Карам мерцедес 124 94г. 2.5 седан турбо дизел.Зимата започна да ми създава проблеми и затова смених ангренажната верига, защото не беше сменяна от 200 000км, но трудното палене и изграсването пак продължиха.Преди 1 седмица отидох на майстор за да ми премери компресията, а тя средно беше около 8, нямаше голяма разлика в компресията на цилиндрите, тя беше 1,5-2.Въпросът ми е дали си струва да се направи основен ремонт, да си сменя двигателя или направо нова кола, защото няма много забележки по купето.
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 март 2017 - 14:54
#2
Публикувано 19 март 2017 - 00:35
Колега, и аз имам същия двигател - моя също не си знае километрите, но е с 26 атмосфери и на 5-те цилиндъра ... (Като нови май излизат с 32 атм. а минимума е 18 атм.) ... Аз ли нещо не разбрах - 8 атмосфери на дизелова кола и то не на всички цилиндри (някои минус 1,5-2) т.е. някои цилиндри са с по 6 атмосфери компресия ... просто не ми звучи логично - това е все едно да я оставиш на скорост на лек наклон - и докато излезеш от магазина тя да е заминала по баира ... да няма проблем с клапаните - да са прегорели и да не уплътняват добре
... За съжаление няма как да ти кажем така през форума струва ли си да си оправиш мотора, да си купиш друг или да смениш направо колата ...
![]()
Този пост е редактиран от bat_lambo: 19 март 2017 - 00:37
#3
Публикувано 19 март 2017 - 12:28
Майстора каза, че се нуждае от основен ремонт.Иначе компресията на 1 и 2 е 9 на 3 и 5 е 7 и на 4 е 8.
#4
Публикувано 24 март 2017 - 18:00
Не знам какво сте мерили, но както ти писа колегата, под 18 атм тази кола нито ще пали, нито изобщо ще работи. Под 24 си е за ремонт. Премерете с качествен уред компресията на всеки цилиндър по два пъти... първия път нормално, втория добавете със спринцовка 20-30 мл масло в предкамерата и изчакайте 1-2 мин да се стече надолу, ако втория път покаже повече значи проблема е в бутала/сигменти. Ако не - значи в клапаните.
Ако няма други забележки е по-добре да си отремонтираш мотора. Хубава 124 не се намира нито лесно, нито евтино.
Веригата може и да си я сменял напразно... първо се мери с колко градуса бяга центровката колянов-разпределителен и ако е повече от 9 тогава сменяш. Не че не съм виждал 124 с 16 градуса разлика и пак пали и върви.
Прегрявал ли си я?
Ако няма други забележки е по-добре да си отремонтираш мотора. Хубава 124 не се намира нито лесно, нито евтино.
Веригата може и да си я сменял напразно... първо се мери с колко градуса бяга центровката колянов-разпределителен и ако е повече от 9 тогава сменяш. Не че не съм виждал 124 с 16 градуса разлика и пак пали и върви.
Прегрявал ли си я?
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#5
Публикувано 24 март 2017 - 21:23
С тая компресия слагай едно делко и я мятай на бензин 
Майтапа на страна.Нещо сте объркали с меренето.Виж друг майстор.Колата от предната вечер при него и се върти студена дюза по дюза.Една дюза се изкарва и се мери цилиндъра,после се завива и се сваля следващата...
Майтапа на страна.Нещо сте объркали с меренето.Виж друг майстор.Колата от предната вечер при него и се върти студена дюза по дюза.Една дюза се изкарва и се мери цилиндъра,после се завива и се сваля следващата...
#6
Публикувано 25 март 2017 - 00:36
И да спрете притока на гориво, че ще вземе да запали на 4 цилиндъра.
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
Also tagged with one or more of these keywords: 124, компресия, 2.5тд
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W124 →
Какви спирачни системи можем да сложим на W124 coupeЗапочната от Stivan-Kinguin, 21 дек 2016 |
|
|
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
Комутатор на 300CE 24изгорял комутатор Започната от OBI_1, 12 окт 2013 |
|
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








