Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с токовете - Спешно помагайте


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 29 април 2017 - 21:01

Колеги, реших да изпробвам фазомер да проверя дали идва ток до буксата за спирачни светлини отзад и при допир на фазомера до буксата даде нещо на късо с искра. Резултатът: стоповете започнаха да светят постоянно и да не изгасват. Задните мигачи спряха да светят /крушките са здрави/ и на таблото излезнаха 6 грешки във всички задни светлини. Всяко мнение би ми било от полза и насоки къде за софия мога да отида да го правят.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2017 - 22:52

gelevp ще се включи в темата при първа възможност. Имаше някаква особеност със задните светлини на 204.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2017 - 22:55

Предполагам, че задния САМ модул е замниал. Той се грижи за работата на стоповете.


  • 0

#4 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 30 април 2017 - 00:11

По ме интересува ако има някой от софия който разбира да го погледне
  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 30 април 2017 - 07:28

С фазомер не можеш да окъсиш нищо. Друго си прецакал някъде....


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#6 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 30 април 2017 - 08:12

А излезе ли ти backup lamp on? Може би са изгорели габаритите и сега ти светят стоповете вместо тях? Ще се разровя по-детайлно

 

С фазомер не можеш да окъсиш нищо. Друго си прецакал някъде.... 



Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Тук не съм съгласен. С фазомер можеш да окъсиш по простата причина, че върха му е метален, а тока минава от там, от където му е най-лесно, та като допреш две метални жички с фазомера си ги окъсяваш. Особено, когато говорим за слаботокови електроники :)


Този пост е редактиран от vmvelev: 30 април 2017 - 08:24

  • 0

#7 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 30 април 2017 - 10:59

Работата клони към САМ модула,не рядък проблем на този модел.


  • 0

#8 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 30 април 2017 - 15:59

Фазомера бил за 220V. Бушините са здрави. Не стига ток до задните мигачи. А габаритните светлини отзат светят постоянно и не изгасят изобщ и при загасена и заключена кола

Този пост е редактиран от ///sasho: 30 април 2017 - 16:00

  • 1

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 април 2017 - 17:46

Ами правилно :) фазомера мери фазата,а в случая иа +и-.
Той обаче е под формата на отвертка и спокойно може да окъси нещо.
Според мен ти трябва диагностика,а не електричар.Ако е и двете е най-добре.
  • 0

#10 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2017 - 23:47

Аз пак казвам заедн САМ модул. Ако искаш да си мериш токовете по колата ползвай мултицет, има по-малка вероятност да преебеш нещо.


  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 02 май 2017 - 08:46

Здрасти, писах в другата тема която си пуснал, както писах и там, разкачи буксите към стоповете за начало, вероятно поради тънката маса буската е нагоряла и вероятно окъсява или се допира. Ако буксите не са нагорели или няма видимо проблем там, то нещата отиват към заден SAM модул както са писали и колегите. Въпроса обаче е какво го прецаква, най-често причината е вода в багажника.


  • 0


#12 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 04 май 2017 - 00:57

SAM модула се оказа повреден. Подмених го и се оправи всичко.
Благодаря за отговорите

Този пост е редактиран от ///sasho: 04 май 2017 - 00:57

  • 0

#13 Baho

Baho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C220 - W204

Публикувано 04 май 2017 - 08:43

SAM модула се оказа повреден. Подмених го и се оправи всичко.
Благодаря за отговорите

Здравей колега,

  Каза, че си сменил САМ модула ! ааа трябвяше ли накакво програмиране  / обучение/  на модула, понеше и аз имам едни ядове със САМ модул.

Благодаря предварително.


  • 0

#14 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 04 май 2017 - 08:55

Здравей колега,

  Каза, че си сменил САМ модула ! ааа трябвяше ли накакво програмиране  / обучение/  на модула, понеше и аз имам едни ядове със САМ модул.

Благодаря предварително.

 

Програмиране винаги трябва, освен ако не взимаш частта от кола с абсолютно същите екстри, оборудване и вид на купето и все пак е желателно да се закачи със СТАР. Привидно ще работи но може да се получат конфликти в комуникацията между модулите.

Задния SAM отговаря за доста неща, светлини, ел. багажник, аларма, теглич и др. Мисля че и холд функцията на автоматика минава през задния SAM но тя не е налична преди фейслифт.


  • 0


#15 Baho

Baho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C220 - W204

Публикувано 04 май 2017 - 13:16

Програмиране винаги трябва, освен ако не взимаш частта от кола с абсолютно същите екстри, оборудване и вид на купето и все пак е желателно да се закачи със СТАР. Привидно ще работи но може да се получат конфликти в комуникацията между модулите.

Задния SAM отговаря за доста неща, светлини, ел. багажник, аларма, теглич и др. Мисля че и холд функцията на автоматика минава през задния SAM но тя не е налична преди фейслифт.

А да ми препоръчите сервиз ако ми се налага смяна на САМ модула.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни