Здравейте колеги,въпросния двигател е 2.0 кубика 122к.с.същия е и "новия" но има няколко разлики като това че на стария ДВГ.импулсния датчик за делкото беше на маховик а на новия си е на делкото,но буксата съвпада със комутатора и подава ток на делкото както и на свещите въпроса ми е дали има друк проблем заради който да не пали,сменени са и палец и дистрибутор и кабели.Гориво пуска и съм сигурен че не е от това.пп,Пробва се да пали но като чели няма центровка
Смяна на двигател,новя не иска да пали!
Started by Veskosi, 08 May 2017 - 16:59:01
5 replies to this topic
#1
Posted 08 May 2017 - 16:59
#2
Posted 08 May 2017 - 20:53
Е прегледайте я тая центровка щом са там съмненията .
#3
Posted 08 May 2017 - 23:22
Прегледах я,реда на цилиндрите е 1 3 4 2 и ако не се бъркам 1ви,трябва да е в горна мъртва точка и палеца да сочи 1ви на дистрибутора а и предварение му давам пак не иска и не иска.Вече ме съмнява наистина комутатора дали съвпада-чете правилно импулсите подавани от самото делкото а и днес ми отвориха очите че Дигатела е от 124ка инжекционна.Взех го гол и прехвърлих абсолютно цялото "оборудване" от моя,имам клип как се мъчи да запали ако искате да го качвам
#4
Posted 09 May 2017 - 12:05
Палеца на маховика наличен ли е?
#5
Posted 09 May 2017 - 14:45
На новия няма как да сложа датчика,(ако за него питаш) просто няма леглото дето влиза датчика,но сами датчик-да имам го от стария
#6
Posted 09 May 2017 - 22:17
За датчика говоря,да.Ако не е на маховика мисля че няма кой да брои оборотите.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








