Здравейте колеги.Имам проблем с автоматика.Колата е Е320 бензин 2005 със 5 степения автомат.Когато е на P се усеща леко тресене което когато превключа на D се усилва и оборотите падат със около 100.Как я върна на N и спира тресенето.Има и някакви вибраци в движение след 80км.Забелязвам също че и между смените се усещта леко ритане което най-много се усеща между 2-ра и 3 та предавка.Няма никакви записани грешки.
Тресене и ритане на автоматик W211
Started by nike_33, 27 Mar 2017 - 22:11:44
18 replies to this topic
#1
Posted 27 March 2017 - 22:11
#2
Posted 28 March 2017 - 07:40
Колега мини на майстор, ако ще се хвъркят зарове да заложим на тампони 3 броя и смяна на масло с прилежащите компоненти.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#3
Posted 28 March 2017 - 09:20
Маслото е на 1000км,Ходих в Gemini.И ми казаха приятната сума от почти 3000лв.За това искам и още няколко мнения по въпроса.Понеже колата не е толкова зле и не ми се струва чак толкова сериозен проблема.
#4
Posted 28 March 2017 - 09:31
Какво откриха в този сервиз? Някаква диагностика пуснаха ли, огледаха ли колата или просто чуха оплакванията ти и те зарадваха със сума?
#5
Posted 28 March 2017 - 09:47
Тези Gemini ги забрави. Гледат да ти одерат кожата преди да са видели колата. Сигурно имаш само хидротрансформатор за ремонт а това при всички случаи излиза под 1000лв.
#6
Posted 28 March 2017 - 10:09
Да говориха някакви неща но не ги запомних всичките.Знам със сигурност че казаха турбината е за ремонт и някакъв съединител също казаха че боксувал.Макар че колата си лети не виждам нещо да боксува.И като се отвори щяло се види дали имало още нещо.
#7
Posted 28 March 2017 - 10:28
Да говориха някакви неща но не ги запомних всичките.Знам със сигурност че казаха турбината е за ремонт и някакъв съединител също казаха че боксувал.Макар че колата си лети не виждам нещо да боксува.И като се отвори щяло се види дали имало още нещо.
Gemini съм ги посещавал, не останах очарован нито от отношение, нито цени, нито диагностика... Цените спрямо услугите не бяха адекватни, ако видят че не разбираш обясняват глупости...
Това което си писал има симптомите на хидротрансформатор наричан също торк конвертор и турбина на скоростите което изпълнява функцията на съединител. Аз лично бих ти препоръчал да си поръчаш от чужбина или да пратиш твоята да се рециклира в чужбина, дори с транспортните разходи и смяната в избран от теб сервиз пак няма да е 1000 лева.
Причината да го правиш другаде е много проста, тук ще ти сменят същите части, да предположим че дори са с подобно качество и произход, торка се реже, подменят се елементи, до тук добре, после обаче идва важната част, хубаво да се завари и най-вече добре да се балансира! Последното не съм видял някъде в България да го правят или поне не като хората. А сам можеш да си представиш как вибрации все ще има когато 15 килограмово парче метал се върти от коляновия вал и ако не е балансирано, ще бие, вибрира а може и куп други поражения да направи.
Ако решиш че искаш координатите на фирмата която ми достави преди години моята турбина, прати едно съобщение и ще ти потърся координатите.
П.П. Ако имаш проблем в самата скоростна кутия те съветвам да го оправиш и него но това трябва да го каже някой компетентен, защото почнат ли да плуват стружки в маслото, тотално се губи смисъла да оправиш скоростите частично, после следва отново ремонт, промивка, смяна на масло което при теб е ново но ще бъде замърсено и тогава може и да ги достигнеш тези 3000 лева.
#8
Posted 28 March 2017 - 11:32
Има ли газ?
Щото ако има, може изобщо да нямаш никакъв проблем с кутията.
... а просто да не ти работи добре мотора на газ и да си мислиш, че е от кутията.
Щото ако има, може изобщо да нямаш никакъв проблем с кутията.
... а просто да не ти работи добре мотора на газ и да си мислиш, че е от кутията.
#9
Posted 28 March 2017 - 11:43
И ако има проблем със скоростите задължително ще имаш грешка в компютъра при това явно претрисане дори и на таблото ти да не свети нищо. Просто един кадърен механик ще разбере веднага къде е проблема, а разни като Gemini и Манаф Стар само се чудят с каква сума да те изклатят.
#10
Posted 28 March 2017 - 12:09
Не е задължително да е грешка, даже е по-вероятно да няма нищо записано, освен стойности на клапаните, които са извън нормалните параметри.
Ама дай да видим дали е с газчица като за начало.
Ама дай да видим дали е с газчица като за начало.
#11
Posted 28 March 2017 - 13:56
Не нямам газ.На бензин си я карам.И друго което ми прави впечатление което може би не е нормално е че понякога когато пусна спичката и съм на D колата не потегля седи си на място.(без активирано SBC).Както и когато е под голям наклон когато кутията е във режим C не тръгва назад при отпускане,но когато е на режим S тръгва назад.
#12
Posted 28 March 2017 - 13:58
Препоръчайте ми някой маистор които може да ми свърши работа,за София.
#13
Posted 28 March 2017 - 19:29
Бай Васил, търси в потребителите на форума
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#14
Posted 28 March 2017 - 19:56
Ако е от торка има тест за него в Стар Диагнозис. Може да се изключи механичния съединител и да се покара така. Ако вибрациите изчезнат - значи е от него.
#15
Posted 26 November 2018 - 22:57
Здравейте колеги аз имам абсолютно същият проблем наскоро смених мслото и тръгнах за европа в германия усетих тресене и леко ритване само на място на като включих на D вапросами е най вече към колегата със същивт проблем дали е остановил точно проблема зада знам на каде дасе насочя
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users