пусни снимки и на Г-класата
w124 Coupe - m119 5.0 - Single Turbo - Drift CarВтора тема за 124-ката ми че старата е прекалено дълга
Започната от siriospepi, 22 апр 2017 - 22:14:06
63 мнения по тази тема
#31
Публикувано 09 август 2017 - 13:25
#32
Публикувано 09 август 2017 - 14:58
На Гегата ще направя тема като я понаправя
#33
Публикувано 13 август 2017 - 15:22
Колеги, тази събота ходих до сапарева да покарам малко с новите бомбета. Работата се оказа доста по-добре. Наистина за момента нямам какво повече да искам от завиването ми. Разбира се в началото се чувствах все 1 карам нова кола, но после и посвикнах малко и нещата се наредиха. Бях взел и няколко нови гуми които да скъсам т.к. на състезания вече ще карам само с нови гуми (просто с галоши и силна кола на състезание изпадаш много рязко защото нито скоростта на дрифта нито контрола е същия). Рязко колата ми ослабя и вече 500кс. не са толкова колкото мис е струваха.... Естествено като се качих на новите гуми отново се върнах в първи клас т.к. поведението на колата стана доста по-различно, и трябваше стила ми на каране да стане доста по-агресивен за да може колата да се чупи и да държи ъгал по същия начин. Ето едно клипче и снимка от карането:
20746318_10213751483971294_484203366936274322_o.jpg 283,51K 10 Брой сваляния
ПП: Тея дни ще кача още
Този пост е редактиран от siriospepi: 13 август 2017 - 15:24
#34
Публикувано 14 август 2017 - 11:57
Браво! Много добре. Сега само тренировки и свикване с новите подобрения ти трябва. Колата се държи идеално, доколкото виждам на клипа имаш и пушек и скорост и ъгъл! А точно това се гледа на състезанията както сам знаеш. Пожелавам ти да продължаваш да ни радваш с такива клипове и много успехи в шампионата!!
П.П : На battle като си водеща кола ако направиш 90градуса на някой завой или ще се завъртят опитвайки да го повторят или въобще няма да се пробват. Само най-опитните наши дрифтъри успяват да направят 90градуса от това, което съм виждал вече доста състезания и бързо дърпат напред. Смятам ,че ще ти е в полза ако го увладееш. С това завиване и нови гуми няма да е толкова трудно
П.П : На battle като си водеща кола ако направиш 90градуса на някой завой или ще се завъртят опитвайки да го повторят или въобще няма да се пробват. Само най-опитните наши дрифтъри успяват да направят 90градуса от това, което съм виждал вече доста състезания и бързо дърпат напред. Смятам ,че ще ти е в полза ако го увладееш. С това завиване и нови гуми няма да е толкова трудно
Този пост е редактиран от M.Daniels: 14 август 2017 - 11:59
#35
Публикувано 14 август 2017 - 13:29
Петьо, като каза 500 к.с. - колата още ли е с мерцедес кутия и диференциал ... (Извинявам се ако го има описано някъде в по-предните страници)
#36
Публикувано 14 август 2017 - 15:02
Кутията е от 6 степенна от 203/211 270CDI, а дифа е най-големия болт-он диф за 124-ка с 210мм. корона. Тва са дифовете от всички 140-ки, както и от всички 124-ки с 24 клапанови мотори За сега тежки проблеми съм имал с картетата на кардана, като този проблем елиминирах като махнах гумените карета и в момента кардана ми е като на бус. Друг тежък проблем са полуоските, като ако много започнат да ме дразнят ще направя и тях като кардани, просто по-малки. С дифа рядко имам проблеми но на състезание винаги отивам с всичко х2 от мотора назад
#37
Публикувано 23 август 2017 - 06:15
Колеги, наложи се да произведем нови полуоски т.к. след една от тренировките тея дни започнах да усещам някъкви брутални луфтове в задницата.След щателна проверка се оказа че всичките съчмени карета на полуоските са пред разпад... Проблема е че карам с най-здравите полуоски които марката ни предлага за 124/140-ка. Направих някакъв импровизиран драгаджииски варянт от кардани т.к. масата американски драгстери с по 3-4 хиляди НМ карат с такъв тип полуоски. Просто над 700нм на колела и нови гуми започват да си казват думата вече. Като в момента най-тънката и слаба част се явява шлицата в главината. Имам решение за там но нека видим има ли пропуски в този билд и ще го мисля ако се разхлопат бързо.
received_10210281159242202.jpeg 211,79K 16 Брой сваляния
received_10210281159242202.jpeg 211,79K 16 Брой сваляния
#38
Публикувано 07 септември 2017 - 11:01
Пепи, колко е дебела "пръчката" на заводската полуоска (горната на снимката) 25 мм. или 32 мм.
#39
Публикувано 14 септември 2017 - 15:28
Здрасти на всички!
Карах на Сливен, уви отново нивото е високо а аз все още с малко опит. Естествено отново отпаднах рано в класирането. Макар и с най-силна кола в класа ми, леки недостатъци при изработка на завиването ми, и малкото опит спрямо профитата ме отведоха до едно от първите места ... ама отзад напред
Обещавам че ще се справям по-добре... Просто с наща марка има бая неща които измислям, откривам и препработвам за да става нещо... Факт е че тея другите марки от типа Беденве и Нисан, освен че са 1 идея по-подготвени от завода за такива работи, са и с бая готови решения на пазара. Все пак аз ще остана тегав по въпроса и ще си правя мойте си неща по начина по който ги разбирам
Стоковите полуоски са от 32 мелиметровите, но проблема никога не е бил в пръта, а в каретата .... Уви те са едни и същи (108мм. съчмени карета)
Все пак с полуоските ми които сте видяли запоследно на снимки преживях лека драма, и тя беше че подходих прекалено сигурно и не проверих на какви НМ издържат тея карета от карданите. Да оказаха се слаби, при което нещо защото ми писна отидох в магазина за трактори и си купих един друг размер карета и шлици. Полуоските са направени, тествани с 10-тина комплекта нови гуми на огромно сцепление и не са се разбили или проимали луфт .... Те малко трудно ще проимат защото са малко в повече. Ето и малко снимки:
21414894_10203358882449955_8678098713642058550_o.jpg 136,62K 6 Брой сваляния
21369012_10203364484950014_8173043709167325813_o.jpg 153,01K 6 Брой сваляния
Да знам работата е малко прекалена, но акто се вземе в предвид че мисля колата да става по-силна, малко презапасяване никога не е зле!
ПП: за който се е притеснил : споко зацепил съм шлицата така че каретата да застанат 1 срещу друго.
Един клип от тренировката с новите полуоски преди ивента:
https://www.youtube....h?v=O37mLIhlW-Y
Клипче от самия ивент на който отпаднах бая рано:
https://www.youtube....h?v=uyCNslABmow
И няколко снимки от фотографите по пистата:
21457725_10210399870369906_1292900477720705050_o.jpg 201,17K 5 Брой сваляния
21551728_10210409345806786_3928563451932144904_o.jpg 88,93K 5 Брой сваляния
Отново благодаря на всички които ме подкрепят! И да знаете Мерцедесите по дрифт трасетата тепърва ще стават повече!
ПП: вече си имаме нисан на пистата с Мерцедесов дизелов шестак!!!!!!!!
21462421_1804414546253865_3620649866726022081_n.jpg 76,72K 5 Брой сваляния
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от siriospepi: 14 септември 2017 - 15:32
#40
Публикувано 14 септември 2017 - 15:40
Нямам търпение да видя колата на дракон на 01.10 ,просто ЗВЯР!
NO PAIN - NO GAIN!
#41
Публикувано 15 септември 2017 - 05:20
Какъв е недостатъка на завиването-ако не е тайна.....
#42
Публикувано 15 септември 2017 - 05:55
Съотношението на KPI(King Pin Inlignment) и Castor(надлъжния наклон)... От тях зависи как и колко рязко колата ще има self-steering ефект... Мойта няма много много и ми е трудно със бързоте и резки транзишъни в завоите.
Този пост е редактиран от siriospepi: 15 септември 2017 - 05:56
#43
Публикувано 15 септември 2017 - 08:07
Зелената гад е като параход с този "комин" и пушеците
Ако не е тайна, какво мислиш да правиш по сетъпа за да я засилваш?
Браво за положените усилия, дано успея и аз да дойда на 01.10 да я видя тази кола на живо и в действие!
#44
Публикувано 15 септември 2017 - 08:52
Относно засилването на сетъпа: мисля да вдогна още малко налягането тая зима, да изправя кривата на бууста защото в момента колата има малко коне и много НМ, иии евентуално да направя един нов всмукател, защото на тоя мотор това му липсва за да извади повечко НМ по-високо в оборотите, а с повечето нм както знаем идват и повечко кончета.
#45
Публикувано 01 октомври 2017 - 17:02
Пепи с какво си си изолирал капака отдолу - сиво и лъскаво - самозалепващо ли е - държи ли на топлина ... (Извинявам се ако го има описано някъде в по-предните страници)
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни