124 300 ce. 88 год. Каква АГУ мога да сложа
Started by naseto1969, 23 Mar 2017 - 13:11:22
7 replies to this topic
#1
Posted 23 March 2017 - 13:11
Колата е с мотор 103
Ако някой колега е слагал на такъв мотор
Моля за съвет
Ако някой колега е слагал на такъв мотор
Моля за съвет
#2
Posted 23 March 2017 - 13:32
Така въпроса ти малко е формулиран неправилно но в общи линии разбрах какво питаш.Изпарител вакумен Ловато и много прецизна настройка,но първия гърмеж ще унищожи дросела и дебитомерната клапа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 23 March 2017 - 14:26
Т.е. на този мотор не мога да монтирам газ.
#4
Posted 23 March 2017 - 14:38
Горе долу
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 23 March 2017 - 14:49
Мерси пичага
Егати и късмета
Егати и късмета
#6
Posted 24 March 2017 - 10:15
Първия гърмеж е много условно понятие.
Ако всичко по запалителната система е ново - капачка, палец, кабели и свещи - може и да не се стигне до първи гърмеж. Дори и да гръмне, клапата на дебитомера има авариен ход нагоре. Важно условие е обаче, фабричният буфер да си е на мястото - отгоре на фунията. В противен случай наистина може се откърши рамото на дебитомера при гърмеж.
Познавам много хора които са карали м103 с обикновена газова, ел. изпарител и смесител, без особени проблеми. Моят не е газиран още, но не защото е практически невъзможно, а защото не ми се занимава с дребните "радости" на екпсплоатацията с нефабрична горивна система.
Трябва подходящ по мощност изпарител(~140кВ) и подходящ смесител (~45мм).
#7
Posted 24 March 2017 - 10:49
Благодаря за изчерпателния отговор
#8
Posted 09 May 2017 - 15:38
аз бях с испарител томасето 140кв и плочка тип камбана,2 г карах колата никакви ядове разход на магистрала таван 13.6 междуграцки мие падала и на 10.5 при 90-100 което е трудно :Д грацко оба4е е 15-18 124 купе автоматик
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users