Тази информация я нямам. Майстора я провери на място и за него километрите са реални.
Избор на CLS ? Мнения по конкретна обява?
Започната от uponone, 22 май 2017 - 14:22:45
400 мнения по тази тема
#361
Публикувано 28 август 2018 - 14:05
#362
Публикувано 28 август 2018 - 14:53
Ясно.
За същият майстор който
... видя омасляването и според него даже няма теч, а просто мотора не е мит дълго време. ...
ли става на въпрос.
Този пост е редактиран от vencislav: 28 август 2018 - 14:54
#363
Публикувано 28 август 2018 - 15:34
Много интересна тема. Чакам и резултата с нетърпение.
Със стар диагноза има много места, на които да се добие представа за километрите, особено за човек с опит.
От чисто любопитство, видя ли на живо колата, която ти предложи потребител на форума. И какво те отказа от нея, та се наложи да се изследваш дълбокото с кола от Канада, която няма всички документи до колкото разбирам.
Въпросът ми е инспириран от това, че споделяш шофьорската седалка е дреп ( та чак и колоната на вратата изтъркана ), неясно състояние на течове и километри, неясно рециклиране на компресор. Всички тези неща са поправими, но с какво те грабна този автомобил.
И още едно лирично отклонение, ако позволите. Когато си купих една 212 емоционално, вътре беше като нова, а се оказа на 400к. Ха ха. Видях само някакъв удар отпред, който беше оправен кадърно, но нищо повече.
Със стар диагноза има много места, на които да се добие представа за километрите, особено за човек с опит.
От чисто любопитство, видя ли на живо колата, която ти предложи потребител на форума. И какво те отказа от нея, та се наложи да се изследваш дълбокото с кола от Канада, която няма всички документи до колкото разбирам.
Въпросът ми е инспириран от това, че споделяш шофьорската седалка е дреп ( та чак и колоната на вратата изтъркана ), неясно състояние на течове и километри, неясно рециклиране на компресор. Всички тези неща са поправими, но с какво те грабна този автомобил.
И още едно лирично отклонение, ако позволите. Когато си купих една 212 емоционално, вътре беше като нова, а се оказа на 400к. Ха ха. Видях само някакъв удар отпред, който беше оправен кадърно, но нищо повече.
Този пост е редактиран от drjivago: 28 август 2018 - 15:46
#364
Публикувано 28 август 2018 - 15:48
Много малко майстори могат да познаят хубаво превъртени километри. Ама наистина много малко. Трябва да се смятат часове работа на табла, разни други компоненти и пак може само с приближение да се каже колко е превъртяно.
#365
Публикувано 28 август 2018 - 15:56
Смея да твърдя, че не е много вярно. Има начини разбира се, но едва ли в повечето случаи някой си прави труда за кола под 20к
Пп: Най-добрите са официалните дилъри покрай тези така популярни оперативни лизинги . Там си е свързано с подмяна на модули, които в автокъща едва ли им се плащат
Пп: Най-добрите са официалните дилъри покрай тези така популярни оперативни лизинги . Там си е свързано с подмяна на модули, които в автокъща едва ли им се плащат
Този пост е редактиран от drjivago: 28 август 2018 - 16:03
#366
Публикувано 28 август 2018 - 17:03
CLS с изкуствена кожа поне от първото поколение няма. Незнам дали мерцедес има двоен стандарт, но ауди и то след 2010-та има със сигурност убедих се с очите си. А когато отвориш сайтовете и започнеш да проверяваш цените на колите разликата според модел/пробег/екстри с евройпейските се набива яко на очи. И едва ли всичките са блъскани или давени. Тоест трябва да има причина.
Вонко,
уж си интелигентно момче, обаче много наивен, бе брат...
Това, че колите са по-евтини на Американския пазар, отколкото в Европейския, важи почти за всякакъв вид други стоки.
Потреблението определя пазара, а в САЩ потреблението на много стоки е в пъти по-голямо (все пак са консуматорска нация), отколкото в Европа и общо взето, каквото тук плащаме в Евра, там е в долари (компютри, техника, фотография, дрехи и т.н.)
Давам ти пример:
Когато излезе W204, или новата Ц-класа тогава (2007-2008), цените за Ц 300 при дилърите в Европа бяха около 35-40000 Евра, а в Щатите, в NYC, където по принцип си е скъпо, тоя модел беше 33,000 долара, като базовия модел беше с пълен ел. пакет, кожа, лети джанти и сат радио, а тези в европа, бяха голи като пушка.
Според теб, след 10 години, колко ще струват в САЩ и в Европа, считано първоначалната инвестиция и брой продадени коли?
Двоен стандарт имат ТАТА и подбните нему производители (знам, че са най-големия автомобилен производител в света)-имат коли за шорума и после в сандъка квот ти се падне
#367
Публикувано 28 август 2018 - 17:14
Отказах се от 350 преди фейслифта заради проблемните двигатели, затова не съм гледал тази от форума. Техническото състояние на канадската е добро. Както вече се каза ако има теч той е поправим лесно и е характерен за М113. Компресора е рециклиран в добър сервиз, не е незнаен, историята на колата също.Не е на повече от 230000км със сигурност което също е плюс. За мен седалката е козметичен проблем, който също не е труден за оправяне. Видях я естественно, продавача е доста свестен, не е джамбаз. Вносът на коли му е страничен доход. Все пак не забравяйте, че това е обява в евтиния диапазон за този модел. Не мога да очаквам да е перфектна. Ако последният документ не се даде от автомобилната администрация, очевидно няма да я взема.
#368
Публикувано 28 август 2018 - 17:25
Този отговор е резонен. Успех.
#369
Публикувано 28 август 2018 - 21:51
Малее, а как ли си избираш жена, щом е такова чудене за една кола...
#370
Публикувано 29 август 2018 - 08:47
това дали е на 200 хил или на 300 важното е моментното състояние на колата,може да е на мнг и да е гледана може да е на малко и да е кенеф,така че колата и жената са късмет,покрай тоя чат за
цлс започнах да разбирам от коли и сега вече се замислям за сервиз да си направя
цлс започнах да разбирам от коли и сега вече се замислям за сервиз да си направя
#371
Публикувано 29 август 2018 - 08:54
това дали е на 200 хил или на 300 важното е моментното състояние на колата,може да е на мнг и да е гледана може да е на малко и да е кенеф,така че колата и жената са късмет,покрай тоя чат за
цлс започнах да разбирам от коли и сега вече се замислям за сервиз да си направя
жената е малко повече на късмет, но и с жената и колата е по-вероятно да се набуташ ако си балама. Та този ми е от най-противните заучени лафове
#372
Публикувано 29 август 2018 - 12:52
Vonko1988, ти си от Бургас и не разбираш от тези неща (Бургас = Перник x2).
...,покрай тоя чат за цлс започнах да разбирам от коли
Това е и предназначението на форума, тук се научават интересни неща за Мерцедес който другаде
човек не може да прочете, отделен въпрос е кой как чете и какво разбира от прочетеното.
Аз съм писал в тази тема с мисълта не конкретно за сагата на Nikola49 а за останалите потребители на
форума, всеки да прочита и да си прави негови изводи.
Дано с нещо съм бил полезен, било то негативно или позитивно.
Този пост е редактиран от vencislav: 29 август 2018 - 12:59
#373
Публикувано 29 август 2018 - 16:03
незнам с какво се занимавате но разбирате повече от голяма част от майсторите в бг,така че чест и почитание на голяма част от членовете на форума
#374
Публикувано 29 август 2018 - 21:04
Между другото относно броенето на бройката рестартирания на Service интервалите...
Имах доста дълъг спор с купувач на една от старите ми коли.
Колата беше на нейните си километри, но беше сменяно маслото по-често от предписаните 15х.км.
Аз също сменям на 8х.км.
Отделно няколко пъти бях ресетнал сам интервалите (волно и неволно)...
И едва ли не излизаше на 500х.км, а беше на 180 тогава.
Та не винаги е най-правилната индикация.
Според мен е по-разумно да се следят часовете на работа на airbag централата, но също е в зоната на фантастиката.
Човек трябва да има доста солидна статистика, за да вземе фактора "средна скорост".
Средна скорост от 55км/ч може би е адекватна стойност за кола, която се кара в смесени условия извън БГ.
Имах доста дълъг спор с купувач на една от старите ми коли.
Колата беше на нейните си километри, но беше сменяно маслото по-често от предписаните 15х.км.
Аз също сменям на 8х.км.
Отделно няколко пъти бях ресетнал сам интервалите (волно и неволно)...
И едва ли не излизаше на 500х.км, а беше на 180 тогава.
Та не винаги е най-правилната индикация.
Според мен е по-разумно да се следят часовете на работа на airbag централата, но също е в зоната на фантастиката.
Човек трябва да има доста солидна статистика, за да вземе фактора "средна скорост".
Средна скорост от 55км/ч може би е адекватна стойност за кола, която се кара в смесени условия извън БГ.
#375
Публикувано 29 август 2018 - 21:21
Преди доста време бях закарал една кола в Балкан Стар за преглед и там
видяха че еди кога си за 2 дни 3 пъти е зануляван брояча за смяна на масло,
стана им ясно че съм си играл с копчетата.
Даже останах с впечатление че записаните големи грешки и интервалите за смяна
излизат с дата и час на екрана на диагностиката.
Този пост е редактиран от vencislav: 29 август 2018 - 21:23
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни