Загуба антифриз
Започната от Jefferson, 20 апр 2017 - 13:54:20
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 април 2017 - 13:54
Привет,колата губи антефриз (вода). Под седалката от дясно е мокро и имам теч най вероятно от радиатора. Идеята ми е да изолирам парното зажото най вероятно ще го заменя с печка.. идеята ми е да ликвидирам кръгъ на парното и В проса ми е мога ли да еламинирам парното например свързвайки входа и изхода...с тръба. С газова печка ще постигна хем по топло хем аз си командвам всичко.. хем да имам място под таблото за други екстри...тапа ли да сложа на вхо1да изхода .. или да свържа входа и изхода на парното с тръба примерно.. да си циркулира водата.
#2
Публикувано 21 април 2017 - 08:33
Най-логичното е да сложиш тръба/снадка (между входа и изхода на извода за парното), не успях да намеря схема на водния кръг но ако само го затапиш рискуваш да повредиш мотора като му попречиш да се охлажда правилно.
При по-старите автомобили парното също има функцията да помага да се охлажда, защо толкова много искаш да го махнеш, няма ли да е по-добре да подмениш течащото радиаторче?
#3
Публикувано 21 април 2017 - 08:53
Провери за хлабава скоба между щуцерите на радиаторчето и гумените съединения.
Ако си твърдо решил да махаш заводското отопление на купето - да, един байпас между входа и изхода ще свърши работа.
#4
Публикувано 21 април 2017 - 09:47
Няма да прегрее ако затапи малкия кръг - все едно да спрете прарното.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 21 април 2017 - 09:49
Аз само да питам...каква е тая газова печка за отопление ?
#6
Публикувано 22 април 2017 - 03:45
Благодаря за мненията колеги! Пуснах му временно един байпас от към мотора и спря да губи антифриз. Значи точно от към купето е губила антифриз - радиатора на парното или от връзките около него. Другия проблем е, че не духаше топло от към стъклото а при затворено положение продължаваше да духа топло от ляво.
Газова печка, подобна на дизеловите. Дърпа много по малко ток от акумолатора в сравнение с дизеловите или бензиновите.. и с елементарна потдръжка. Зимата може да се настрои да си затопли колата предварително.
Газова печка, подобна на дизеловите. Дърпа много по малко ток от акумолатора в сравнение с дизеловите или бензиновите.. и с елементарна потдръжка. Зимата може да се настрои да си затопли колата предварително.
#7
Публикувано 22 април 2017 - 07:32
Искаш да кажеш печка Вебасто ли или нещо друго.Я дай линк или снимка да я видиме какво представлява.
#8
Публикувано 22 април 2017 - 17:17
Нямам,но го обмислям като вариант. Точно нещо такова имам в предвид. Преди години бях купувал дизелово вебасто за бусче, бях много доволен, но печката замина заедно с бусчето, честно казано ме е яд, че не я свалих.
#9
Публикувано 23 април 2017 - 00:55
Аз съм с дизелово Вебасто от четри години и съм много доволен,но то е афтономно и загрева антифриза.Мога да ти дам телефон на лично на човека от София от кого я купих.Много е точен и дава гаранция.Може и да има,и духалки.
#10
Публикувано 23 април 2017 - 08:39
Аз съм с дизелово Вебасто от четри години и съм много доволен,но то е афтономно и загрева антифриза.Мога да ти дам телефон на лично на човека от София от кого я купих.Много е точен и дава гаранция.Може и да има,и духалки
Ако ти е удобно ми прати телефон на лични(благодарен съм за всякаква информация). Печка задължително ще слагам на тази кола... Вебасто дизелово (с цялата инсталация, управление, аспуси и т.н), втора ръка съм купувал от един човек, който само с това се занимава, човека е от божурище. Аз съм се насочил към газова печка.
Пуснах темата в движение, защото колата започна да ми загрява и да се налага да доливам вода. Виското си включва термостата отваря, но без файда, като губи по литър на 100 километра(радиатора остава без вода ..студен). Прочетох пуснати теми и се насочих към радиатора на парното и наистина под стелките..тапицерията е мокро. Свързах от към мотора входа и изхода на парното с маркуч и спи града .. ама без парно ... Или в крайна сметка ще се сваля таблото, колкото и да е неприятно и връткаво .
#11
Публикувано 13 октомври 2017 - 16:38
Привет, започна да си става студено, затова се впуснах в дълго отлаганото приключение - 'смяна на радиаторче парно'на мойто w 201.
Новото радиаторче е вече в коша на парното, като всичко вътре в кожуха е почистено, и оправено - освен спукан радиатор, от боклуци с годините лостчетата на клапите не функционираха, въобще мазало, което не съм способен да описвам в детайли.
Полека лека сглабям ...
Някой има ли представа как се захващат краищата на жилата на клапите за ключа ... на последната снимка ...
Новото радиаторче е вече в коша на парното, като всичко вътре в кожуха е почистено, и оправено - освен спукан радиатор, от боклуци с годините лостчетата на клапите не функционираха, въобще мазало, което не съм способен да описвам в детайли.
Полека лека сглабям ...
Някой има ли представа как се захващат краищата на жилата на клапите за ключа ... на последната снимка ...
Прикачени файлове
#12
Публикувано 13 октомври 2017 - 16:53
Два пъти съм сменял такова радиаторче и утрепи ме никога не съм вадил жилата от въпросния ключ ... Имам цяла такава конзола, но не е пред мен - утре мога да погледна как точно се захващат. На теб защо ти се наложи да ги вадиш от ключа
#13
Публикувано 13 октомври 2017 - 17:41
Понеже мърсотия е блокирала механизма с клапите, а вакумчето си бачка и си бута, ..бяха направо блокирали, а при демонтажа действах без точно да знам.. и напред назад ги изкубах ...
Но сега се ориентирах.. като въртя ключа, в каналите си излиза накрайника за жилото, сега ще се боря да го монтирам правилно, защото при демонтажа нищо не белязах, а има значение как се надяват жилата,чисто механично... при правилно позициониране електоника-механика....
Като си чета какво съм написал и аз не си разбирам...
Но сега се ориентирах.. като въртя ключа, в каналите си излиза накрайника за жилото, сега ще се боря да го монтирам правилно, защото при демонтажа нищо не белязах, а има значение как се надяват жилата,чисто механично... при правилно позициониране електоника-механика....
Като си чета какво съм написал и аз не си разбирам...
#14
Публикувано 13 октомври 2017 - 19:46
#15
Публикувано 13 октомври 2017 - 19:57
Хихи ... два литра кайсиева, освен всичко друго ми струва цалата операция ..
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни