320 cdi забиване и влизане в авариен режим
Started by W210fen, 18 May 2017 - 18:31:57
15 replies to this topic
#1
Posted 18 May 2017 - 18:31
Здравейте колеги,колата е w210 320 cdi 2000г.Имам проблем с вървежа и забива и влиза в авариен режим.Останови се че мембраните на егр-ра са спукани и от там пълни вакум системата със сажди и вследствие на това клапана за управление на турбото който е зад печката беше блокирал и светкаше EPC-то.Сменихме клапана запуших егра-ра с ламаринка и запуших с болче маркуча който излиза от клапана за управление на егр-ра,пуснах байпасен шлаух директно от клапана на сервото към резервоара за вакум и воала колата полетя както никога досега само че пусна ли газта и остане ли 10секунди на празен ход веднага актуатора се връща в горно положение и колата не върви.Щом върна оригиналните шлаухки колата пак умира.Ако знаете към кой колега да ме насочите.Благодаря предварително
#2
Posted 18 May 2017 - 20:21
Колата отчита ,че егр-а не работи . Нищо че не свети нищо по нея и забива , намери някой да ти " изравни " егр картите да не пуска рециркулация .
#3
Posted 18 May 2017 - 20:54
Добре ще го имам в предвид а шлауха който е от сервото клапан егр и клапан турбо се разклонява и отива в купето за какво е за някакви клапи или нещо друго и може ли да кара без този шлаух ако му пусна директно от сервото към турбото защото пякъди явно е запушен или спукан
#4
Posted 18 May 2017 - 21:55
На 210-ката няма нужда от софтуерна намеса.
#5
Posted 10 June 2017 - 18:12
При мен на същата кола със затапен егр е същото положението. След 2 дни ще има и софтуерна намеса, че така не се кара.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#6
Posted 11 June 2017 - 07:22
Как да няма нужда , иначе все ще си влиза в авариен режим ...
#7
Posted 11 June 2017 - 11:08
Малко развитие по темата колеги,колата вече не влиза в авариен режим премахнат е софтуерно затапен е и с ламаринка защото при мен мембраните на егр-ра бяха спукани и вече колата е самолет
#8
Posted 12 June 2017 - 20:45
И при мен вече всичко е както трябва след премахване на егр и вихрови клапи и ремап.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#9
Posted 12 June 2017 - 22:31
Как запушихте дупките за управление на клапите? Този мотор с пластмасови или метални колектори е?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Posted 13 June 2017 - 07:32
Мотора е с алуминиев колектор. Дупките запуших с 12мм пробки за картер, но става и с обикновени болтове М12, като преди това нарязах резби в отворите.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#11
Posted 13 June 2017 - 08:27
Станало е добре, като гледам профила на отвора е такъв, че има резба в целия отвор и сигурно болта хваща добре. Аз исках да направя същото, но моят колектор е пластмасов и профила на отвора е леко конусовиден. Като нарязах резбите (имам друг колектор за експерименти) се оказа, че болта хваща на две резби и то в пластмаса. Достраша ме да го монтирам така и за сега си оставих моя, но търся начин да запуша дупките по-сигурно, приемам всякакви съвети.
#12
Posted 13 June 2017 - 17:36
Залей ги с епоксидна смола щом е пластмасов колектора или разпробии до по-голям диаметър ако позволява
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#13
Posted 13 June 2017 - 17:46
Не позволява да се разпробие повече, а не съм сигурен тази епоксидна смола как ще се държи при тези температури.
#14
Posted 13 June 2017 - 19:08
Температурата е около 100°C при добре загрял мотор и според това което прочетох смолата май не върши работа, но има от двукомпонентните лепила които държат на високи температури и налягане.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#15
Posted 13 June 2017 - 20:06
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users