Не всеки доверен сервиз си върши работата през пръсти. Всяка ЗК сключва договор с много на брой сервизи но винаги има 2-3 сервиза, на които може да се разчита да изпраща там ВИП клиентите на компанията. Нещата опират до това, ние като клиенти да имаме информация кой е правилния сервиз и да искаме за него "възлагателно писмо" за ремонт. Не трябва да се разчита на експерт-оценителите да ни препоръчат доверен сервиз, защото голяма част от тези експерти биват "поощрявани" от всякакви сервизи и сервизчета да издават възлагателни писма за тях и крайния резултат тогава най-често е "олеле".
Относно кой е правилния сервиз, информация може да даде брокера, при който сме сключили застраховката. Естествено това е възможно ако застрахователния брокер е истински такъв а не просто едно момиче, което пише полици в свободното си време и "дава отстъпки"...
Идеята ми е, че застраховката КАСКО не изисква само да изберем името на компанията а е по-важно да изберем правилния човек, който ще ни сключи застраховката и в последствие той ще може истински да се грижи за нас при ремонти, обезщетения, претенции и т.н.