Колега, бутала, сегменти, клапани, гумички и всичко там останало ( не съм много на "ти" с тези неща ) са ок.
Снощи са сменени клапана и маркучите под колектора ( така ми го обясниха, не съм ходил да снимам и гледам още ). Клапана изобщо не затварял. Имало някакви тръбички ( едната към блока другата към главата ), които са запушени. До колкото разбрах ще се почистват от към картера. Има много голяма вероятност да не съм разбрал правилно майстора и в момента да говоря глупости, но това и така разбрах, така го споделям с вас.
В интерес на истината получих и едно много интересно обаждане от колега от форума, който ми сподели доста неща, от които също може да е моя проблем. Предложи ми и решение за тях. За сега няма да споменавам повече по този вариант, тъй като ще е просто проба, а и има тестов характер системата. Ако всичко след алтернативната намеса е така, както се очаква да бъде, обещавам да споделя и по този въпрос в детайли.
Една последна вметка в този ми пост - мотора вече е отварян. Всичко е проверено. Сменени са гумичките и гарнитурите. Главата е проверена. Бутала и сегменти са чук.