Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Mercedes E 200 W211 NGT - Заводски метан


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 AlexK

AlexK

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Град:София

Posted 11 June 2017 - 15:10

Здравейте колеги,

 

Нов съм във форума, за това ще помоля, ако е необходимо модераторите да преместят темата в по-подходящ раздел.

 

На път съм да си купя W211 NGT, това е модел произведен със заводски метан от MB, колата е 2007 година, 5 степенен автоматик (ще съм благодарен, ако може да споделите повече информация/впечатления за представянето на 5 степенната скоростна кутия) 2.0 компресор 1800 кубика 163 к.с на 284 000 км

 

Като цяло всяка информация около работата/поддръжката на този двигател ще ми е от полза, както и на самия автомобил.

 

Благодаря ви предварително!

 

Поздрваи,

 

Алекс


  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 11 June 2017 - 16:37

Карал съм 212 със същият двигател с метан. Личното ми мнение е, че е тромавичка. Общо взето кола за магистрала и спокойни шофьори и за много километри. Мисля че и 211 ползва рън флат гуми ( поне при 212 е така), поради липсата на място няма резервна такава. Задното окачване е подсилено заради допълнителната тежест. Тази която аз карах беше на 90 к и бяха сменяли изпарител гаранционно. Други проблеми за тези км нямаше. Не съм сигурен дали при 211 е възможно ръчно избиране на типа гориво, при 212 всичко ставаше автономатично.
Автоматът е здрав и безпроблемен
Ето едно ревю на английски:
http://www.torque.co...200-ngt-review/

Edited by drjivago, 11 June 2017 - 16:37 .

  • 1

#3 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 11 June 2017 - 17:33

Интересно ще е и друг да сподели опит, най-вече откъм поддръжка на метановата инсталация, разход, динамика.
  • 1

#4 AlexK

AlexK

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Град:София

Posted 12 June 2017 - 08:27

Здравейте колеги,

 

Благодаря за отговорите!

 

Като цяло съм спокоен шофьор, карам много предимно на дълъг път и не търся силни усещания. Основното нещо, което искам в една кола е комфорт и разумен разход относно поддръжка на автомобила + харч на гориво.

 

Също така искам да добавя, че за първи път ще управлявам автомобил със задно предаване и леко се притеснявам зимата да не занася. Знам че W211 има системи за стабилизация + фактът, че метановата система е под задните седалки и в багажника, което би трябвало да спомогне за допълнително сцепление на задните гуми, но все пак ще съм ви благодарен, ако споделите малко опит как се държи автомобила през зимата.

 

П.С Искам да обърна внимание, че не пестя от гуми (винаги обувам колата с най-добрите възможни).

 

Поздрави,

 

Алекс


  • 0

#5 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 12 June 2017 - 08:39

Въобще не го мисли задното. Както сам каза отзад бутилките тежат, което е по-добре за зимата. А и тази кола няма толкова мощност. Единствено задължително ти трябват четири нови зимни гуми.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users