Като цяло голяма част от американските са с изкуствена кожа. Другото основно при W204, което съм забелязвал е, че са произведени в завода в ЮАР. Иначе евтините коли от америка са 99% удряни и оправени тук или са били наводнявани.
Избор на CLS ? Мнения по конкретна обява?
Started by uponone, 22 May 2017 - 14:22:45
400 replies to this topic
#346
Posted 27 August 2018 - 16:39
#347
Posted 27 August 2018 - 17:36
Аз пък съм карал S55 AMG W220 внос от америка, и по точно купена от Калифорния ,и не видях никакви разлики по пластмаси и салони.Единственото което съм забелязъл и ми е направило впечатление, че не обичат парктрониците.
#348
Posted 27 August 2018 - 18:28
Афтърмаркет парктрониците ли?
#349
Posted 27 August 2018 - 18:40
До колкото знам, при трите немски премиум марки за колите за щатите и канада се използват по-некачествени интериорни материали. Лично съм се убедил в това за ауди а6 4G, с близки нива на оборудване, пробвах една от Канада и после една от Германия, имаше доста сериозна разлика в пластмаси, кожи и т.н. После говорих и с един пич, който вкарва коли от Германия и от Калифорния и ми го обясни това.
А кой знае какво още е правено по-евтино, което е по-критично от допира на пластмасата.
Мнението ти е крайно субективно и е възможно да се отнася за първите модели произведени в Америка (за Америка, извън Европа), имаха някакви проблеми в заводите на Мерцедес в Мексико, но точно за Американският пазар се правят най-наблъсканите с екстри коли и това, което в Европа плащаме като екстра, в доста от моделите за САЩ идва като стандарт (ел пакети, лети джанти, кожи и т.н.). Американският автомобилен пазар, дълги години беше най-големия в световен мащаб, особенно за луксозни марки, само в последните няколко години е изместен от Азиатският пазар, но все така си е огромен пазар-сериозно ли мислиш, че МБ ще произвеждат модели с кофти материали, за най-пплатежоспособните и многобройни потребители?
По скоро съм склонен да се съглася, че тук идват коли с проблеми, като удари и най-вече наводнявани. Там такива коли се изплащат от застрахователите "пълна щета" и се купуват на специални търгове, а после тръгват по широкия бял свят.
Много хора карат "американки" и са си доволни, така че да не генерализираме, щото хляб и сирене били много вкусни, ама аз не съм ял де, батко ми каза-видял един дето яде, и оня му казал
Cheers
#350
Posted 27 August 2018 - 19:31
Да американските коли като цяло нямат парктроник. Но не им е особенно нужен. Там пътищата и паркингите са много по-широки от нашите в европа. Като цяло луксозните им автомобили са бъкани с екстри. Другата крайност са евтините японски и корейски коли. При тях даже автоматичното сваляне и вдигане на прозорците е екстра която се доплаща.
#351
Posted 27 August 2018 - 19:43
Афтърмаркет парктрониците ли?
Заводско поставените,не я обичат тази екстра явно и не им се плаща за нея.Но както каза Сами,пътища широки ,паркинги големи,за какво им е пък паркинг асистент
Edited by mimo160, 27 August 2018 - 19:45 .
#352
Posted 27 August 2018 - 19:49
Другата крайност са евтините японски и корейски коли. При тях даже автоматичното сваляне и вдигане на прозорците е екстра която се доплаща.
Като при Опел Кадет 1.4 през 90-те,най голямата екстра е огледало за обратно виждане, вътре в купето.
Edited by mimo160, 27 August 2018 - 19:55 .
#353
Posted 27 August 2018 - 20:11
Не вярвам Мерцедес да са въвели двойни стандарти за качеството.
Американските нямат триъгълник, аптечка и пожарогасител, защото не са задължителни.
Колите от 70те 80те имат различни брони.
Радиото и скоростомера, както и някой друг прибор по таблото в друга мерна единица.
сесшисе ?
#354
Posted 27 August 2018 - 20:46
Тази има парктроник, което е добре, за София ще ми е нужен. Може и да има нещо вярно за качеството на кожата поне. Шофьорската седалка е износена, а колата е на около 230000км реални.Май е изкуствена кожа.
Edited by Nikola49, 27 August 2018 - 20:47 .
#355
Posted 27 August 2018 - 21:24
При чекиране на VIN-а изкуствената кожа трябва да я видиш като (imitation leather)
При този VIN който си дал, кожата е естествена.
Edited by Bogi, 27 August 2018 - 21:28 .
сесшисе ?
#356
Posted 27 August 2018 - 21:40
Кожата е истинска и километрите са реални.
Представи си че канадеца е бил дебелогъз и е носил дънки с капси
Edited by sami, 28 August 2018 - 08:54 .
#357
Posted 28 August 2018 - 08:21
CLS с изкуствена кожа поне от първото поколение няма. Незнам дали мерцедес има двоен стандарт, но ауди и то след 2010-та има със сигурност убедих се с очите си. А когато отвориш сайтовете и започнеш да проверяваш цените на колите разликата според модел/пробег/екстри с евройпейските се набива яко на очи. И едва ли всичките са блъскани или давени. Тоест трябва да има причина.
#358
Posted 28 August 2018 - 09:36
Със сигурност е бил дебел канадец. Почти всички интериорни забележки са около шофьорското място . И аз не съм с перфектно телосложение ама тоя е протрил плата на колоната между шофьорската и задната врата от слизане и качване.
Аз си обяснявам разликата в цените с това че там хората могат да си позволят доста по-нови коли и тези, които ние купуваме тук и си мислиме че са егати колите за тях са си... Salvage
Иначе ето тук от Carfax репорта се вижда разлика в километрите:
04/19/2012 123,267 OntarioMinistry of Transportation Odometer reading reported
Odometer reported as 198,379 kilometers 05/13/2013 80,806 Kia St-Leonard
Saint-Leonard, QC
514-256-1010
kiastleonard.com Vehicle serviced
Odometer reported as 130,045 kilometers
POTENTIAL ODOMETER ROLLBACK
Аз мисля че това е просто тъпа грешка, а не нарочно превъртане на километраж. Тези симпатяги са записали милите като километри. И от историята по натам мога да сметна че колата е към 230000км. В същото време обаче през Стар диагноза изглежда че километрите са реални и не е пипано нищо. На кое да вярвам не знам?
Edited by Nikola49, 28 August 2018 - 09:51 .
#359
Posted 28 August 2018 - 11:02
Ако километрите са върнати качествено,никой не може да разбере.
Може само да смяташ логически и да се самоуспокояваш.
Важното според мен е да ти хареса конкретната бройка.Да те грабне с нещо и да ти прави кеф да си я стегнеш и караш.
Може само да смяташ логически и да се самоуспокояваш.
Важното според мен е да ти хареса конкретната бройка.Да те грабне с нещо и да ти прави кеф да си я стегнеш и караш.
#360
Posted 28 August 2018 - 12:39
... На кое да вярвам не знам?
Е как на кое на Star diagnosis разбира се.
Достатъчно е да кажеш колко пъти е зануляван интервала за смяна на масло (servise A)
според Star-а и ние ще ти сметнем според годините и километрите дали или.
Ако пък споделиш и какво казва диагностиката за servise B и servise C ще е най добре.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users