Проблем с токовете - Спешно помагайте
Started by ///sasho, 29 Apr 2017 - 21:01:25
16 replies to this topic
#1
Posted 29 April 2017 - 21:01
Колеги, реших да изпробвам фазомер да проверя дали идва ток до буксата за спирачни светлини отзад и при допир на фазомера до буксата даде нещо на късо с искра. Резултатът: стоповете започнаха да светят постоянно и да не изгасват. Задните мигачи спряха да светят /крушките са здрави/ и на таблото излезнаха 6 грешки във всички задни светлини. Всяко мнение би ми било от полза и насоки къде за софия мога да отида да го правят.
#2
Posted 29 April 2017 - 22:52
gelevp ще се включи в темата при първа възможност. Имаше някаква особеност със задните светлини на 204.
#3
Posted 29 April 2017 - 22:55
Предполагам, че задния САМ модул е замниал. Той се грижи за работата на стоповете.
#4
Posted 30 April 2017 - 00:11
По ме интересува ако има някой от софия който разбира да го погледне
#5
Posted 30 April 2017 - 07:28
С фазомер не можеш да окъсиш нищо. Друго си прецакал някъде....
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#6 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 30 April 2017 - 08:12
А излезе ли ти backup lamp on? Може би са изгорели габаритите и сега ти светят стоповете вместо тях? Ще се разровя по-детайлно
С фазомер не можеш да окъсиш нищо. Друго си прецакал някъде....
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Тук не съм съгласен. С фазомер можеш да окъсиш по простата причина, че върха му е метален, а тока минава от там, от където му е най-лесно, та като допреш две метални жички с фазомера си ги окъсяваш. Особено, когато говорим за слаботокови електроники
Edited by vmvelev, 30 April 2017 - 08:24 .
#7
Posted 30 April 2017 - 10:59
Работата клони към САМ модула,не рядък проблем на този модел.
#8
Posted 30 April 2017 - 15:59
Фазомера бил за 220V. Бушините са здрави. Не стига ток до задните мигачи. А габаритните светлини отзат светят постоянно и не изгасят изобщ и при загасена и заключена кола
Edited by ///sasho, 30 April 2017 - 16:00 .
#9
Posted 30 April 2017 - 17:46
Ами правилно фазомера мери фазата,а в случая иа +и-.
Той обаче е под формата на отвертка и спокойно може да окъси нещо.
Според мен ти трябва диагностика,а не електричар.Ако е и двете е най-добре.
Той обаче е под формата на отвертка и спокойно може да окъси нещо.
Според мен ти трябва диагностика,а не електричар.Ако е и двете е най-добре.
#10
Posted 30 April 2017 - 23:47
Аз пак казвам заедн САМ модул. Ако искаш да си мериш токовете по колата ползвай мултицет, има по-малка вероятност да преебеш нещо.
#11
Posted 02 May 2017 - 08:46
Здрасти, писах в другата тема която си пуснал, както писах и там, разкачи буксите към стоповете за начало, вероятно поради тънката маса буската е нагоряла и вероятно окъсява или се допира. Ако буксите не са нагорели или няма видимо проблем там, то нещата отиват към заден SAM модул както са писали и колегите. Въпроса обаче е какво го прецаква, най-често причината е вода в багажника.
#12
Posted 04 May 2017 - 00:57
SAM модула се оказа повреден. Подмених го и се оправи всичко.
Благодаря за отговорите
Благодаря за отговорите
Edited by ///sasho, 04 May 2017 - 00:57 .
#13
Posted 04 May 2017 - 08:43
SAM модула се оказа повреден. Подмених го и се оправи всичко.
Благодаря за отговорите
Здравей колега,
Каза, че си сменил САМ модула ! ааа трябвяше ли накакво програмиране / обучение/ на модула, понеше и аз имам едни ядове със САМ модул.
Благодаря предварително.
#14
Posted 04 May 2017 - 08:55
Здравей колега,
Каза, че си сменил САМ модула ! ааа трябвяше ли накакво програмиране / обучение/ на модула, понеше и аз имам едни ядове със САМ модул.
Благодаря предварително.
Програмиране винаги трябва, освен ако не взимаш частта от кола с абсолютно същите екстри, оборудване и вид на купето и все пак е желателно да се закачи със СТАР. Привидно ще работи но може да се получат конфликти в комуникацията между модулите.
Задния SAM отговаря за доста неща, светлини, ел. багажник, аларма, теглич и др. Мисля че и холд функцията на автоматика минава през задния SAM но тя не е налична преди фейслифт.
#15
Posted 04 May 2017 - 13:16
Програмиране винаги трябва, освен ако не взимаш частта от кола с абсолютно същите екстри, оборудване и вид на купето и все пак е желателно да се закачи със СТАР. Привидно ще работи но може да се получат конфликти в комуникацията между модулите.
Задния SAM отговаря за доста неща, светлини, ел. багажник, аларма, теглич и др. Мисля че и холд функцията на автоматика минава през задния SAM но тя не е налична преди фейслифт.
А да ми препоръчите сервиз ако ми се налага смяна на САМ модула.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users