Имам проблем с DPF филтъра. Преди година ми изписа тази грешка P2463- diesel particulate filter soot accumulation. Отидох в един сервиз и ми смениха сензора за налягане. Грешката изчезна за 6 месеца. След това пак светна. Този път изчистих филтъра на машина. След няколко дни пак светна. Отидох в друг сервиз и там пак ми смениха същия сензор. След още 1 месец(демек днес) пак светна енджин ерор и се оказа същата грешка. Някакви идеи от какво може да е? Или ми препоръчайте някой добър диагностик на Мерцедес в София.
Грешка P2463 Diesel Particulate Filter Soot Accumulation
Започната от funky, 13 фев 2017 - 11:49:14
diesel dpf P2463
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 февруари 2017 - 11:49
Mercedes B180(W246) CDI 2012
#2
Публикувано 13 февруари 2017 - 12:08
А дали не е задръстен вече самия филтър. Това с чистенето е временно, иска си смяна.
#3
Публикувано 13 февруари 2017 - 12:31
Преди месец диагностиката показваше 0,9% запушен филтър.
Последните 2 пъти тази грешка се появяваше след като съм карал колата на дълго разстояние.
Предложиха ми да махнат DPF-а , но не ми се ще, че пътувам с нея и до чужбина.
Mercedes B180(W246) CDI 2012
#4
Публикувано 13 февруари 2017 - 12:38
С каква диагностика сте я чели колата?
Кога е било последната успешна регенерация?
Проблем може да се окаже, че не успява да прави регенерация на филтъра. А то обикновенно става при каране на дълъг път с постоянна скорост.
#5
Публикувано 13 февруари 2017 - 13:13
Нямам представа каква диагностика ползват в двата сервиза където съм я карал. В първия сервиз използваха някакъв уред с малко екранче вързан със алуминиева кутия. А втория сервиз Дунев Моторс до зала Армеец - не знам какво ползват. Понеже резултат от ходенето в сервизите няма, затова имам нужда някой да и постави правилната диагноза.
Mercedes B180(W246) CDI 2012
#6
Публикувано 13 февруари 2017 - 15:35
Диагноза по интернет няма как да поставим. Трябва да идеш при майстор/сервиз където имат StarDiag и знаят как да боравят с него. Диагностиката не е само четене и триене на грешките.
Някой трябва да провери живите данни дали проблема е в някой от датчиците или в запушен филтър.
#7
Публикувано 14 февруари 2017 - 08:06
Явно не започва регенерация заради "нещо"
Намери си читав диагностик.
П.с. Ако ше гадаем :
1 трябва да имсш поне 15л нафта.
2 да загрява над 80гр колата
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Намери си читав диагностик.
П.с. Ако ше гадаем :
1 трябва да имсш поне 15л нафта.
2 да загрява над 80гр колата
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#8
Публикувано 14 февруари 2017 - 10:22
Днес или утре ще ходя на диагностика. Ще пиша ако има резултат.
Mercedes B180(W246) CDI 2012
#9
Публикувано 14 февруари 2017 - 19:03
Ходих на диагностика - не можаха да намерят причината. Ще го махам този dpf. Да ми прпоръчате някой сервиз където да махнат филтъра.
Mercedes B180(W246) CDI 2012
#10
Публикувано 14 февруари 2017 - 22:20
Препоръчвам ти да смениш майстора. Дпф се чисти успешно ако е запушен. А читав диагностк веднага ще хване проблема и дали е запушен. Махнеш ли го.... голяма грешка
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#11
Публикувано 14 февруари 2017 - 23:07
Моля те, не си махай дпф-а. На второ място сме в света по смъртност, причинена от фини прахови частици.
И не, не съм се повлиял от новините януари месец, нищо че беше 7 пъти по-замърсено от горната допустима граница. От по-рано си хейтя извращенията, коит о причиняваме на дизелите по нашите ширини.
Оправи си просто колата. Другото... освен че е крайно, е и безотговорно.
И не, не съм се повлиял от новините януари месец, нищо че беше 7 пъти по-замърсено от горната допустима граница. От по-рано си хейтя извращенията, коит о причиняваме на дизелите по нашите ширини.
Оправи си просто колата. Другото... освен че е крайно, е и безотговорно.
#12
Публикувано 15 февруари 2017 - 08:57
Абсолютно съгласен...дори на жена ми А-класата (не е толкова тъпа кола колкото очаквах) си е с филтъра и се чувства чудесно! Не пуши ауспуха е като сълза чист....нямам идея защо масово ги кормят,чипосват,тУнират и всякви извращения други. Не мисля че на здрав мотор филтъра или катализатора пречи и махането му е само маскиране на проблема...
#13
Публикувано 15 февруари 2017 - 13:05
Вчера ходих на две места за диагностика със Xentry. Едното е официалния представител на мерцедес. Никой нямаше идея защо не иска да регенерира. Като няма лечение за тумора, ще го махам.
Mercedes B180(W246) CDI 2012
#14
Публикувано 15 февруари 2017 - 13:47
Дори и наистина никой да няма идея защо не генерира, през Стар може да се пусне принудителна регенерация.
#15
Публикувано 15 февруари 2017 - 18:45
Махането на дпф-а е най - лесното нещо . Както колегите ,така и аз те съветвам да не го правиш . Има някаква причина ама и Балкан Стар последно време си барат ..... работа и ги мързи да мислят .
Also tagged with one or more of these keywords: diesel, dpf, P2463
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Датчици - ДПФТемпературни датчици на DPF при OM646 Започната от Mitakat, 09 юни 2021 DPF, температурни датчици, OM646 |
|
|||
Форуми →
Полезна информация →
Сервизи →
DPF сервизСпасяване на DPF Започната от Mitakat, 06 яну 2021 dpf, филтър за твърди частици |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Датчик за температура изгорели газове DPFДиагностика? Как да го извадя? Започната от Mitakat, 09 сеп 2020 B19/7, B19, B19/9 и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
DPF - регенерацияКога и как се активира регенерацията на DPF-a? Започната от Mitakat, 21 авг 2019 W203, OM646, DPF, Регенерация |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W212 →
Двигатели →
Филтър за твърди частици (DPF) Е350Започната от Dexter, 31 юли 2017 dpf |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни