
Проверката в DAS е доста скапана. От къде се командва това? Бушони, релета?
Някой някаква насока? Лесно ли се сменя...
Някой?



Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Публикувано 08 май 2017 - 18:59
Публикувано 09 май 2017 - 09:48
Здрасти колега, при мен на 211ката беше изгорял, бях го купил, но така и не го смених преди да продам колата понеже се намира под таблото и закрепен за радиаторчето на парното и не бях сигурен дали си заслужава целия труд за 1-2 минути по-рано да имам парно особено че спирам в гараж.
Ако искаш имам добавена w212 и в DAS освен в Xentry, може да проверим там дали има повече тестове или информация, ако не погледни във WIS какво излиза.
Публикувано 09 май 2017 - 10:06
Тоя отоплител не е ли захванат за блока на двигателя?
Публикувано 09 май 2017 - 10:17
Според мен е ето това от снимката номер 300, просто като видях грешката ми беше неприятно позната.
Парт. Номер A204 830 04 61 Линк в ebay: A2048300461
Този пост е редактиран от gelevp: 09 май 2017 - 10:22
Публикувано 09 май 2017 - 10:35
И аз съм един кьорав. Другия го водят heaterbooster. И като грешка излиза в модула на двигателя а не на климатика. Сега обърнах, че тук грешката е в модула на климатика.
Публикувано 09 май 2017 - 20:20
Публикувано 10 май 2017 - 08:44
Моя съвет е да видиш дали няма някое заминало реле или бушон, защото това е един реотан 1000 ватов, не мисля че при толкова нова кола може да дефектира...
Иначе ето я процедурата при w211, точно при отделянето на две части си личи как отделя половината с радиаторчето на парното от електрическия нагревател.
Този пост е редактиран от gelevp: 10 май 2017 - 08:46
Публикувано 10 май 2017 - 20:14
Публикувано 10 май 2017 - 20:29
Предполагам си е стандартно оборудване а не екстра.
Публикувано 10 май 2017 - 21:50
Точно така, според климата мисля обаче че за някои държави просто не го слагат.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни