W202 250td свети лампа ниво на маслото.Кастрол 5w40
Started by King6600, 13 Feb 2017 - 20:53:47
10 replies to this topic
#1
Posted 13 February 2017 - 20:53
Здравейте,
W202/250td/97г.През пробег от 3000-4000км започва да свети лампата (оранжева с лейка )ниско ниво и след 2-3 минути изгасва,доливам700гр-до 1л. като се стремя да го държа маслото 3-4мм под мах на щеката .Масло Кастроу 5w40 винаги го сменям на пробег от 10 000км.Вашите мнения отностно "изфирясването" на маслото и препоръки ?
Благодаря
W202/250td/97г.През пробег от 3000-4000км започва да свети лампата (оранжева с лейка )ниско ниво и след 2-3 минути изгасва,доливам700гр-до 1л. като се стремя да го държа маслото 3-4мм под мах на щеката .Масло Кастроу 5w40 винаги го сменям на пробег от 10 000км.Вашите мнения отностно "изфирясването" на маслото и препоръки ?
Благодаря
#2
Posted 13 February 2017 - 23:37
Наливам същото 5W40 Кастрол на W202 kompressor. Автомобилът не го пипа. Същата лампа ми е светвала, оказа се датчик за нивото на моторното масло. Същия датчик, мисля, че отчита и вискозитета на моторното масло. Елементарно направен е, представлява цилиндърче с поплавък. Замених го с нов, марка Хела (по спомен), не е скъп, но нямам спомен колко струваше. След смяната, никакъв проблем, никаква светеща масльонка
Поздрави.
Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk
Поздрави.
Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk
#3
Posted 14 February 2017 - 10:02
Карай си колата с 10W40 това е стар мотор на много хилияди километра ,няма нищо ,което да го кара да е с толкова тънко масло ,даже когато е направен ,не съм сигурен ,че е имало 5в40.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Posted 14 February 2017 - 12:03
Колега XaPu ,при теб как се държи маслото гледам че и ти имаш С250ТД (ОМ605960) .Предполагам че твоята я караш с 10W40 ,от смяна до смяна 10 000км колко доливаш.Винаги слагам масло по спецификация одобрено по BeVo.
#5
Posted 14 February 2017 - 12:46
Аз я карах с 10W40 и не съм доливал или ако съм ,то е ставало въпрос за количество от грамажи (не повече от литър) за 10 000км и то при натоварено каране ,моя крак не е от най леките и колата редовно се "цедеше"
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Posted 14 February 2017 - 13:30
Прави ми впечатление от 5-6смяни на маслото че до 5 000 км не го пипа и лампа никога не е светила.В интервала 5 000 до 10 000км тогава започвам да доливам.Това което съм забелязал че маслото "изфирясва" от отдушника за маслени пари защото колекторите (пластмасовите смукателните)са доста омаслени и се събира малко масло.Има един филтър за маслените пари които никога не е сменян и той може би вече не си изпълнява задълженията,аз така си мисля,незнам.Много си прав че разхода на масло зависи от стила на каране,и това съм забелязал.Аз карам нормално макс 140-150км и то за кратко на магистрала се качвам рядко там до 180 най много.
#7
Posted 14 February 2017 - 14:02
Хубаво е да се сменява и филтъра на картерните газове от време на време. (при ауди 2.5тди ,много от проблемите с протичане на мотора тръгват точно от него)
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Posted 14 February 2017 - 14:59
Ще намеря време да купя и ще го сменя .Благодаря
#9
Posted 14 February 2017 - 19:02
Прави ми впечатление от 5-6смяни на маслото че до 5 000 км не го пипа и лампа никога не е светила.В интервала 5 000 до 10 000км тогава започвам да доливам.
Тиова може да е от фалшиво масло
#10
Posted 14 February 2017 - 21:09
Купувам масло Кастроу само от представителството тук в Пловдив .Мотобул, приятел работи като разнос при тях .То и при тях ако има измама и ментета,незнам къде ще е оригиналното в България.Досега 8г.съм карал само с Кастроу и честно казано съм доволен,добре и с какво друго да пробвам като постоянно от четене на отзеви и коментари на масла за всяка марка има негативни отзеви .Единственното масло най малко "плюто" е Бардал.
#11
Posted 14 February 2017 - 21:25
Аз мисля да пробвам с Репсол следващата смяна.
Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users