Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на хидравлично масло


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 30 април 2017 - 19:04

Колеги, днес закупих 1 литър оригинално мерцедес хидравлично масло с цена около 37лв. и извърших процедурата по този клип https://youtu.be/U0cMnV5Hlo0
Запазих оригиналната скоба и определено волана олекна с няколко идеи. Източих чисто кафява течност.... явно доста се е амортизирала за 180хил....
Ще видим колко дълго ще е зелена :)
От бутилката ми остана 100 гр за регулиране на нивото.




Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 1

#2 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 12 февруари 2025 - 11:14

Темата е стара, но ми се иска да я ползвам относно "кормилен" проблем на 212. При маневриране на малко разстояние, при навиване на ляв волан се чува едно "мучене" от кормилната уредба. С тази разлика, че звука се чува само при ляво навиване, то това е типичен звук на ниско ниво на хидравлична течност. Звука се чува за сега по 1-2 пъти на ден. Колкото и да се опитвам да го провокирам да се чуе - не, не става, прави го, когато си реши при скороск 1-2 км/ч, както казах при маневра. Проблема ми е, че колата няма съд за хидравлична течност. В нет-а са показани такива казанчета, но само и единствено на 350 - 4 Matic при W212. Дали някой може да даде съвет от къде/как може да се ревизира нивото на хидравличната течност? Рейката и маншоните й са проверени - барут сухи.


Този пост е редактиран от genadi: 12 февруари 2025 - 11:21

  • 0

#3 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2107 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2025 - 14:14

Сигурно ли е, че въобще няма? Защото този съд е малък и всъщност се води филтър и се сменя на определени километри, в самия съд е филтъра и е капсулован. Скоро имах същия проблем с волана на една W211, направиха промивка на системата и поръчаха ново казанче, след което волана спря са вие сутрин на студено и стана с една идея по-лек.

пп
Сега гледах за моята W212 (212026) и излиза казанче, но трябва да се търси не в категорията Steering а в Engine/Power Steering Pump... Така е и при W211.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от top: 12 февруари 2025 - 14:20

  • 0

#4 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 13 февруари 2025 - 20:08

Сигурно ли е, че въобще няма? Защото този съд е малък и всъщност се води филтър и се сменя на определени километри, в самия съд е филтъра и е капсулован. Скоро имах същия проблем с волана на една W211, направиха промивка на системата и поръчаха ново казанче, след което волана спря са вие сутрин на студено и стана с една идея по-лек.

пп
Сега гледах за моята W212 (212026) и излиза казанче, но трябва да се търси не в категорията Steering а в Engine/Power Steering Pump... Така е и при W211.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

При W211 казанчето е видно без да се издирва специално. Днес пак минах при 2-ри човек да я разгледа и дори свали корите отдолу и отгоре. Опита да проследи тръбния път от рейката, но нищо. Все пак едно казанче, най-вероятно и с капачка, не е карфица, че да го издирвам с дни... Пък хич не ми се ходи при дилъра на марката, знаейки им манталитета и ценообразуването, но ако нямам друго решение, може и там да почукам. Спира ме само това, че се чува 2-3 пъти седмично при ежедневно каране на колата и за сега е поносимо дразнещо.


Този пост е редактиран от genadi: 13 февруари 2025 - 20:09

  • 0

#5 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 540 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 14 февруари 2025 - 16:39

май си с електрическа рейка


  • 0

сесшисе ?


#6 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 15 февруари 2025 - 11:30

май си с електрическа рейка

 

Че има нещо електрическо, това е сигурно, но това едва ли е рейката. По-скоро е електрически усилвател на усилието, а рейката си е рейка и по моему няма как да няма мазане с масло в нея...


  • 0

#7 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 540 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 15 февруари 2025 - 18:36

е маже се с грес при сглобяване и до там

 

то маслото не е за смазване, а за пренос на енергията от помпата до рейката


Този пост е редактиран от Bogi: 15 февруари 2025 - 18:37

  • 0

сесшисе ?


#8 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 25 февруари 2025 - 10:53

Не мога да повярвам, че никой не знае, как е смазана рейката на W212? Ако е има масло, то има ли казанче, ако е само гресирана, то ревизера ли се някак? То това е модел на по-вече от 15 год... Никой тук не ми е длъжен да ме образова, но да ходя в сервиза на дилъра и да се окаже, че са ми сипали 30-40 гр. масло и да ме тарифят 300-400 кинта, тъпичко ми се вижда... 


Този пост е редактиран от genadi: 25 февруари 2025 - 10:54

  • 0

#9 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2107 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2025 - 12:00

Не че нещо ще ти помогне, но в този клип обясняват, че няма никакви хидравлични компоненти, резервоари и тн..

https://www.youtube....el=MBOwnersClub

Накрая споменава, че някакъв шум бил нормален.

Тая рейка освен да се разглоби, прегледа за износени компоненти и гресира, не виждам какво друго може да и се направи.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 25 февруари 2025 - 16:53

В крайна сметка спях да се свържа с Генади от сервиз Мерцедес на Вл. Вазов. Колата няма казанче за хидр. течност! Според него може звука да е от рейката, може и да не е (до този извод можех и сам да стигнаsmile.png ). Да не е от рейката, защото колата е на 70 000 км. Предложи ми нищо да не правим, т.к. проблема бил пренебрежимо малък и сме щели да се лутаме и губим време, след като не може да я провокираме да го направи когато е на канала. С две думи да изчакам за някакво  развитие на проблема...


Този пост е редактиран от genadi: 25 февруари 2025 - 16:54

  • 0

#11 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 240 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 03 март 2025 - 00:01

В крайна сметка ....

Прикачен файл  reika.jpg   111,08K   1 Брой сваляния

Nope, not that one, the one seen to the right of the boot in his picture. It's just a rubber bushing that is part of the rack and secures on the crossmember. Mine was barely finger tight and has had no work on the rack prior, this would get stressed when things flex (especially low speed tight turns) so it could explain some of the noise. Mercedes loves to use thread-locked bolts everywhere but this one was not from the factory. My noise went away, but I also replaced the strut mounts and rubber at the same time, so I can't 100% say that this bolt had anything to do with fixing it. An easy check though!

 

---------------------

В Щатите дилърите масово пробивали дупки за да вкарват грес,с цел да спестят пари за рейка защото била $6к.

Имало бюлетин за шум от рейките..

Явно доста хора се оплакват от шум при завой на ляво с ниска скорост..

Също така имало данни за необичайно високо покачване на температурата на рейката при повече завои.


Този пост е редактиран от Linkestis: 03 март 2025 - 00:05

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни