Реглаж преден и заден мост W211
Started by Bokouser, 24 Mar 2017 - 11:39:13
6 replies to this topic
#1
Posted 24 March 2017 - 11:39
Колата е при мен около година и половина, никога не съм и гледал сходимоста и искам да го направя профилактично. Общо взето съм наясно кое как се случва (работил съм на такъв стенд), знам къде бих отишъл при кола с по-обикновен начин на реглаж, но тук ме притеснява датчика за ъгъл на завиване.
Дали е достатъчно предварително да се уверим със Стар, че при прав волан датчика за ъгъл на завиване показва 0 градуса или е по-добре да се отиде на място със Стар, да се застопори волана точно когато датчика показва 0 и така да се направи реглажа?
#2
Posted 24 March 2017 - 21:37
Колега само в хеед ми застана прав волана и върви направо.... в дружба на зеленчуковата все крив волан и дърпаше наляво....
Правя я със стар в ръка и тогава настройват
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Правя я със стар в ръка и тогава настройват
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#3
Posted 03 August 2017 - 17:29
Така и не направих реглаж, но сега ще сменям един носач и задължително ще правя реглаж.
Колега само в хеед ми застана прав волана и върви направо.... в дружба на зеленчуковата все крив волан и дърпаше наляво....
Правя я със стар в ръка и тогава настройват
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Обадих се в Хеед 91 да ги питам трябва ли да запиша час и ги попитах дали правят реглажа със Стар (знам ли, може така да са почнали да работят), и му обясних точно за какво е нужно, казах му, че мога да си донеса, той ми разправя:
- Еми тука колегата има всякакви диагностики, има и Стар.
- Добре, колко струва реглажа?
- Реглаж - 48лв, и диагностика 38лв
Е хубаво де, аз не искам диагностика в тоя смисъл на думата. 90лв реглаж ми се струва множко, знам ли
Edited by Bokouser, 03 August 2017 - 17:42 .
#4
Posted 03 August 2017 - 22:13
Така и не направих реглаж, но сега ще сменям един носач и задължително ще правя реглаж.
Обадих се в Хеед 91 да ги питам трябва ли да запиша час и ги попитах дали правят реглажа със Стар (знам ли, може така да са почнали да работят), и му обясних точно за какво е нужно, казах му, че мога да си донеса, той ми разправя:
- Еми тука колегата има всякакви диагностики, има и Стар.
- Добре, колко струва реглажа?
- Реглаж - 48лв, и диагностика 38лв
Е хубаво де, аз не искам диагностика в тоя смисъл на думата. 90лв реглаж ми се струва множко, знам ли
Здравейте,
Цената за реглаж на преден и заден мост е 192.00 лв.
Хубав ден!
Поздрави,
Kristiana Apostolova
Information Mercedes-Benz Passenger Cars
В Ивайжет е 120лв.
На другите места е 50лв, но дали ще е ок после не знам. Мен ме интересуваше специално за кола с Airmatic(бях чел, че само със стар диагностика под ръка може да се направи точен реглаж), ама няма значение каква е, това е цената.
П.С. Мисля, че с Praetorian коментирахме преди време, че на него са му взели по-малко пари в Балкан Стар, но това ми казаха на мен от официалната кореспонденция.
Edited by vbogoev, 03 August 2017 - 22:16 .
#5
Posted 04 August 2017 - 07:37
Калибрираш си нивото с диагностика, да е равна под рулетка, минаваш някъде на реглаж, слагаш диагностиката в ЕСП гледаш ъгъла на волана да е прав, казваш му на майстора да действа и това е . И за 30лв ще е същото
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Edited by Krasi.Martinov, 04 August 2017 - 07:37 .
#6
Posted 04 August 2017 - 11:08
Калибрираш си нивото с диагностика, да е равна под рулетка, минаваш някъде на реглаж, слагаш диагностиката в ЕСП гледаш ъгъла на волана да е прав, казваш му на майстора да действа и това е . И за 30лв ще е същото
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Нивото, ако е с Airmatic ли, защото моята е без?
Разправят ми, че трябвало след реглаж да се калибрира ъгъла на волана. Не знам дали това изобщо се прави при W211 и ако е така, може би е логично да се калибрира ако не е точно спазен ъгъла при реглажа, например ако се прави без Стар, така ли е или греша?
Edited by Bokouser, 04 August 2017 - 11:09 .
#7
Posted 04 August 2017 - 11:47
Ако се прави без диагностика при 211 под волана има една дупка за няква звеСда беше, с нея се регулира ъгъла и се следи диагностиката да стане 0.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users