... а докато се сглоби още колко, .. не се знае ..
Загуба антифриз
Започната от Jefferson, 20 апр 2017 - 13:54:20
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 октомври 2017 - 20:00
#17
Публикувано 14 октомври 2017 - 20:08
Това ключе за малките клапи.. стана - последователно първо едното жило, после ключа се върти и другото жило(вертикално, ляга в канала и се фиксира с капачката). Голяма грешка, че изкубах жилата като вадех коша с радиатора. Друго... сбърках, че счупих пласмаската на изходящата тръбичка. Добре, че не бързах при отварянето на коша, защото има две дълги винтчета, на клапите, които се развиват а после при монтажа служат и за регулиране на големите клапи. На финал съм да монтирам таблото ...
При свалянето на кутията с филтъра(за да си осигуря достъп до изходящия маркуч на парното) ми се стовари друг проблем - не мога да го нахлуза това маркуче на картерните газове .. еййй изяде ме. Гадна връзка картерни газове, тройник вакумче, към филтъра и т.н. направо ужас, като свържа всичко при извадена кутия на филтъра, после не мога да набия връзката в кутията. А обратно като кача връзката на кутията -няма надяване на тройника и останалите две връзки на картерните газове...
При свалянето на кутията с филтъра(за да си осигуря достъп до изходящия маркуч на парното) ми се стовари друг проблем - не мога да го нахлуза това маркуче на картерните газове .. еййй изяде ме. Гадна връзка картерни газове, тройник вакумче, към филтъра и т.н. направо ужас, като свържа всичко при извадена кутия на филтъра, после не мога да набия връзката в кутията. А обратно като кача връзката на кутията -няма надяване на тройника и останалите две връзки на картерните газове...
#18
Публикувано 14 октомври 2017 - 22:24
Напълних с пресен антифриз запалих колата да тествам и от накрайника на изхода на радиаторчето си тече ... Връзката към радиаторчето на изхода. Сложил съм новото уплътнение, затегнато е до край ... но тече. Направо не знам...
#19
Публикувано 15 октомври 2017 - 09:41
Най- накрая стана и си имам парно!
Оказа се че неправилно бях поставил о пръстенчето. Трябвало е да се сложи първо на радиаторчето и после да се втъкне тръбичката, аз бях направил обратното.
Оказа се че неправилно бях поставил о пръстенчето. Трябвало е да се сложи първо на радиаторчето и после да се втъкне тръбичката, аз бях направил обратното.
#20
Публикувано 15 октомври 2017 - 13:53
Добре е че си се сетил...иначе става драма без парно и теч в колата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни