Здравейте, колеги!
При мен проблемът с маслото е решен.
Ще се опитам да обясня максимално подробно какво и как е правено. Снимков материал няма ( съжалявам ).
Под колекторите някъде има едно клапанче, малко, от което излизат 2 или три маркуча. Същите бяха на камък, чупеха се с най-лекото докосване. Единият имаше отворена цепнатина по цялата дължина. Клапанът и маркучите са сменени. Почистени са някакви тръбички ( едната слизала към картера, а другата отивала в блока, май.... ).
Ефектът е следния - колата не пуши и не пипа маслото. Вече няма изключване на цилиндри. Много по-равномерна и спокойна работа на мотора.
Следващата стъпка ще е сваляне и почистване на картера. Според майстора, съдейки по състоянието на много неща, по дъното на картера има наслоена мизерия. Двигателя ще се третира с химикал за почистване около 300-500 км. пробег. След това сваляне на картера, изчистване на всичко, промивка с масло и наливане на ново такова.
Не съм никак изчерпателен, но все пак се надявам да е достатъчна насока. Ако трябва още информация, винаги мога да предам въпрос към майстора.