Не знам хора имам я от октомври и тогава харчеше май бая или съм я карал много лошо. А сега се чувствам все едно съм сложил газово
Ама карам си я слагам си Бардал-а и толкова повече няма да го мисля това
Публикувано 18 февруари 2017 - 13:39
Не знам хора имам я от октомври и тогава харчеше май бая или съм я карал много лошо. А сега се чувствам все едно съм сложил газово
Ама карам си я слагам си Бардал-а и толкова повече няма да го мисля това
Публикувано 18 февруари 2017 - 13:53
Публикувано 22 февруари 2017 - 20:51
Публикувано 22 февруари 2017 - 21:03
Публикувано 23 февруари 2017 - 07:40
Публикувано 23 февруари 2017 - 11:40
Публикувано 23 февруари 2017 - 20:36
от личен опит мога да заявя, че и понятието "догоре" е доста разтеглива категория. при мен фулирането е на лице, когато мога да си измокря пръста при свалена капачка. когато оставя някой бензинджия да ме зарежда и извади пистолета при второ-трето изключване разликата е стотина км. когато се напълни хубаво стрелката на таблото почва да слиза след поне 100-110 км., а при други случаи въври правопропорцианално с километрите.. просто казано от догоре до догоре може да има разлика 5-6 литра, което бърка доста математиката.
мойта си я следя по много прост начин. от пловдив до бургас по магистралата си гори винаги 1/4, когато аз си я пълня, а на връщане слиза до 1/2 при едно и също каране от моя страна. това е проверено на 10 пъти само за един сезон. веднъж ми слезе стрелката доста смело още преди карнобат под чертата на 1/4 и се шашнах. даже последните 10-15 км преди бургас постоянно гледах на огледалата дали не правя дируга с течаща нафта... на ромпетрола на входа на бургас се заредих и всичко си дойде на място- събра си 14,5 л, а когато дадох на контакт стрелката си стоеше там, където беше и преди да сипя. тогава се убедих, че на стрелките не може да се вярва, а само на резервоара спрямо километража. в интерес на истината тая зима и аз регистрирах най-високия си разход откакто си карам колата, вече 5 годин
Този пост е редактиран от grafgin: 24 февруари 2017 - 10:41
Публикувано 23 февруари 2017 - 21:09
По опита ми с колат досега бих казал, че ефекта от Ромпетрол + Бардал е много по-добър от авио-мавио супер дизела на Еко. Него не съм го пробвал с Бардал, но все си мисля, че на Ромпетрола е по-хубава нафтата. Може би зависи и точно от кой, аз винаги слагам на този на бул Данаил Николаев(не че в София са много)
Публикувано 23 февруари 2017 - 21:39
По опита ми с колат досега бих казал, че ефекта от Ромпетрол + Бардал е много по-добър от авио-мавио супер дизела на Еко. Него не съм го пробвал с Бардал, но все си мисля, че на Ромпетрола е по-хубава нафтата. Може би зависи и точно от кой, аз винаги слагам на този на бул Данаил Николаев(не че в София са много)
Т.е. ти е ясно и на теб самия, че сравняваш ябълки с круши, но все пак твърдиш, че от ябълки плюс канела се получава по-вкусен ябълков пай, отколкото само с круши.
Публикувано 23 февруари 2017 - 22:17
Т.е. ти е ясно и на теб самия, че сравняваш ябълки с круши, но все пак твърдиш, че от ябълки плюс канела се получава по-вкусен ябълков пай, отколкото само с круши.
Ами според цената на авио-дизела излиза, че трябва да е някакво супер гориво ама не е. Мен ме боли фара дали ще дам 30ст повече на литър, ама ме дразни ако това няма смисъл, а ми рекламират обратното. Обективно погледнато добавката Бардал излиза по-евтино отколкото премиум дизелите. Тоест ябълката с канела е по-евтина от крушата, а ефекта е по-добър. На мен приоритета ми е качеството а не цената.
По-скоро ми е интересно сравнението на авио-дизела с единствения дизел на ромпетрол.... И двата имат добавки някакви си, авио-то уж е двойно рафиниран, обаче по мое мнение с Ромпетрол колата ми харчи по-малко, това го бях установил още преди да се престраша да сипвам Бардал
Този пост е редактиран от vonko1988: 23 февруари 2017 - 22:18
Публикувано 23 февруари 2017 - 22:42
Този пост е редактиран от mradulov: 23 февруари 2017 - 22:43
Публикувано 23 февруари 2017 - 23:13
Ами според цената на авио-дизела излиза, че трябва да е някакво супер гориво ама не е. Мен ме боли фара дали ще дам 30ст повече на литър, ама ме дразни ако това няма смисъл, а ми рекламират обратното. Обективно погледнато добавката Бардал излиза по-евтино отколкото премиум дизелите. Тоест ябълката с канела е по-евтина от крушата, а ефекта е по-добър. На мен приоритета ми е качеството а не цената.
По-скоро ми е интересно сравнението на авио-дизела с единствения дизел на ромпетрол.... И двата имат добавки някакви си, авио-то уж е двойно рафиниран, обаче по мое мнение с Ромпетрол колата ми харчи по-малко, това го бях установил още преди да се престраша да сипвам Бардал
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни