Карам мерцедес 124 94г. 2.5 седан турбо дизел.Зимата започна да ми създава проблеми и затова смених ангренажната верига, защото не беше сменяна от 200 000км, но трудното палене и изграсването пак продължиха.Преди 1 седмица отидох на майстор за да ми премери компресията, а тя средно беше около 8, нямаше голяма разлика в компресията на цилиндрите, тя беше 1,5-2.Въпросът ми е дали си струва да се направи основен ремонт, да си сменя двигателя или направо нова кола, защото няма много забележки по купето.
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 март 2017 - 14:54
#2
Публикувано 19 март 2017 - 00:35
Колега, и аз имам същия двигател - моя също не си знае километрите, но е с 26 атмосфери и на 5-те цилиндъра ... (Като нови май излизат с 32 атм. а минимума е 18 атм.) ... Аз ли нещо не разбрах - 8 атмосфери на дизелова кола и то не на всички цилиндри (някои минус 1,5-2) т.е. някои цилиндри са с по 6 атмосфери компресия ... просто не ми звучи логично - това е все едно да я оставиш на скорост на лек наклон - и докато излезеш от магазина тя да е заминала по баира ... да няма проблем с клапаните - да са прегорели и да не уплътняват добре ... За съжаление няма как да ти кажем така през форума струва ли си да си оправиш мотора, да си купиш друг или да смениш направо колата ...
Този пост е редактиран от bat_lambo: 19 март 2017 - 00:37
#3
Публикувано 19 март 2017 - 12:28
Майстора каза, че се нуждае от основен ремонт.Иначе компресията на 1 и 2 е 9 на 3 и 5 е 7 и на 4 е 8.
#4
Публикувано 24 март 2017 - 18:00
Не знам какво сте мерили, но както ти писа колегата, под 18 атм тази кола нито ще пали, нито изобщо ще работи. Под 24 си е за ремонт. Премерете с качествен уред компресията на всеки цилиндър по два пъти... първия път нормално, втория добавете със спринцовка 20-30 мл масло в предкамерата и изчакайте 1-2 мин да се стече надолу, ако втория път покаже повече значи проблема е в бутала/сигменти. Ако не - значи в клапаните.
Ако няма други забележки е по-добре да си отремонтираш мотора. Хубава 124 не се намира нито лесно, нито евтино.
Веригата може и да си я сменял напразно... първо се мери с колко градуса бяга центровката колянов-разпределителен и ако е повече от 9 тогава сменяш. Не че не съм виждал 124 с 16 градуса разлика и пак пали и върви.
Прегрявал ли си я?
Ако няма други забележки е по-добре да си отремонтираш мотора. Хубава 124 не се намира нито лесно, нито евтино.
Веригата може и да си я сменял напразно... първо се мери с колко градуса бяга центровката колянов-разпределителен и ако е повече от 9 тогава сменяш. Не че не съм виждал 124 с 16 градуса разлика и пак пали и върви.
Прегрявал ли си я?
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#5
Публикувано 24 март 2017 - 21:23
С тая компресия слагай едно делко и я мятай на бензин
Майтапа на страна.Нещо сте объркали с меренето.Виж друг майстор.Колата от предната вечер при него и се върти студена дюза по дюза.Една дюза се изкарва и се мери цилиндъра,после се завива и се сваля следващата...
Майтапа на страна.Нещо сте объркали с меренето.Виж друг майстор.Колата от предната вечер при него и се върти студена дюза по дюза.Една дюза се изкарва и се мери цилиндъра,после се завива и се сваля следващата...
#6
Публикувано 25 март 2017 - 00:36
И да спрете притока на гориво, че ще вземе да запали на 4 цилиндъра.
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
Also tagged with one or more of these keywords: 124, компресия, 2.5тд
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W124 →
Какви спирачни системи можем да сложим на W124 coupeЗапочната от Stivan-Kinguin, 21 дек 2016 спирачки, 124, 124 coupe, 320 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
Комутатор на 300CE 24изгорял комутатор Започната от OBI_1, 12 окт 2013 коутатор, 124, купе, мерцедес |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни