Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

320 cdi забиване и влизане в авариен режим


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 W210fen

W210fen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 3.2cdi 2000г

Posted 18 May 2017 - 18:31

Здравейте колеги,колата е w210 320 cdi 2000г.Имам проблем с вървежа и забива и влиза в авариен режим.Останови се че мембраните на егр-ра са спукани и от там пълни вакум системата със сажди и вследствие на това клапана за управление на турбото който е зад печката беше блокирал и светкаше EPC-то.Сменихме клапана запуших егра-ра с ламаринка и запуших с болче маркуча който излиза от клапана за управление на егр-ра,пуснах байпасен шлаух директно от клапана на сервото към резервоара за вакум и воала колата полетя както никога досега само че пусна ли газта и остане ли 10секунди на празен ход веднага актуатора се връща в горно положение и колата не върви.Щом върна оригиналните шлаухки колата пак умира.Ако знаете към кой колега да ме насочите.Благодаря предварително
  • 0

#2 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 18 May 2017 - 20:21

Колата отчита ,че егр-а не работи . Нищо че не свети нищо по нея и забива , намери някой да ти " изравни " егр картите да не пуска рециркулация .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#3 W210fen

W210fen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 3.2cdi 2000г

Posted 18 May 2017 - 20:54

Добре ще го имам в предвид а шлауха който е от сервото клапан егр и клапан турбо се разклонява и отива в купето за какво е за някакви клапи или нещо друго и може ли да кара без този шлаух ако му пусна директно от сервото към турбото защото пякъди явно е запушен или спукан
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 18 May 2017 - 21:55

На 210-ката няма нужда от софтуерна намеса.
  • 0

#5 sa_sho

sa_sho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E320 CDI W210 2001

Posted 10 June 2017 - 18:12

При мен на същата кола със затапен егр е същото положението. След 2 дни ще има и софтуерна намеса, че така не се кара.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 11 June 2017 - 07:22

Как да няма нужда , иначе все ще си влиза в авариен режим ...


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#7 W210fen

W210fen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 3.2cdi 2000г

Posted 11 June 2017 - 11:08

Малко развитие по темата колеги,колата вече не влиза в авариен режим премахнат е софтуерно затапен е и с ламаринка защото при мен мембраните на егр-ра бяха спукани и вече колата е самолет 


  • 0

#8 sa_sho

sa_sho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E320 CDI W210 2001

Posted 12 June 2017 - 20:45

И при мен вече всичко е както трябва след премахване на егр и вихрови клапи и ремап.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  • 0

#9 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 12 June 2017 - 22:31

Как запушихте дупките за управление на клапите? Този мотор с пластмасови или метални колектори е?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 sa_sho

sa_sho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E320 CDI W210 2001

Posted 13 June 2017 - 07:32

Мотора е с алуминиев колектор. Дупките запуших с 12мм пробки за картер, но става и с обикновени болтове М12, като преди това нарязах резби в отворите. ea9e89f200576b7ce16980339d3bba21.jpg96af43c79094dc3f060f59e88b5951ba.jpg

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  • 1

#11 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 13 June 2017 - 08:27

Станало е добре, като гледам профила на отвора е такъв, че има резба в целия отвор и сигурно болта хваща добре. Аз исках да направя същото, но моят колектор е пластмасов и профила на отвора е леко конусовиден. Като нарязах резбите (имам друг колектор за експерименти) се оказа, че болта хваща на две резби и то в пластмаса. Достраша ме да го монтирам така и за сега си оставих моя, но търся начин да запуша дупките по-сигурно, приемам всякакви съвети.
  • 0

#12 sa_sho

sa_sho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E320 CDI W210 2001

Posted 13 June 2017 - 17:36

Залей ги с епоксидна смола щом е пластмасов колектора или разпробии до по-голям диаметър ако позволява

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  • 0

#13 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 13 June 2017 - 17:46

Не позволява да се разпробие повече, а не съм сигурен тази епоксидна смола как ще се държи при тези температури.


  • 0

#14 sa_sho

sa_sho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E320 CDI W210 2001

Posted 13 June 2017 - 19:08

Температурата е около 100°C при добре загрял мотор и според това което прочетох смолата май не върши работа, но има от двукомпонентните лепила които държат на високи температури и налягане.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  • 0

#15 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 13 June 2017 - 20:06

В тази тема от днес има добра идея:
http://forums.mbclub...пи/#entry393178
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users