
Този пост е редактиран от mupk0: 22 февруари 2017 - 09:01
Публикувано 22 февруари 2017 - 08:56
Този пост е редактиран от mupk0: 22 февруари 2017 - 09:01
Публикувано 22 февруари 2017 - 09:01
Публикувано 22 февруари 2017 - 11:46
Публикувано 22 февруари 2017 - 13:02
Публикувано 22 февруари 2017 - 13:24
Публикувано 22 февруари 2017 - 13:25
При мен също се появи този проблем. На газ е осезаемо люлеенето, на бензин го прави много рядко и почти не се усчеща. Тампоните на двигателя ми са нови.
Този пост е редактиран от Yumerov: 22 февруари 2017 - 13:25
Публикувано 22 февруари 2017 - 14:04
Публикувано 22 февруари 2017 - 15:10
Публикувано 22 февруари 2017 - 16:17
Публикувано 22 февруари 2017 - 19:26
Този пост е редактиран от mupk0: 23 февруари 2017 - 07:44
Публикувано 23 февруари 2017 - 12:15
При мен на газ не се усещаше толкова много преди. От скоро ми е. Не мисля, че имам проблем с двигателя (поне не и сериозен, който да не търпи отлагане). Гуменият тампон между дросела и тръбата, която идва от дебитомера ми е нацепена и е за смяна, но мисля, че по-скоро проблема е някъде по газовата или някакъв комплексен, натрупан от множество дребни неща. Свещи, филтри.....
Публикувано 23 февруари 2017 - 13:29
Публикувано 23 февруари 2017 - 15:33
Публикувано 23 февруари 2017 - 16:25
Мене това ми стана ясно след вчера....защото на бензин стана идеална. Първата ми цел беше точно тази За рейката....тя си беше под мушка с тея 120хил км....все пак е евтина рейка. Просто днес ми се занимава и ще си оправя мизерията по монтажа отпреди
сега е с по 20-25см маркучи и щуцер на 4-5см от бензиновият инжектор. Работеше добре ,но е кофти. Ще сложа дюзата отстрани на бензиновите и с по 10-15см маркучи
събота ще сложа нова рейчица
EDIT:
Ето работата от вечерта:
Махнах старите дюзи ( 6.8мм щуцер с 5мм отвор ) , пробих колектора , сложих рейката и оставих маркучите по 13см. Толкова позволи най-малко. Маркучите са Ф6. Колата заработи по-добре доста......на газ особенно. На бензин леката вибрация в купето от тампона си я има ,но на газ колата е почти като на бензин. При изключване на 2ри и 3ти цилиндър на газ ( 1/4 на газ , 2/3 на бензин ) колата работи идеално. Вече е ясно ,че рейката е готова за смяна Един тампон с рейка и колата заспива. Люлеене вече няма на нито едно от двете горива. Забелязох ,че преди под пълна газ времената за впръскване на газ бяха около 22/23мс , а сега са 20/21мс . Колата сякаш има повече сила. Доволен съм
С тея две нови неща всичко ще заспи.
Ето и едно видео как работи мотора вече
Лекото цъкане са газовите дюзи.
Този пост е редактиран от mupk0: 23 февруари 2017 - 20:27
Публикувано 24 февруари 2017 - 08:13
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни