Здравейте колеги! Наскоро закупих ц 180 компресор 2003 година. от няколко дни имам странен проблем , сутрин като я запаля като подам газ и леко премигват фаровете след което ми изписва в червено Battery/alternator visit workshop, отидох на майстор и ми каза че е от четките на динамото и някаква шайба , смени ми ги и на другата сутрин като запалих колата пак същата работа , след което пак отидох при майстора и ми каза че е от акомулатора , купих си нов акомулатор , и на следващата сутрин пак ми изписа същатата грешка. Загарах колата на диагностика и ми казаха че имало високо напрежение и свалиха динамото и го изпратиха в сервиз след което ми казаха че релето не става и го смениха и него. и така тази вечер се прибирам изгасих колата заключих я и забелязах че сега постоянно ми свети дисплея на таблото , и също постоянно ми се нулира километража. Моля за мнения ако някой е имал подобни проблеми или поне има някаква представа за какво става реч да помогне!
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-29299.gif?_r=1489913288)
Проблем с таблото постоянно свети дисплеядисплея свети постоянно при заключена кола и изгасени фарове
Започната от mihalew, 17 мар 2017 - 20:25:30
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 март 2017 - 20:25
#2
Публикувано 18 март 2017 - 00:05
Като извадиш ключа на таблото изписва ли ти 1 malfunction?
Като имаш някаква грешка запаметена в таблото прави така. Свети известно време след заключване на колата.
#3
Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 18 март 2017 - 10:08
1. Колега, замери акумулатора, без да я палиш и виж какво напрежение имаш.
2. След това запали колата и виж какво напрежение имаш на тихи обороти.
3. След това задръж газта на 2.5х. оборота, включи всякакви консумативи, които можеш (климатик, фарове, фарове за мъгла, плафони, стопове, всичко) и замери пак.
Стойности, които трябва да получаваш са горе-долу тези:
1. 12.2-12.4
2. 13.6-14.4
3. 13.6-14.4 (даже трябва да ти държи 14.3-14.4)
Ако някоя от стойностите ти дава голяма грешка (+/- 1 волт), то напиши кога, за да видим дали ще можем да помогнем
Предполагам, че някъде ти ходи ток и от там ти идва проблема.
Също, като палиш сутрин, имаш ли проблем с паленето като например да върти бавно?
П.С. Относно таблото - светва, когато отключиш колата. Виж дали свети преди да я отключиш. Огасва малко след като заключиш колата. Съмнявам се да свети цяла нощ.
Този пост е редактиран от vmvelev: 18 март 2017 - 10:17
#4
Публикувано 18 март 2017 - 19:31
Значи смених четките на динамото , шайбата и регулатора/релето на алтернатора. За сега нямам проблеми със динамото и не ми е изписвало тази грешка Battery/alternator visit workshop, но забелязах ,че днес през деня като изгася двигателя и заключа колата мониторчето угасва ,след това като я отключа и отворя вратата светва,тоест през деня си угасва монитора, но вечерта си свети мониторчето на таблото постоянно,при изгасена и заключена кола. Да не би да е включен някакъв режим. А иначе за стойностите са ми от 13.6 до 14.3 някъде няколко пъти ми го замерваха и на машина и от колата от тайното меню и си е наред. Много странно
#5
Публикувано 18 март 2017 - 19:33
на таблото като я изгася ми изписваше 1 malfunction за някакви крушки , понякога като я изгася ми показва 3 malfunction пак за крушки.
#6
Публикувано 18 март 2017 - 19:54
Там ти е проблема. Щом пише 1 malfunction, таблото изгасва малко по-късно след заключване. Не помня колко минути по-късно. Идеята е да ти направи впечатление, че не е изгаснало и да видиш кои са грешките. Докато не ги оправиш ще е така.
#7
Публикувано 18 март 2017 - 22:08
8 мин. ( по - спомен ) свети дисплея , когато има Malfunction .
#8
Публикувано 19 март 2017 - 10:43
Колеги, благодаря за мнението и помощта, карах колата извън градско и явно си е заработило динамото както трябва , и вече си изгасва и го няма този проблем, наистина изгасва малко по-късно защото има Malfunction. Благодаря отново )
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни