За 10-тина мин работа в движение в това време трябва да е загряла.
Втория термостат е отпред, преди малкото радиаторче под решетката.
ПП: Ето снимки: http://forums.mbclub...-загрява/page-3
Edited by rado_penev, 29 May 2017 - 16:40 .
Posted 29 May 2017 - 16:38
За 10-тина мин работа в движение в това време трябва да е загряла.
Втория термостат е отпред, преди малкото радиаторче под решетката.
ПП: Ето снимки: http://forums.mbclub...-загрява/page-3
Edited by rado_penev, 29 May 2017 - 16:40 .
Posted 29 May 2017 - 16:41
Edited by daimler1, 29 May 2017 - 16:42 .
Posted 29 May 2017 - 16:48
Благодаря за снимките. Видях го къде е и не изглежда да е сменян. Прави ми впечатление, че когато изгася колата се чува едно бучене от малката помпичка до казанчето с антифриза, което ме навежда на мисълта, че при мен работи въпросната циркулация. Друг е въпроса за термостата обаче
Този сепаратор за картени газове на какъв интервал трябва да се сменя ? Има ли признаци, за които да следим ? Виждам, че едната част на турбото, в която се включва тръбичката от сепаратора е омаслена, докато другата е абсолютно суха.
Edited by 190D, 29 May 2017 - 19:47 .
Posted 30 May 2017 - 00:37
Posted 30 May 2017 - 20:05
Като говорим за сепаратора за картерни газове някой знае ли каква е тази част http://res.cloudinar.../1685452928.jpg с номер 168 545 29 28 и какво точно прави закачена за маркута отвеждащ картерните газове към турбината ? Направи ми впечатление, че наоколо е омаслено.
Edited by 190D, 30 May 2017 - 20:07 .
Posted 30 May 2017 - 23:47
Това е букса на датчик, който мери количеството картерни газове, които влизат в турбото (един вид дебитомер) и самият датчик се намира в края на маркуча от сепаратора. Като почиствах там прецаках гумичката на въпросната букса, но си купих буксата заради нея. И при мен там беше омаслено, аз лично смених и малкия маркуч след сепаратора профилактично, понеже е без скоби, а новият е много по-стегнат и предполагам по-трудно ще омаслява навън.
Edited by Bokouser, 31 May 2017 - 00:01 .
Posted 31 May 2017 - 00:08
Аз днес пробвах да го измъкна (малкия маркуч) но ми се стори, че има нещо което го държи. Поогледах, но не видях нищо. В крайна сметка реших да не го напъвам повече да не взема да скапя нещо. Идеята ми иначе беше да извадя маркуча и да почистя датчика.
Edited by 190D, 31 May 2017 - 00:09 .
Posted 31 May 2017 - 00:15
Posted 31 May 2017 - 07:04
Posted 31 May 2017 - 07:22
Posted 31 May 2017 - 09:49
При мен няма датчик в този маркуч.
Поне в EPC така пише
edit: За 89 ми пише ***Item no. not valid for this model des.
Предполагам, че на различните двигатели е различно.
Edited by vmvelev, 31 May 2017 - 09:50 .
Posted 31 May 2017 - 10:43
И аз го имам. И точно май следи колко въздух минава от там за да компенсира показанията на дебитомера.
Posted 31 May 2017 - 11:24
Posted 07 June 2017 - 17:28
Колеги, я изкажете компетентно мнение. Според мен тръбата към всмукателяни колектор е доста омаслена, но това е втория път когато виждам подобно нещо, така че мнението ми не е особено професионално. Имайки на предвид, че това е една от най-високите точки кой знае колко масло имам в кулера. Колата си върви иначе, все си мисля, че ако турбото е толкова заминало щеше да се усеща и по вървежа.
Edited by 190D, 07 June 2017 - 17:31 .
0 members, 1 guests, 0 anonymous users