Здравейте колеги, от няколко дена имам странен проблем. Колата набира до 3000 оборота и забива, чува се странно свистене като му подам газ, а като отнема газта спира. Доколкото видях турбината си отваря, смених клапаните на турбината и ЕГР'а, също така го почистих ЕГР'а, но без промяна. Пробвах с друг ЕГР, но същото... На диагностиката ми изкарва грешки на дебитомера и регулатор на турбината. Също така съм и с нов дебитомер. Направих си експеримент на 3000 оборота в движение да изтрия грешките, колата тръгва много добре да се наема, но като се натовари пак спира на 3000 оборота. Всички маркучи на турбината и кулера са проверени и не изпуска от там. Колата е C200 2.2 CDI 102 к.с. Някой с подобен проблем или полезен съвет ?? Много ще съм благодарен колкото и да е малко.
Губене на мощност и странно свистене на c200 2.2 CDIАвариен режим
Започната от asko1099, 05 мар 2017 - 23:30:48
w203 c200 Авариен режим CDI
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 март 2017 - 23:30
#2
Публикувано 06 март 2017 - 07:33
Спукан гумен маркуч на турбото. Струва 100ина кинта.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 06 март 2017 - 08:00
Благодаря, ще проверя
#4
Публикувано 06 март 2017 - 08:50
Спукан гумен маркуч на турбото. Струва 100ина кинта.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Ако е това ще има да почерпи
#5
Публикувано 06 март 2017 - 08:52
Преди много време бях пускал тема и има снимка на сцепения маркуч. На пръв поглед изглежда здрав, но...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 08 март 2017 - 20:44
И какво се получи, човека с проблема забрави да каже дали е отстранен и какъв е бил. Обаче аз на новодошли спирам да давам съвети.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 08 март 2017 - 20:49
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 08 март 2017 - 21:06
И какво се получи, човека с проблема забрави да каже дали е отстранен и какъв е бил. Обаче аз на новодошли спирам да давам съвети.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Давай, давай затова е форумът.
Само vonko1988 да не муфти за почерпка, че това стряска новите
#8
Публикувано 08 март 2017 - 21:08
Е! То само два дни са минали!Покрай тия празници може да е нямал време човека!И какво се получи, човека с проблема забрави да каже дали е отстранен и какъв е бил. Обаче аз на новодошли спирам да давам съвети.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
#9
Публикувано 09 март 2017 - 07:36
Проста логика:
Колата не върви - плачеш във форума.
Колата тръгва и върви - майната му на форума.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Колата не върви - плачеш във форума.
Колата тръгва и върви - майната му на форума.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 09 март 2017 - 08:54
Много се извинявам, но през седмицата нямам време и условия при удобен момент ще го проверя и със сигурност ще споделя какво се е случило.
#11
Публикувано 12 март 2017 - 08:21
Здравейте, вчера проверих добре маркучите на турбото към кулера, но без резултат. Свистенето си продължава и понякога ми пълни купето с пушек. Та въпроса ми е някой може ли да ми препоръча читав майстор, който може да се справи с проблема от моя район, защото тук в моя град нещо им нямам много доверие...
#12
Публикувано 12 март 2017 - 10:41
Направи си една тапа в края на турбо пътя.Пробий една дупка в нея и напъхай пистолета на компресора(помпа).След това слушай от къде свисти.
#13
Публикувано 12 март 2017 - 17:24
Колеги проблема е намерен... спукан интер кулер.. как мислите нов или втора употреба?
#14
Публикувано 12 март 2017 - 18:23
По твоя преценка.Ако ще караш дълго време колата по-добре нов.Колеги проблема е намерен... спукан интер кулер.. как мислите нов или втора употреба?
Ако е втора употреба трябва да го пробваш на място или да е с уговорка за връщане.
#15
Публикувано 12 март 2017 - 19:53
Около 300 400 кинта мисля беше новия, ама не е оргиналдъ, ниссен некъв ми е в спомените. Тъкмо мислех да ти пиша да гледате кулера.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
Also tagged with one or more of these keywords: w203, c200, Авариен режим, CDI
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Не работещ климатикПроблем с клапата на входа след въздушния филтър за климатроника Започната от bluelight, 17 мар 2024 w203 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
Проблем при студен старт E320 CDI (W211)Неравномерна работа на двигателя (видео) Започната от lilweezy, 06 мар 2023 w211, e320, cdi, 204hp |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
Проблем с CAN шина W212 E350 CDIКолата влезе в авариен режим Започната от Dexter, 05 ное 2022 w212, can, грешка, авариен режим |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с автоматична кутия 722.6, ПОМОЩ!!!Проблем с 722.6, ПОМОЩ!!! Започната от didkoffs, 28 мар 2021 W203, c270 cdi, автоматична кутия и още 2 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Неясен проблем с автоматична скоростна кутияЗапочната от ValentinTr, 14 юли 2020 w203 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни