Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Нов съфорумец с дребни проблеми и въпроси :)Oil Level, P0620

Oil Level P0620 Alternator

  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Wessel

Wessel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203
    W204
    W205
    W212

Posted 11 February 2017 - 19:09

Здравейте колеги,

От няколко дни насам съм собственик на W203 C200 Kompressor

Колата е комби 2006 година, Автомат.

 

На първо четене съм доволен, но май все още не ме е спечелила толкова, колкото си обичах хондата до преди това.

Да не кажа даже, че съм леко разочарован. Но хайде, може да ми трябва още време за да свикна .. 

 

Колата изглежда запазена, двигателчето работи добре, ... но тия германски електроники, ще ме побъркат!

Когато взех колата, светеше грешка за акумулатора. Така любезните хора от автосалона ми обясниха, "тя е натрупала грешки - ще я закараш да я изчистят, ние не можем, и ще се оправи" .. добре повярвах им .. аз съм си такъв, наивен .. 

След кратък ресърч, открих това скрито меню, където показва колко е волтажа.

При незапалена кола е 12.4, като запаля е 14.4 т.е алтернатора работи .. грешката обаче няма чистене.

След това попрочетох доста теми по въпроса и стигнах до извода че най вероятно е проблем с Voltage Regulator който е част от алтернатора.  Грешката която излиза е P0620. Странното е, че до днес не ми светеше Check Engine лампата, но днес след като обслужих колата, лампата реши да светне .. на диагностика, излиза същата грешка. Че има проблем в кръга на алтернатора. 

Друго което излезна на диагностиката е Модул на вратата, че е прекъснат.

Имам и още едно питане .. и преди да я обслужа и след като я обслужих, след 10мин работа на двигателя, излиза съобщение, Check Engine Oil Level on Next Refueling ?! WTF? .. Проверявам го, там си е! От диагностиката на ми казаха за проблеми по тази система?

 

Имам и питане - Как да опазя лайсните и огледалата от кражба .. чувал съм, че доста ги пипат .. 

Уф .. ако ще е толкова капризна тази кола - мисля отново и завинаги да се върна към японското ..

 

Кога има срещи на форума? Бих дошъл да побъбрим малко ...

 

Много искам да си стегна колата, но тъй като никога не съм случвал на майстор.. вече се плаша..

 

Ох, бая изписах, дано има кой да го прочете и да ме светне за някой неща които ще е хубаво да направя ..

Или да ме изпрати при точният човек .. :)

 

Поздрави и усмивки! 

Веселко :)


  • 0

#2 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 12 February 2017 - 10:35

...Да не кажа даже, че съм леко разочарован. Но хайде, може да ми трябва още време за да свикна ..
... но тия германски електроники, ще ме побъркат!...
...Уф .. ако ще е толкова капризна тази кола - мисля отново и завинаги да се върна към японското ..


По-добре се връщай към японското.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Posted 12 February 2017 - 12:33

По-добре се връщай към японското.

:welldone


  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 12 February 2017 - 14:35

Защо си си взел кола която не искаш насила? Да не би да е била "невероятна оферта" и т.н. и да си се подлъгал? Никога не бягай срещу това, което ти харесва. Щом си фен на Хонда и си им познаваш слабите места и т.н., оставаш си в Хонда сектата. Аз примерно не бих се хвърлил на японка в никакъв случей, мой разбирания.

На теб ти трябва някой със Стар диагноза, който да и разбира. Дай малко повече информация за колата. Километри, произход и т.н.
  • 0

#5 Wessel

Wessel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203
    W204
    W205
    W212

Posted 12 February 2017 - 15:57

пфф .. страхотни съфорумци :D .. нито е била на "страхотна оферта" нито е било насила .. 

Приятели, вас не са ли ви учили, че като няма какво да кажете по темата, по доре да не говорите ? ..  слабо!


  • 0

#6 Wessel

Wessel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203
    W204
    W205
    W212

Posted 12 February 2017 - 16:06

Колата по табло е на 132 000, от Швейцария.

Покрай обслужването всички майстори които я видяха, казаха че е доста читава. Купих е за страхотните 10 000лв.

Произведена е  Декември 2006 и по вин код си излиза за Швейцария.

 

Днес отранх проблема с модула на задната врата .. 

Лампата за акумулатора днес за първи път не светна докато пътувах до Пазарджик за да купя разни части .. след като си тръгнах от там, пак светна...

Пробвах и с по мощен акумулатор, пак няма файда ...

 

Има пера за сменяне на скорости от волана, - дясното за качване на скорост, също не работи, свалих го почистих го, няма разлика ...

Проблема с радиото също се явява тук там ..

 

За всичко останало по колата съм доволен .. двигателя от вътре е като нов, веригата е като нова, всичко свети, ръжда няма ..

 

Check Engine Oil също се появява когато си иска ..? 

----

 

Моля колеги, които само си чешат пръстите и искат да говорят на въприки, да си избиват комплексите по други теми и форуми ..

Аз съм сериозен човек, не обичам лиготии и хора които нямат какво да кажат ..

 

Искам да дойда на някой среща да се запознаем, за да си имаме уважението.

 

Кажете при кой да я закарам за този Алтернатор? ... да купувам ли нов или проблема може да дойде от другаде? 

Поздрави! 


  • 1

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 12 February 2017 - 16:54

Грешката за маслото може е от дефектен датчик за нивото в картера.

А тази за акумулатора от алтернатора или връзките до него. Имах приятел със същия случай където светеше за алтернатор пък той си зареждаше. Ще го питам от какво се оказа проблема.


  • 0

#8 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Posted 12 February 2017 - 18:05

пфф .. страхотни съфорумци :D .. нито е била на "страхотна оферта" нито е било насила .. 

Приятели, вас не са ли ви учили, че като няма какво да кажете по темата, по доре да не говорите ? ..  слабо!

А ти някакъв моралист ли си ?
Никой не е длъжен да чете мрънкането ти, че си взел неправилната кола и че са те метнали на джанката с грешките, защото:
-Никой от нас не те е карал на сила да вземеш колата,нито си се допитвал до някого от нас !
-Повечето коректни търговци нямат против предлаганият от тях автомобил да бъде закаран в сервиз за пълна диагностика. Ако ти си бързал е отделен въпрос.

Така,сега по темата.
На каква диагностика ходи ? Там не са ли излезли грешки за маслото, за акумулатора и всичко останало (ако е имало друго)?
За маслото, проблемът е в датчика.
Пробва ли докато караш примерно на дълго или в по-високи обороти да видиш как е зареждането ? Дали пък не презарежда ?! 14.4 не беше ли максимума на зареждане ? 
Не съм имал кола автомат или полу, но перата не се ли пускаха само когато ти решиш ? Бях чувал някъде нещо подобно, но нямам идея.
А за модула на вратата- какво ще рече това (моята е старомодна) ? И как го оправи ?

пп.Не се заяждам, просто ме дразнят прибързаните изводи, особено за такъв автомобил. Перфектна кола само от завода.
 


  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#9 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 12 February 2017 - 21:32

Това че километража е 6 разряден не е признак, че колата е на 132 К км, но това е друга тема... Те швейцарците само сирене с дупки ядат и понеже дупките са гоУеми редко ядат сирене според нас, ама май е обратното...
Успех с ремонтите и не се коси, японските милионници не са по-различни. Всички милионници са еднакво проблемни.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Edited by mradulov, 12 February 2017 - 21:33 .

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#10 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 12 February 2017 - 21:48

Ако волтажа на 2000 оборота не превишава 14.3/4 проблема не е в алтернатора . Но изключи всички консуматори и го провери за да изключиш алтернатор като вариант .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#11 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Posted 12 February 2017 - 22:04

Ей колеги какво се нахвърлихте на човека :) за алтернатора може да е регулатор, четки или шайбата за свободен ход но трябва си Стар, за да каже точно от какво пищи недозареждане или презареждане (че тези грешки през аутокома са базови).
Сподели и каква беше развръзката за модула на задната врата може и на друг да му е полезно.

За маслото може и да е датчик (което е почти сигурно) но пак на Стар.

А за радиото не разбрах какъв е проблема.
  • 0

#12 Wessel

Wessel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203
    W204
    W205
    W212

Posted 12 February 2017 - 22:24

Благодаря за съветите и извинете, ако и мен сте ме разбрали погрешно!

 

Относно алтернатора, да проверих го и с уред, също и на дисплейчето, и информацията беше ок и на дълъг път. Следвам пътя на логиката, обаче - и тя се губи в един момент .. защото сега пътувах 200км с нея без да свети тази грешка, спрях да заредя, и хоп - светна пак! Загасих/Запалих, - Оправи се! .. Прибрах се до нас, даже без да светне и Oil чека .. не знам! .. може да е имала нужда от каране "хмм".. реално колата е взех от УниКарс, .. дават гаранция 5000км, но не дават да се кара по сервизи .. пък аз си повтарях, че съм късметлия ... бързах, и "май" не сбърках .. може някой от вас да познава колата по-добре, тя е стояла в този салон поне година + ! (лол) :D

 

- Казах "май" защото леко ме разочарова това, че дооооста подрусва,  .. чувствам се като на рали, а оборотите не го могат :D .. това трябва да бъде премахнато някак си :) Е и тези мистични проблеми .. те наистина са мистични, защото колата наистина е запазена.

 

От света на колите, един път съм си сбъдвал "мечтата" с нещо на 4 гуми, и повече въобще не се впечатлявам от тези работи, не се плаша от поддръжка, скъпи части или нещо в този ред,.. искам кола, която не бие на очи, не се разваля често и да върши чудесна работа .. ама тя даже е комби! :)

 

Ще си я направя моята кола! .. лека полека  :))

Поздрави и усмивки!


  • 0

#13 Wessel

Wessel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203
    W204
    W205
    W212

Posted 12 February 2017 - 22:29

Относно модула, взех нов! .. Старият, мисля да го разглобя и да правя опити с него .. ако това е бъг, трябва да знаем как се оправя!

Относно перата за предавките, от неофициялният сервиз, само ми казаха каквото успяха да прочета:

- Прекъсната верига - за перото .. не си записах, но пак ще ходя другата седмица ..

- Прекъсната верига на алтернатора ...

- Прекъсната връзка с модул на врата беше другата грешка и повече нямаше ..

 

Радиото, оправя се и се разваля съответно, като се ползва дясната предна врата ?! :D 


  • 0

#14 Wessel

Wessel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203
    W204
    W205
    W212

Posted 12 February 2017 - 22:31

Не мога да открия "редактиране на пост" но .. радиото се разваля: -- Няна звък, диска си върти, станцитее се сменят, отваряш вратата 1мм и тръгва звъка, затваряш я, може и силно може и слабо-  когато си иска се спира звука .. дали някъде нямам като цяло проблем с някой маса на колата? ...


  • 0

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 12 February 2017 - 23:25

Много странни драми. Нито една от тях не е типична.

Това с прекъснатото перо за скоростите е много лесно. Сваляш бега и му следиш веригата към палчето. Няма какво да се омаже, тъкмо е интересно какво го е прекъснало.

Това с радиото и отварянето на вратите наистина е много особено.

Чак си мисля дали не е навита някоя джамбазка швейцарско-българска рапидка през сноп от кабели, че да прави такива мизерии.

Това с модула на вратата също е интересно, ако са правили някаква тъпотия по детайл... може да е претъркан/оголен кабел.

 

Колата ти е евтина за швейцарска. Обикновено като намериш изгодна швейцарска, е икономически тотал, който е оправен в БГ.

Няма драма с това, понякога има много хубави коли, които са оправени с оригинални части, понякога е скраперия. Много е възможно твоята да е оправена с истински части и да е ОК.

Коя врата дава драмата, аз бих почнал от нея. Бих се опитал да разбера какво е правено. Някакви следи по подмяна на тази врата? Някакви признаци на свалене и качване на корите? Необичайни драскотини по странни места?

 

Няма смисъл да сменяш каквото и да е в момента, проблемът е нещо глупаво.

Като за начало, почисти около предния SAM модул, намира се пред волана, в моторния отсек, да си сигурен, че е почистено там и се отводнява добре.

И почваш малко по малко да го нищиш.

Като ти чета поста, не виждам някакви Мерцедес-специфични проблеми, по-скоро БГ-джамбаз такива. 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users