инфо за цвят на свещи
Started by gopro, 12 May 2017 - 14:54:14
10 replies to this topic
#1
Posted 12 May 2017 - 14:54
Здравейте, имам едно питане относно работата на двигателя на колата и по конкретно свещите. След смяна на бобини и кабели реших да сваля свещите за да погледна състоянието им обаче се нуждая от помощ за да определя състоянието им и дали работата на двигателят е добра.
Колата е mbs ЦЛК 200 компресор 192 коня от 1999 година с газов инжекцион ОМВЛ.
http://gopro.snimka....949490.38008857
http://gopro.snimka....949490.38008858
http://gopro.snimka....949490.38008862
http://gopro.snimka....949490.38008863
Ще съм много благодарен ако някой си каже мнението и евентуално дали не трябва да ида променят настройките на газта
Колата е mbs ЦЛК 200 компресор 192 коня от 1999 година с газов инжекцион ОМВЛ.
http://gopro.snimka....949490.38008857
http://gopro.snimka....949490.38008858
http://gopro.snimka....949490.38008862
http://gopro.snimka....949490.38008863
Ще съм много благодарен ако някой си каже мнението и евентуално дали не трябва да ида променят настройките на газта
#2
Posted 12 May 2017 - 15:48
Цвета е добър.
#3
Posted 06 June 2017 - 07:49
Колеги препоръчайте добри свещи за ГУ, колата е W208 99' 230К (преди фейса) =)
Edited by goussev, 06 June 2017 - 07:50 .
#4
Posted 06 June 2017 - 11:19
За газ са много добри тези:
NGK - BKR6EIX-LPG (3356)
Denso - IK20TT
Като качество NGK е по-добре, но пък цената е доста висока. NGK е 42 лева на бройка, а Denso е 25 лева. За сметка на това пък Denso е с две пъпки, отгоре и отдолу.
Мисля, че моята в момента е с такива w210, '98, 200K и съм много доволен.
$_1.JPG 22.54K 12 downloads NGK-iridium-platinum-spark-plugs-BKR6EIX-LPG-for-LPG-auto-candle.jpg_640x640.jpg 104.33K 12 downloads
NGK - BKR6EIX-LPG (3356)
Denso - IK20TT
Като качество NGK е по-добре, но пък цената е доста висока. NGK е 42 лева на бройка, а Denso е 25 лева. За сметка на това пък Denso е с две пъпки, отгоре и отдолу.
Мисля, че моята в момента е с такива w210, '98, 200K и съм много доволен.
$_1.JPG 22.54K 12 downloads NGK-iridium-platinum-spark-plugs-BKR6EIX-LPG-for-LPG-auto-candle.jpg_640x640.jpg 104.33K 12 downloads
Edited by Velazkes, 06 June 2017 - 11:32 .
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#5
Posted 07 June 2017 - 12:36
Posted Today, 13:33
goussev, on 18 Apr 2017 - 11:39, said:
Здравейте,
След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).
таа след посещение при Мишо за преглед след 1000км. човекът каза че настройките почти не са мръднали пооправил ги и като чели проблема отшумя.. ноо честито ново 20 получавам :
от няколко дни като дам по рязко газ двигателя прави 3500-4000 оборота и забива муцуната (губи мощност) и започва прекъсване.. като върна газта и до тея обороти си върви добре
след изслушване на различни мнения днес смених свещи (междудругото под едната бобина се беше образувала следа от нагар) - свещите бяха зле като цяло едната даже пукната въпреки че не са на повече от 15хил.км., ноо.. след новите свещи още по зле положението - по малко мощност и вече върви до 3000 оборота
ще съм благодарен за всякакви мнения и препоръки.. предполагам да започна със стар диагностика като за начало (досега съм правил веднъж само при сервиза за Мерцедеси на този Петко ако го знаете - предполагам че и на др места правят ? )
#6
Posted 08 June 2017 - 13:46
въпреки, че явно темата не е много интересна.. аз продължавам с монолога си
след стар диагностиката преди малко при Петко излезе, че проблема е в 1ви цилиндър.. не добра смес и тн.. говорихме си за свещите които смених вчера и той ми обясни че щом са имали черни черти/нагар по порцелана значи може нещо или лулата или бобината да не дават добре ток и да замасяват нещо надолу по цилиндъра.. неговото предложение:
да се свали дросела да се чисти и да се провери коя от лулите не е добре да се смени тя да се види дали е лула или бобина и да се обучи наново дросела и да се ходи при газаджията да обучава наново газовия компютър съответно.. каза че най вероятно и новите свещи са се преебали наново
таа.. сега се чудя тъй като ползвам доста големи отстъпки за части дали отново самоинициативно да не сменя всичките щекери и кабели на свещите сам и да се надявам проблема да се реши без допълнителни сваляния на дросел четения нови настройки и обучавания =)
#7
Posted 08 June 2017 - 14:05
На мен това ми звучи като проблем с дебитомера. Щом ти забива на 3500-4000 оборота. И на бензин и на газ ли го прави или само на газ?
Edited by Velazkes, 08 June 2017 - 17:17 .
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#8
Posted 08 June 2017 - 14:52
На мен това ми звучи като проблем с дебитомера. Щом ти забив на 3500-4000 оборота. И на бензин и на газ ли го прави или само на газ?
Да и на двете, това е лошото =)
Edited by goussev, 08 June 2017 - 15:02 .
#9
Posted 08 June 2017 - 16:21
Да и на двете, това е лошото =)
Директно се ориентирай към дебитомер. Според мен там е проблема. Вижте го на живи данни.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#10
Posted 09 June 2017 - 11:21
Директно се ориентирай към дебитомер. Според мен там е проблема. Вижте го на живи данни.
Какво ще рече живи данни - в движение ли ?
#11
Posted 09 June 2017 - 12:08
И да не е в движение (макар че така е най-добре) , става и на място. Щом си в сервиз, те знаят какво да гледат и как, но на място като е запалена трябва да вкарва определени килограми въздух и ако твоята е под тези граници, значи не вкарва достатъчно количество, откъдето идва и проблема със забиването.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users