Здравейте,
От известно време при движение на скорост и обороти над 2500-3000 се чува доста силно бучене в купето. Колата е 124, фейслифт, 200Е, 136коня. При подаване на повече газ се чува по-силно, при връщане на педала леко заглъхва, но отново се чува. В спряло положение, на свободна отново се чува леко, но е с по-малка честота. При натискане на съединителя изчезва. Въпросния шум го има на всички предавки освен на 4та - не мога да определя дали го има съвсем леко или го няма изобщо. Ходих в сервиза, където я караха, след което е вдигнаха на подемник с човек да дава газ горе, а друг долу да слуша. Казаха, че според тях е маховика. Имам следните въпроси:
В сервиза казаха, че колата е с демферен маховик. Да търся втора употреба или ако не намеря щели да сложат нормален железен нов. Някак си не ми се занимава с втора употреба, та някой да е слагал обикновен маховик успешно?
Доколкото знам, при натискане на съединителя, се отделя скоростната кутия от двигателя, но маховика продължава да се върти. Тъй като шума изчезва при натискане на съединителя си мисля, че може би проблема не е в маховика, а в скоростната кутия. Вярно ли е, че маховика винаги се върти, а скоростната кутия само при зацепен съединител (дори и на свободна)?
Благодаря предварително!
Поздрави,
Християн