Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Скъсан маншон на вътрешно каре


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 velin_velichkov

velin_velichkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е500 4Matic
Garage View Garage

Posted 10 June 2017 - 01:26

Здравейте и от мен!От скоро съм горд собственик на W211 E500 4Matic,2004г и отново съм в редиците на собствениците на тази уникална марка!Онзи ден закарах колата за един рутинен оглед,при което установихме че маншона на вътрешното каре на предна дясна полуоска е скъсано!Знам че се слага само оригинално,защото другите ги къса,но питането ми е,има ли нещо по необичайно при демонтажа на полуоската,имам възможността и условията сам да я демонтирам,но и имам притеснения,с тези екстри от рода на 4Matic,EarMatic,SBC,и т.н. дали има нещо което може да бъде прецакано при демонтажа й?!Предварително ви благодаря....
  • 0

#2 SpLiT

SpLiT

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2008 - w211 E300 4Matic Avantgarde;
    2002 - w203 C180 SportCoupe;
    2004 - w211 E270CDI Avantgarde - продаден.

Posted 12 June 2017 - 16:11

Аз лично бих обслужил/рециклирал полуоската преди смяната на маншона. И аз бях чувал само оригинални маншони защото не се късали, НО моят механик ми обясни че главно се късат от разбити или тръгнали карета... аз бая се двоумях, но накрая рециклирахме полуоската + баланс и ефекта е невероятен! Аз си мислех че съм за лагер, то се оказа че полуоската е хрупала на богато.

 

Като стана въпрос за рециклиране, виж си за всеки случай как ти е малкия кардан ;) Че оттам стават страшни золуми ;)

 

Относно въпроса ти дали има нещо, което можеш да прецакаш комбинирано в едно изречение с Airmatic, 4matic и SBC... то колега, по-добре не пипай сам...


  • 0

#3 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 12 June 2017 - 16:42

Аз лично бих обслужил/рециклирал полуоската преди смяната на маншона. И аз бях чувал само оригинални маншони защото не се късали, НО моят механик ми обясни че главно се късат от разбити или тръгнали карета... аз бая се двоумях, но накрая рециклирахме полуоската + баланс и ефекта е невероятен! Аз си мислех че съм за лагер, то се оказа че полуоската е хрупала на богато.

Като стана въпрос за рециклиране, виж си за всеки случай как ти е малкия кардан ;) Че оттам стават страшни золуми ;)

Относно въпроса ти дали има нещо, което можеш да прецакаш комбинирано в едно изречение с Airmatic, 4matic и SBC... то колега, по-добре не пипай сам...

При мен няма скъсани маншони но имам едно леко притреперване на волана към 80-100км и адски се ядосвам. Принципно 4 чисто нови гуми гудиър ф1, и прави оригинал жанти :) , също така и нов лагер и нов картер на дългата полуоска.
Къде може да се тества полуоска или преден кардан за дисбаланс ( по възможност с монтаж и демонтаж )


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#4 SpLiT

SpLiT

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2008 - w211 E300 4Matic Avantgarde;
    2002 - w203 C180 SportCoupe;
    2004 - w211 E270CDI Avantgarde - продаден.

Posted 12 June 2017 - 16:49

Krasi.Martinov, ще разпитам механика ми и ще пиша допълнително ;)
  • 0

#5 velin_velichkov

velin_velichkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е500 4Matic
Garage View Garage

Posted 12 June 2017 - 21:00

Благодаря за бързите и адекватни отговори!При мен няма вибрации,което ни навежда на мисълта че може и карето да е здраво и да сме го хванали на време,но това ще се установи при демонтажа на полуоската и след обстоен преглед!Колата я обслужвам при Петко(който е от София го знае) и именно там ми казаха че не било гаранция че карето е заминало щом маншона е скъсан,но това ще разберем след демонтаж и преглед.
  • 0

#6 velin_velichkov

velin_velichkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е500 4Matic
Garage View Garage

Posted 01 October 2017 - 22:40

Да дам отчет,въпреки че е малко закъснял!Смених маншона,с оригинален(пластмасов) и вече 2000км няма проблеми!Оказа се че полуоската си е ОК и маншона е хванат на време,затова и няма износване по карето,напълниха го хубаво с грес(която също се оказа специална) и за сега съм мн доволен!Правих я в сервиза за карета на гърба на зоологическата градинар София,като им занесох полуоската демонтирана, и там те си я проверяваха и отремонтираха!!!
  • 0

#7 teloto

teloto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S500L

Posted 07 August 2019 - 13:43

Аз лично бих обслужил/рециклирал полуоската преди смяната на маншона. И аз бях чувал само оригинални маншони защото не се късали, НО моят механик ми обясни че главно се късат от разбити или тръгнали карета... аз бая се двоумях, но накрая рециклирахме полуоската + баланс и ефекта е невероятен! Аз си мислех че съм за лагер, то се оказа че полуоската е хрупала на богато.

 

Като стана въпрос за рециклиране, виж си за всеки случай как ти е малкия кардан ;) Че оттам стават страшни золуми ;)

 

Относно въпроса ти дали има нещо, което можеш да прецакаш комбинирано в едно изречение с Airmatic, 4matic и SBC... то колега, по-добре не пипай сам...

Здравейте. И аз отскоро съм с Е320 бензин 4-матик 2004 г. Та въпроса ми е къде рециклира полуоската , че и при мен има проблем с предна лява полуаска? Благодаря предварително и поздрави.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users