Здравейте, колеги! Имам следния проблем- карах си колата(ц180 компресор 2003г.) около 5-10 км. градско, и спрях изключих колата, и след това когато я запалих ми даде грешка elec.stabil.prog. esp visit workshop, и оборотите на колата започнаха да играят , натисках педала на газта но нямаше никаква реакция нито се качваха обороти нито реагираше на натискането. Изгасих я , запалих я и пак същото нещо. Четох в някакъв форум , и там пишеше да се свали клемата на акумулатора и пак да се сложи. Направих го , грешката изчезна ,но ми свети чек лампата, и сега си работи нормално колата включих и изключих ЕСП-то и то си работи, дори пробвах да я хлъзна за да видя дали ще се включи и се включва , но чек лампата продължава да свети. Не съм много наясно защо стана така и от какво е , най-вероятно ще я закача на диагностика, но все пак ако някой е имал подобен проблем или знае нещо по темата, ще съм благодарен, ако споделите съвети. - Ето така правеше моята кола , по абсолютно същия начин.
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-29299.gif?_r=1489913288)
Проблем с ESPГрешка elec stabil prog esp visit workshop
Започната от mihalew, 08 апр 2017 - 22:36:44
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 април 2017 - 22:36
#2
Публикувано 09 април 2017 - 06:43
За съжаление се получават такива грешки чат пат. Може да е от много неща...
Добре си решил за диагностика, но гледай да е Стар, там ще имаш по-пълен отговор на въпроса "защо", също така и там ще ти изтрият грешката, която кара да свети "чек енджин".
#3
Публикувано 10 април 2017 - 14:30
На мен ми светна от недобре завити накрайници на рейката. ESP то може да светне от всяко сериозно отклонение на сходимостта.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#4
Публикувано 11 април 2017 - 09:31
Изхабен акумулатор или не добре зареждащ алтернатор могат да доведат до този проблем.
Грешката трябва да се почисти.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 07 април 2020 - 15:30
Това са два различни проблема. За ESP мога да кажа, че е от лентовия кабел на волана, а за оборотите и чека трябва диагностика.
#6
Публикувано 07 април 2020 - 15:43
Това са два различни проблема. За ESP мога да кажа, че е от лентовия кабел на волана, а за оборотите и чека трябва диагностика.
Не е вярно.
#7
Публикувано 07 април 2020 - 17:43
Не е вярно.
При мен е лентовия кабел. От опит споделям.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни