Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

инфо за цвят на свещи


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 gopro

gopro

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Мездра
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц цлк 200 компресор

Публикувано 12 май 2017 - 14:54

Здравейте, имам едно питане относно работата на двигателя на колата и по конкретно свещите. След смяна на бобини и кабели реших да сваля свещите за да погледна състоянието им обаче се нуждая от помощ за да определя състоянието им и дали работата на двигателят е добра.
Колата е mbs ЦЛК 200 компресор 192 коня от 1999 година с газов инжекцион ОМВЛ.
http://gopro.snimka....949490.38008857
http://gopro.snimka....949490.38008858
http://gopro.snimka....949490.38008862
http://gopro.snimka....949490.38008863
Ще съм много благодарен ако някой си каже мнението и евентуално дали не трябва да ида променят настройките на газта
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 май 2017 - 15:48

Цвета е добър.
  • 0

#3 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 06 юни 2017 - 07:49

Колеги препоръчайте добри свещи за ГУ, колата е W208 99' 230К (преди фейса)  =)


Този пост е редактиран от goussev: 06 юни 2017 - 07:50

  • 0

#4 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2017 - 11:19

За газ са много добри тези:

NGK - BKR6EIX-LPG (3356)
Denso - IK20TT

Като качество NGK е по-добре, но пък цената е доста висока. NGK е 42 лева на бройка, а Denso е 25 лева. За сметка на това пък Denso е с две пъпки, отгоре и отдолу.

Мисля, че моята в момента е с такива w210, '98, 200K и съм много доволен.

Прикачен файл  $_1.JPG   22,54K   12 Брой сваляния Прикачен файл  NGK-iridium-platinum-spark-plugs-BKR6EIX-LPG-for-LPG-auto-candle.jpg_640x640.jpg   104,33K   12 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Velazkes: 06 юни 2017 - 11:32

  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#5 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 07 юни 2017 - 12:36

Posted Today, 13:33

goussev, on 18 Apr 2017 - 11:39, said:snapback.png

Здравейте,

 

След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).

таа след посещение при Мишо за преглед след 1000км. човекът каза че настройките почти не са мръднали пооправил ги и като чели проблема отшумя.. ноо честито ново 20 получавам  :D :
от няколко дни като дам по рязко газ двигателя прави 3500-4000 оборота и забива муцуната (губи мощност) и започва прекъсване.. като върна газта и до тея обороти си върви добре
след изслушване на различни мнения днес смених свещи (междудругото под едната бобина се беше образувала следа от нагар) - свещите бяха зле като цяло едната даже пукната въпреки че не са на повече от 15хил.км., ноо.. след новите свещи още по зле положението - по малко мощност и вече върви до 3000 оборота

ще съм благодарен за всякакви мнения и препоръки.. предполагам да започна със стар диагностика като за начало (досега съм правил веднъж само при сервиза за Мерцедеси на този Петко ако го знаете - предполагам че и на др места правят ? )

 

  • 0

#6 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 08 юни 2017 - 13:46

въпреки, че явно темата не е много интересна.. аз продължавам с монолога си  :D
след стар диагностиката преди малко при Петко излезе, че проблема е в 1ви цилиндър.. не добра смес и тн.. говорихме си за свещите които смених вчера и той ми обясни че щом са имали черни черти/нагар по порцелана значи може нещо или лулата или бобината да не дават добре ток и да замасяват нещо надолу по цилиндъра.. неговото предложение:
да се свали дросела да се чисти и да се провери коя от лулите не е добре да се смени тя да се види дали е лула или бобина и да се обучи наново дросела и да се ходи при газаджията да обучава наново газовия компютър съответно.. каза че най вероятно и новите свещи са се преебали наново
таа.. сега се чудя тъй като ползвам доста големи отстъпки за части дали отново самоинициативно да не сменя всичките щекери и кабели на свещите сам и да се надявам проблема да се реши без допълнителни сваляния на дросел четения нови настройки и обучавания =)


  • 0

#7 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2017 - 14:05

На мен това ми звучи като проблем с дебитомера. Щом ти забива на 3500-4000 оборота. И на бензин и на газ ли го прави или само на газ?

Този пост е редактиран от Velazkes: 08 юни 2017 - 17:17

  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#8 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 08 юни 2017 - 14:52

На мен това ми звучи като проблем с дебитомера. Щом ти забив на 3500-4000 оборота. И на бензин и на газ ли го прави или само на газ?

Да и на двете, това е лошото  =)


Този пост е редактиран от goussev: 08 юни 2017 - 15:02

  • 0

#9 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2017 - 16:21

Да и на двете, това е лошото  =)


Директно се ориентирай към дебитомер. Според мен там е проблема. Вижте го на живи данни.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#10 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 09 юни 2017 - 11:21

Директно се ориентирай към дебитомер. Според мен там е проблема. Вижте го на живи данни.

Какво ще рече живи данни - в движение ли ?


  • 0

#11 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2017 - 12:08

И да не е в движение (макар че така е най-добре) , става и на място. Щом си в сервиз, те знаят какво да гледат и как, но на място като е запалена трябва да вкарва определени килограми въздух и ако твоята е под тези граници, значи не вкарва достатъчно количество, откъдето идва и проблема със забиването.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни