
Що е то Autotronic
Започната от ЦецоКолев, 06 юни 2017 - 10:28:00
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 юни 2017 - 10:28
Малко офф, ако модераторите смятат, нека изтрият поста.
Малко разяснение що е то Autotronic и какви болежки имат? Четох, че е безстепенна кутия, като мултитроника, но как е с надеждността? Всички ли автоматици на Б класата са такива? Един приятел без да ме слуша се метнал на една такава и сега разпитва. По немските форуми някой много ги хвалят, други ги плюят.
Малко разяснение що е то Autotronic и какви болежки имат? Четох, че е безстепенна кутия, като мултитроника, но как е с надеждността? Всички ли автоматици на Б класата са такива? Един приятел без да ме слуша се метнал на една такава и сега разпитва. По немските форуми някой много ги хвалят, други ги плюят.
#2
Публикувано 06 юни 2017 - 10:44
Същото като на Ауди мултитроника.
Ако навреме е обслужван би трябвало да изкара. Проблема на тези кутии е, че не държат на много нютони и на тежки купета. Предполагам, че B класата няма нито едното от двете.
#3
Публикувано 06 юни 2017 - 10:51
Мога да кажа за мултитроника, защото съм проучил въпроса щателно. Мултитроник дори и на А4 и най-слабия дизел е трагична комбинация откъм здравина. Счупването му е въпрос на време и се проявява между 200 и 350к километра на колата. Поправят се много трудно. На ауди тези кутии само на 2-3 места могат да ги правят успешно.
Иначе е голям кеф за каране, не се усеща никаква смяна в предавките.
#4
Публикувано 06 юни 2017 - 13:22
Във форума на Ауди бях чел преди време,че мултитроника не е толкова лош просто трябва да се обслужва на време,а не го правили защото пишело че кутията е необслужваема.
Такова май е положението и с други марки и с други възли и агрегати.
Като чуя за тези лонг лайф обслужвания на по 30000 км и ми се стъжнява...
Ама хората не ги еве,какво става с 8-10 годишните уникати,неразличими от нови!
Такова май е положението и с други марки и с други възли и агрегати.
Като чуя за тези лонг лайф обслужвания на по 30000 км и ми се стъжнява...
Ама хората не ги еве,какво става с 8-10 годишните уникати,неразличими от нови!

#5
Публикувано 06 юни 2017 - 13:44
Точно мултритроника има бая нужда от обслужване до колкото съм чел...
Този пост е редактиран от vonko1988: 06 юни 2017 - 13:44
#6
Публикувано 06 юни 2017 - 14:48
Ако е същото като CVT мога да кажа, че са доста здрави. Поне при Нисан. Майка ми имаше Нисан Максима със CVT и нямаше грам проблеми за 4г и 240К. Иначе се усеща като при самолет
Няма предавки...
Official Mercedes-Benz Club Bulgaria
www.mbclub.bg

Official Mercedes-Benz Club Bulgaria
www.mbclub.bg
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#7
Публикувано 06 юни 2017 - 21:36
Тези кутии се слагат в по малките колички защото при тях се гони най вече тегло и после място, няма как да им сложат истински автоматик. Ако колата не е тормозена и е поддържана може и да не прави ядове. Лошото е че вътре в кутията тук там са сложили повече пластмасови чаркове отколкото е удачно. Късмет.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни