Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Демпферна ролка


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 REDGY

REDGY

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    S500L W221 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2017 - 11:38

Здравейте!
Аз имам същата дилема, и моята демпферна шайба е за смяна, но цената доколкото разбрах е към 600 лв. нова. Един майстор я забеляза, и ме предупреди, че това ще счупи мотора ако не се подмени докато е време. Някой може ли да ми препоръча магазин от който да я купя на по-добра цена, и евентуално читав сервиз във Варна?! (W221, S500L)


  • 0

#17 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 03 март 2017 - 11:41

Колега за 221 може наистина да е по - скъпа, за моята най - скъпата беше на SWAG - 169 лева.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#18 REDGY

REDGY

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    S500L W221 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2017 - 12:20

Не се учудвам на разликата в цените, но по-важното е шайбата да бъде сменена от човек който го е правил преди, че настръхвам когато видя някой да се учи на моята кола. :)


  • 0

#19 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2017 - 13:29

Разбира се че има.

Аз ходя само на едно място с всичките бенцове.


  • 0

#20 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 03 март 2017 - 19:11

Не знам дали правите разлика между монолитна метална шайба и такава с гума по средата.Цената на едната и другата нямат нищо общо.Факт е,че хората заменят тази с гумата за твърда(заради цената)но се появява една вибрация при гасене на мотора.Ако се премине на твърда шайба се сменя и тази на генератора с въртяща само по посока на въртене на двигателя и всичко си идва на мястото.

  Иначе за развиването на болта за коляновия вал е нужен ГОЛЯМ удърен пистолет,иначе е голямо приключение........


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни