Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Реглаж преден и заден мост W211


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 24 март 2017 - 11:39

Колата е при мен около година и половина, никога не съм и гледал сходимоста и искам да го направя профилактично. Общо взето съм наясно кое как се случва (работил съм на такъв стенд), знам къде бих отишъл при кола с по-обикновен начин на реглаж, но тук ме притеснява датчика за ъгъл на завиване. Дали е достатъчно предварително да се уверим със Стар, че при прав волан датчика за ъгъл на завиване показва 0 градуса или е по-добре да се отиде на място със Стар, да се застопори волана точно когато датчика показва 0 и така да се направи реглажа?
  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 24 март 2017 - 21:37

Колега само в хеед ми застана прав волана и върви направо.... в дружба на зеленчуковата все крив волан и дърпаше наляво....
Правя я със стар в ръка и тогава настройват


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#3 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 03 август 2017 - 17:29

Така и не направих реглаж, но сега ще сменям един носач и задължително ще правя реглаж.

 

Колега само в хеед ми застана прав волана и върви направо.... в дружба на зеленчуковата все крив волан и дърпаше наляво....
Правя я със стар в ръка и тогава настройват


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Обадих се в Хеед 91 да ги питам трябва ли да запиша час и ги попитах дали правят реглажа със Стар (знам ли, може така да са почнали да работят), и му обясних точно за какво е нужно, казах му, че мога да си донеса, той ми разправя:

- Еми тука колегата има всякакви диагностики, има и Стар.

- Добре, колко струва реглажа?

- Реглаж - 48лв, и диагностика 38лв

 

Е хубаво де, аз не искам диагностика в тоя смисъл на думата. 90лв реглаж ми се струва множко, знам ли


Този пост е редактиран от Bokouser: 03 август 2017 - 17:42

  • 0

#4 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 03 август 2017 - 22:13

Така и не направих реглаж, но сега ще сменям един носач и задължително ще правя реглаж.

 

Обадих се в Хеед 91 да ги питам трябва ли да запиша час и ги попитах дали правят реглажа със Стар (знам ли, може така да са почнали да работят), и му обясних точно за какво е нужно, казах му, че мога да си донеса, той ми разправя:

- Еми тука колегата има всякакви диагностики, има и Стар.

- Добре, колко струва реглажа?

- Реглаж - 48лв, и диагностика 38лв

 

Е хубаво де, аз не искам диагностика в тоя смисъл на думата. 90лв реглаж ми се струва множко, знам ли

 

 

Здравейте,

 

Цената за реглаж на преден и заден мост е 192.00 лв.

 

Хубав ден!

 

Поздрави,

 

Kristiana Apostolova

Information Mercedes-Benz Passenger Cars

 

В Ивайжет е 120лв.

 

На другите места е 50лв, но дали ще е ок после не знам. Мен ме интересуваше специално за кола с Airmatic(бях чел, че само със стар диагностика под ръка може да се направи точен реглаж), ама няма значение каква е, това е цената.

 

П.С. Мисля, че с Praetorian коментирахме преди време, че на него са му взели по-малко пари в Балкан Стар, но това ми казаха на мен от официалната кореспонденция.


Този пост е редактиран от vbogoev: 03 август 2017 - 22:16

  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 04 август 2017 - 07:37

Калибрираш си нивото с диагностика, да е равна под рулетка, минаваш някъде на реглаж, слагаш диагностиката в ЕСП гледаш ъгъла на волана да е прав, казваш му на майстора да действа и това е . И за 30лв ще е същото


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 04 август 2017 - 07:37

  • 0

#6 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 04 август 2017 - 11:08

Калибрираш си нивото с диагностика, да е равна под рулетка, минаваш някъде на реглаж, слагаш диагностиката в ЕСП гледаш ъгъла на волана да е прав, казваш му на майстора да действа и това е . И за 30лв ще е същото


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Нивото, ако е с Airmatic ли, защото моята е без?

Разправят ми, че трябвало след реглаж да се калибрира ъгъла на волана. Не знам дали това изобщо се прави при W211 и ако е така, може би е логично да се калибрира ако не е точно спазен ъгъла при реглажа, например ако се прави без Стар, така ли е или греша?


Този пост е редактиран от Bokouser: 04 август 2017 - 11:09

  • 0

#7 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 04 август 2017 - 11:47

Ако се прави без диагностика при 211 под волана има една дупка за няква звеСда беше, с нея се регулира ъгъла и се следи диагностиката да стане 0.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни