Edited by mupk0, 22 February 2017 - 09:01 .
леко люлеене на празен ход м111.944 компресор
Started by mupk0, 22 Feb 2017 - 08:56:12
26 replies to this topic
#1
Posted 22 February 2017 - 08:56
Здравейте. Наскоро ми се появи проблем. Колата взе да люлее много леко само на празен ход и на двете горива. Взех да пръскам спрей по всмукателя и се оказа ,че смуче вакуум от една тапа между 3ти и 4ти цилиндър за картерната вентилация( между бензиновите дюзи има щуцер , на който имаше тапа преди ,но незнайно как и защо беше хвръкнала). Запуших я и се оправи за ден. После пак почна. Изпръсках един спрей да търся теч на вакуум ,но няма. Отзад са здрави маркучуте , а дросела е залепвн за колектора. Оказа се ,че съм със свещи Бош от Русия при последната смяна. Смених ги с NGK за модела и проблема изчезна за 4-5 дни и пак се появи. Проблема е само на празен ход. В движение няма никакви блъскания или клатения. Спра ли на светофара и след 3-4секунди почва едно мноооого леко люлеене на купето ,което се усеша при шофьора повече. Ако загледаш оборотомера той леко играе. Колата не прекъсва изразително както при кофти свещ или липсващ цилиндър. Грешки няма. Свещи на 1000км , 2 бобини бош на под 10 хил км. Тампона под компресора и кутията са сменени , само на шофьора не е ,но тея дни и него ще сменя ,че ня остана време за него предният път. Някой с подобен проблем ? В benzworld чета за 2 варианта...единият е да стегна свещите до 18lbs ,че имало хора със свещи стегнати на по 12-13 и като са ги стегнали до 18 нямало ядове. Досега не е имало дерт....всеки път ги стягам стандартно и е работела. Другият вариант бил датчик на разпределителен вал. Благодаря за помоща предварително
#2
Posted 22 February 2017 - 09:01
Има и др вариант...клапани
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 22 February 2017 - 11:46
Аз съм една идея подготвен за този ремонт...на бензин колебанието е незначително. Не се усеща люлеене ,но на газ да. Тея дни ще пробвам с друга рейка нова ,че тази стана на над 120хил км. За гарнитурата съм подготвен. Колата ми преди година и половина текна антифриз от 4ти цилиндър в студа. Една добавка холтс запуши теча и така вече година и половина. Не надува или нещо такова. Компресия си имаше . Трябва тея дни да я замеря пак....тампона дето не е сменен вероятно подпомага за люлеенето
#4
Posted 22 February 2017 - 13:02
Доколкото разбрах имаше клатене и на двете горива,сега разбирам че имаш на газ по-големи което вече сочи газови инжектори...120 000 за хубави са нищо но не зная ти с какви си,малко оскъдна инфо даваш или а съм със слаба памет
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 22 February 2017 - 13:24
Значи газовата рейка е OMVL RegFast. На бензин вибрацията е отдавам на тампона ,който ще сменя ,но прекъсванвто определено изчезна. То беше от типа...6-7секунси работи...рече тък мотора и пак работи добре. Зачетох се отноано картерните системи ,защото след покупка ги почистих. Викам да не са пак за чистене...и воала....щеката беше извадена 2см. Смених и О пръстена и на бензин стана идеална , а на газ почти няма и люлеене. С нов тампон и една газова рейка най-вероятно ще съм бетон
#6
Posted 22 February 2017 - 13:25
При мен също се появи този проблем. На газ е осезаемо люлеенето, на бензин го прави много рядко и почти не се усчеща. Тампоните на двигателя ми са нови.
Edited by Yumerov, 22 February 2017 - 13:25 .
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#7
Posted 22 February 2017 - 14:04
Всички 111.944, които съм виждал, го имат.
Преди 7 години (бах... как минаха) го драматизирах много на първото ми CLK. Тогава последно остана да се отвори мотора.
Колата е още в движение, до колкото знам и не е пипано нищо.
http://forums.mbclub...ва-клапа/page-2
Преди 7 години (бах... как минаха) го драматизирах много на първото ми CLK. Тогава последно остана да се отвори мотора.
Колата е още в движение, до колкото знам и не е пипано нищо.
http://forums.mbclub...ва-клапа/page-2
#8
Posted 22 February 2017 - 15:10
Кое точно е рецирколационната клапа ,която споделяш в поста си ? Мой авер ми сподели ,че неговата е смукала въздух от О пръстена на металният преходник от дросела към колектора. Довечера ще разглобя да видя какво става там. На бензин с вкарана щека няма ядове. Лека вибрация в купето ,но 99% е от тампона ,защото със старият в купето имаше тътен, а тогава набързо смених само този под компресора. Основно на седалката не искам да го усещам просто
#9
Posted 22 February 2017 - 16:17
Т.нар. малък дросел, или blow-off-а на компресора. Намира се вляво от мотора, седи на кутията на въздушния филтър (ако помня правилно) и прилича на дросел. Има метална клапа на него.
#10
Posted 22 February 2017 - 19:26
Той какво общо има с празният вход ? При мен е постоянно отворен докато не рече да надуе. Днес свалих металният преход между всмукателя и дросела. Залепих го и него. Колата вече не мени оборотите ,но лекото люлеене на седалката се усеща слабо ,но го има. Ако навия малко жилото на газта при около 850об люлеенето изчезва. Ще сменям тампона
явно само от това остана ,щом вече не прекъсва. На бензин си реди цилиндрите супер без грам да мърда и пак се усеща леко в купето вибрация. На газ работи малко по-гадно ,но новата рейка идва в събота
Edited by mupk0, 23 February 2017 - 07:44 .
#11
Posted 23 February 2017 - 12:15
При мен на газ не се усещаше толкова много преди. От скоро ми е. Не мисля, че имам проблем с двигателя (поне не и сериозен, който да не търпи отлагане). Гуменият тампон между дросела и тръбата, която идва от дебитомера ми е нацепена и е за смяна, но мисля, че по-скоро проблема е някъде по газовата или някакъв комплексен, натрупан от множество дребни неща. Свещи, филтри.....
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#12
Posted 23 February 2017 - 13:29
Най-вероятно да. Днес я карах само на бензин...няма ядове. Лека вибрация в купето ,но нищо като люлеене вече. Днес ще гледам газта. Отпреди се каня да пробия всмукателя до бензиновите дюзи ,че навремето го дупнах на онзи ръб 2-3см зад дюзата.... и маркучите ми сега са доста дълги заради това. Четох на ОМВЛ упътването...дават го до 15см ,нагоре падал капацитета. Явно заради пробега дюзите вече са се смотали малко и дават отражение. Довечера ще пробия наново колектора и смятам ,че ще се вмест до 10см маркучи дори и 3-4см по-напред пробит колектор. Ако не се оправи да работи като на бензин ще я сменя. Сега на газ падат оборотите с 10-15 спрямо газовия комп катп показание и почва лекото люлеене
с даване на още газ люлеенето намаля ,но сондата забива на богато
ще пиша довечера
#13
Posted 23 February 2017 - 15:33
Проблема не мисля че ти е в дупченето,не че не е важно разбирасе но от опита с ГИ който имам при такъв симптом винаги проблема е в инжектор
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Posted 23 February 2017 - 16:25
Мене това ми стана ясно след вчера....защото на бензин стана идеална. Първата ми цел беше точно тази
За рейката....тя си беше под мушка с тея 120хил км....все пак е евтина рейка. Просто днес ми се занимава и ще си оправя мизерията по монтажа отпреди
сега е с по 20-25см маркучи и щуцер на 4-5см от бензиновият инжектор. Работеше добре ,но е кофти. Ще сложа дюзата отстрани на бензиновите и с по 10-15см маркучи
събота ще сложа нова рейчица ![]()
EDIT:
Ето работата от вечерта:



Махнах старите дюзи ( 6.8мм щуцер с 5мм отвор ) , пробих колектора , сложих рейката и оставих маркучите по 13см. Толкова позволи най-малко. Маркучите са Ф6. Колата заработи по-добре доста......на газ особенно. На бензин леката вибрация в купето от тампона си я има ,но на газ колата е почти като на бензин. При изключване на 2ри и 3ти цилиндър на газ ( 1/4 на газ , 2/3 на бензин ) колата работи идеално. Вече е ясно ,че рейката е готова за смяна
Един тампон с рейка и колата заспива. Люлеене вече няма на нито едно от двете горива. Забелязох ,че преди под пълна газ времената за впръскване на газ бяха около 22/23мс , а сега са 20/21мс . Колата сякаш има повече сила. Доволен съм
С тея две нови неща всичко ще заспи.
Ето и едно видео как работи мотора вече ![]()
Лекото цъкане са газовите дюзи.
Edited by mupk0, 23 February 2017 - 20:27 .
#15
Posted 24 February 2017 - 08:13
Сложи си истенски инжектори за газ и ще усетиш още по голяма разлика
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








