Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w210 320 4maticv6


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 rangelov86

rangelov86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    W210 320 4matic

Публикувано 09 април 2017 - 16:49

Здравейте, утре съм на оглед на една в210   1999,   320  4матик v6  бензин.

Въпроса ми е следния. мой човек е ходил на оглед за колата, колата се взима от човек на когото му е оставена и не разбира особенно. 

Гаранция за това е, че маслото е било под минимума.  Моя човек я е взел и закарал на сервиз да видят дали не е нещо гарнитура, от къде го губи това масло аджаба.

Не го гори със сигурност. Завел я е на сервиз погледнали я и казали, че е губи от топлообменик ? или какво друго уплътнения.  

Въпроса ми е следния, може ли някои запознат с този мотор да изкаже предположение от къде може да го губи ако не го гори и не  гранутура. Къде най-често би могъл да бъде проблема, просто да ме насочите?!! Моля за бърз отговор, че утре сутрин тръгвам !!!!

 


  • 0

#2 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 09 април 2017 - 17:50

Уплътнението на масления охладител (ако на него му казва топлообменник) е съвсем възможно да е виновно, още повече щом го е видял.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2017 - 18:18

Масления охладител се намира отпред в дясно на двигателя и ако е протекъл, ще е омаслено всичко отпред, ролки, ремък, магарето. Освен това този мотор губи малсо от гарнитурите на капака на главата. Смяната е сравнително лесна и евтина към 25 лв е гарнитурата Х2, уплътнителя на масления охладител е мисля 10-12 лв.


  • 0

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 09 април 2017 - 18:26

Двигателя V6 M112 не похапва масло. Течове може да има от гарнитурите на капаците на клапаните, от гарнитурите на радиаторчето за масло, от капачката за наливане на масло, от гарнитурата или липсата на такава на един капак от долната част на двигателя (не знам как се казваше това чудо) и от предния и най вече задния семеринг на коляновия вал. Всички тези течове са за 1-1.5 литра максимум масло за доливане на 10 000 км. За да е на минимум маслото трябва течовете да са по големи и никой да не е поглеждал колата доста време. Ремонтите не са скъпи и времеемки, само за задния семеринг на коляновия вал ще трябва да се сваля скоростната кутия. Само да знаеш че течовете се появяват след 300 000 км пробег. 3 години карах М112 във W210 и съм бил доволен.


Този пост е редактиран от vencislav: 09 април 2017 - 18:29

  • 1

#5 rangelov86

rangelov86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    W210 320 4matic

Публикувано 09 април 2017 - 19:28

Утре живот и здраве ще я видя! оказасе, че този в които е колата я е карал 4-5 хл километра без дори да погледне за кво иде дума! Така, че може просто да е ''обикновен'' разход на на над 10000км. Утре преди да тръгна ще сменя маслото и тогава ще тръгна така обективно няма как да знам какво се случва.

Ще се радвам ако има някой от Русе тука по форума с  подобна машина. Много ви Благодаря за сега и дано от утре съм редовен и ще се похваля със снимки 


  • 0

#6 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 10 април 2017 - 00:44

Аз съм си от Русе по принцип, ама не мога да помогна. Колегите са казали от къде губи масло тоя мотор, само където не съм съгласен, че чак след 300к км протича... капаците на клапаните и на коли под 100к км са протичали, това си е детска болежка. Не е сложен за ремонт никой от течовете, НО само с оригинални гарнитури! Много е важно, дори и скъпите афтермаркети са боклукчави за този мотор. Разликата в цената не е голяма, а със сигурност не искаш да го правиш този ремонт два пъти. Много да се внимава с болтовете, че са едни трошливи алуминиеви и малко да ги пренатегнеш от препоръчаните 8нм и се праскат. Охладителя на масло е лесен за ремонт, но гарнитурите са скандално скъпи. За две гумени пръстенчета искат 25 евро и то афтърмаркет. Ако тече от дихтунга на масления филтър, там ще ти трябва камък 46 мисля, които не всеки има. Успех с огледа, страхотно моторче е тоа м112.
  • 0

#7 rangelov86

rangelov86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    W210 320 4matic

Публикувано 11 април 2017 - 07:43

Привет отново! 

Колата е купена и да чукам на дърво за сега всичко е наред.

Първо относно маслото оказа се,че не е смяно 12000 км от както му долят 1 литър, и 800км яко каране кикдаун не изгубило нито грам. Така, че за сега се приема, че вероятно просто си е издухало 1л за тези 12к.

Показва ми грешка Lamp Defect- прверих всички лампи светят с изключение на задния вар за мъгла, но крушката е здрава ?!! от какво може да е това ? И друго какво масло ми препоръчвате да използвам, колата ще се кара в рамките на нормално шофиране - няма да се гони на макс постоянно.  


  • 0

#8 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2017 - 09:33

Аз карам с Repsol 5W40, което отговаря на мерцедес спецификация 229,3. Много съм доволен от качеството и от цената, която излиза около 11лв за литър. Купувам го от Тех-ко, където ползваме добри отстъпки. Може да кажеш, че си от клуба, не са ми искали карта за идентификация. Също опция е Eneos, японско масло, от фирма Омникар, купихме за един приятел от там, за добър ден ни направиха 25% отстъпка. И двете нямат ментета, може би.


  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2017 - 09:43

Двигателя V6 M112 не похапва масло. Течове може да има от гарнитурите на капаците на клапаните, от гарнитурите на радиаторчето за масло, от капачката за наливане на масло, от гарнитурата или липсата на такава на един капак от долната част на двигателя (не знам как се казваше това чудо) и от предния и най вече задния семеринг на коляновия вал. Всички тези течове са за 1-1.5 литра максимум масло за доливане на 10 000 км. За да е на минимум маслото трябва течовете да са по големи и никой да не е поглеждал колата доста време. Ремонтите не са скъпи и времеемки, само за задния семеринг на коляновия вал ще трябва да се сваля скоростната кутия. Само да знаеш че течовете се появяват след 300 000 км пробег. 3 години карах М112 във W210 и съм бил доволен.

+1

 

Малката капачка под охладителя и няколко пластмасови тапи отзад на главите.

 

Страхотен мотор!


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни