Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Скъсан маншон на вътрешно каре


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 velin_velichkov

velin_velichkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е500 4Matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2017 - 01:26

Здравейте и от мен!От скоро съм горд собственик на W211 E500 4Matic,2004г и отново съм в редиците на собствениците на тази уникална марка!Онзи ден закарах колата за един рутинен оглед,при което установихме че маншона на вътрешното каре на предна дясна полуоска е скъсано!Знам че се слага само оригинално,защото другите ги къса,но питането ми е,има ли нещо по необичайно при демонтажа на полуоската,имам възможността и условията сам да я демонтирам,но и имам притеснения,с тези екстри от рода на 4Matic,EarMatic,SBC,и т.н. дали има нещо което може да бъде прецакано при демонтажа й?!Предварително ви благодаря....
  • 0

#2 SpLiT

SpLiT

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2008 - w211 E300 4Matic Avantgarde;
    2002 - w203 C180 SportCoupe;
    2004 - w211 E270CDI Avantgarde - продаден.

Публикувано 12 юни 2017 - 16:11

Аз лично бих обслужил/рециклирал полуоската преди смяната на маншона. И аз бях чувал само оригинални маншони защото не се късали, НО моят механик ми обясни че главно се късат от разбити или тръгнали карета... аз бая се двоумях, но накрая рециклирахме полуоската + баланс и ефекта е невероятен! Аз си мислех че съм за лагер, то се оказа че полуоската е хрупала на богато.

 

Като стана въпрос за рециклиране, виж си за всеки случай как ти е малкия кардан ;) Че оттам стават страшни золуми ;)

 

Относно въпроса ти дали има нещо, което можеш да прецакаш комбинирано в едно изречение с Airmatic, 4matic и SBC... то колега, по-добре не пипай сам...


  • 0

#3 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 12 юни 2017 - 16:42

Аз лично бих обслужил/рециклирал полуоската преди смяната на маншона. И аз бях чувал само оригинални маншони защото не се късали, НО моят механик ми обясни че главно се късат от разбити или тръгнали карета... аз бая се двоумях, но накрая рециклирахме полуоската + баланс и ефекта е невероятен! Аз си мислех че съм за лагер, то се оказа че полуоската е хрупала на богато.

Като стана въпрос за рециклиране, виж си за всеки случай как ти е малкия кардан ;) Че оттам стават страшни золуми ;)

Относно въпроса ти дали има нещо, което можеш да прецакаш комбинирано в едно изречение с Airmatic, 4matic и SBC... то колега, по-добре не пипай сам...

При мен няма скъсани маншони но имам едно леко притреперване на волана към 80-100км и адски се ядосвам. Принципно 4 чисто нови гуми гудиър ф1, и прави оригинал жанти :) , също така и нов лагер и нов картер на дългата полуоска.
Къде може да се тества полуоска или преден кардан за дисбаланс ( по възможност с монтаж и демонтаж )


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#4 SpLiT

SpLiT

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2008 - w211 E300 4Matic Avantgarde;
    2002 - w203 C180 SportCoupe;
    2004 - w211 E270CDI Avantgarde - продаден.

Публикувано 12 юни 2017 - 16:49

Krasi.Martinov, ще разпитам механика ми и ще пиша допълнително ;)
  • 0

#5 velin_velichkov

velin_velichkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е500 4Matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2017 - 21:00

Благодаря за бързите и адекватни отговори!При мен няма вибрации,което ни навежда на мисълта че може и карето да е здраво и да сме го хванали на време,но това ще се установи при демонтажа на полуоската и след обстоен преглед!Колата я обслужвам при Петко(който е от София го знае) и именно там ми казаха че не било гаранция че карето е заминало щом маншона е скъсан,но това ще разберем след демонтаж и преглед.
  • 0

#6 velin_velichkov

velin_velichkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е500 4Matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2017 - 22:40

Да дам отчет,въпреки че е малко закъснял!Смених маншона,с оригинален(пластмасов) и вече 2000км няма проблеми!Оказа се че полуоската си е ОК и маншона е хванат на време,затова и няма износване по карето,напълниха го хубаво с грес(която също се оказа специална) и за сега съм мн доволен!Правих я в сервиза за карета на гърба на зоологическата градинар София,като им занесох полуоската демонтирана, и там те си я проверяваха и отремонтираха!!!
  • 0

#7 teloto

teloto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S500L

Публикувано 07 август 2019 - 13:43

Аз лично бих обслужил/рециклирал полуоската преди смяната на маншона. И аз бях чувал само оригинални маншони защото не се късали, НО моят механик ми обясни че главно се късат от разбити или тръгнали карета... аз бая се двоумях, но накрая рециклирахме полуоската + баланс и ефекта е невероятен! Аз си мислех че съм за лагер, то се оказа че полуоската е хрупала на богато.

 

Като стана въпрос за рециклиране, виж си за всеки случай как ти е малкия кардан ;) Че оттам стават страшни золуми ;)

 

Относно въпроса ти дали има нещо, което можеш да прецакаш комбинирано в едно изречение с Airmatic, 4matic и SBC... то колега, по-добре не пипай сам...

Здравейте. И аз отскоро съм с Е320 бензин 4-матик 2004 г. Та въпроса ми е къде рециклира полуоската , че и при мен има проблем с предна лява полуаска? Благодаря предварително и поздрави.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни