аз също проявявам интерес към колата ако не смяташ да я вземаш.
Въпрос за НИТРО NOS на SLK
Започната от Lorinser, 30 яну 2017 - 02:15:20
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 02 февруари 2017 - 19:15
#17
Публикувано 02 февруари 2017 - 22:26
Ми то май аз вече почти я взех....
Влязох в договорка със собственика. до 3-4 дни ще видим, пратил съм чичото след 4 дни да я тества.
черна.
много ме е яд. исках сива.ама на оферта излезе черна...
#18
Публикувано 02 февруари 2017 - 22:29
Намерил си SLK 320AMG на приемлива цена?
Ако не ти се рискува, я замери малко детайли насам, че ми стана интересно.
ее кви детайли ?
2002ра, 355коня., драскотини на заден калник, черна.
нека да стане всичко, и после снимки и т.н..
#19
Публикувано 03 февруари 2017 - 10:52
Стискаме палци...да ядем бонбони.
Иначе идеята за нитро е интересна. Колегата Пепи е събрал доста информация.
За съжаление - опираме пак до качеството на продуктите и суровините, предагани в БГ.
То май и за LPG-то на газстанциите и бенсиностанцците няма никакъв стандрат.
#20
Публикувано 03 февруари 2017 - 14:42
Охаа, 2002ра...и 350 кончета...доста добре звучи. Нямам търпение да я видя
Таван на SLK ми е в багажника.
#21
Публикувано 03 февруари 2017 - 18:32
Гледам приключи темата с нитрото, но само за протокола и аз да си кажа това което знам. Нитро системите са "сухи" или "мокри", демек такива които пръскат само нитро и допълнителното гориво трябва да се регулира от ЕКУ-то на колата, или такива които си пръскат и бензин и нитро и колата изобщо няма нужда да знае че и се случва нещо не-заводско. В америка нитро системите са норматив за лесно покачване на мощността на големите атмосферни мотори. В 500Е американския форум са луди по нитро системите и ако някой иска да покачва мощността на М119 мотор с турбо или компресор направо му пишат да сложи нитро и да не се занимава с глупости.
Сигурно си има своите тънкости ама като гледам че някакъв 15 годишен я монтира на пистата без динота минота и така нататък едва ли е ракетно инженерство... За тези които не знаят английски - човека на клипчето си обяснява че впръскват и бензин и нитро допълнително на колата и че ако бензина е в повече колата ще пуши и няма да върви, ако е малко ще се стопи нещо в двигателя, горе долу както е и при моторите с принудително пълнене... В случая това е "мокра" нитро система
Follow your own star...
#22
Публикувано 04 февруари 2017 - 08:21
Вальо то и турбо може да се сложи без да махаш и пипаш механичния инжекцион (знаем го защото съм го правил, и беше една от грешките на живота ми)... И турбо китове монтират в нета за по 1 ден и карат цял живот без проблеми.... Не е сериозно да твърдиш работи от типа забивай нитрото и карай без проблеми... Те в Щатите имат 20 чочонки сигурно, незнам как целия форум предпочита е така да забие една нитро като сигурно има 2 коли които са направени така и нямаме РЕАЛНИ отзиви от печалбите и издържливостта на мотора във времето на тая интервенция... Най-малкото ти казваш слагат и даже на дино неотиват... С тва изречение приключвам с достоверността и доверието ми в 1 клипче от ютубата.Гледам приключи темата с нитрото, но само за протокола и аз да си кажа това което знам. Нитро системите са "сухи" или "мокри", демек такива които пръскат само нитро и допълнителното гориво трябва да се регулира от ЕКУ-то на колата, или такива които си пръскат и бензин и нитро и колата изобщо няма нужда да знае че и се случва нещо не-заводско. В америка нитро системите са норматив за лесно покачване на мощността на големите атмосферни мотори. В 500Е американския форум са луди по нитро системите и ако някой иска да покачва мощността на М119 мотор с турбо или компресор направо му пишат да сложи нитро и да не се занимава с глупости.
Сигурно си има своите тънкости ама като гледам че някакъв 15 годишен я монтира на пистата без динота минота и така нататък едва ли е ракетно инженерство... За тези които не знаят английски - човека на клипчето си обяснява че впръскват и бензин и нитро допълнително на колата и че ако бензина е в повече колата ще пуши и няма да върви, ако е малко ще се стопи нещо в двигателя, горе долу както е и при моторите с принудително пълнене... В случая това е "мокра" нитро система
https://www.youtube....h?v=DoxEis_Y7F0
Половината колеги с теми по форумите за тунинг било той нитро или принудително пълнене, спестяват буквално 99% от фейловете и проблемите на които се натъкват във времето за да не изглеждат аматьорски и прочие...
В случая приятел пита : "можем ли с малко пари да вдигнем конете по лесен начин"
Отговора е : при тунинга лесно, евтино и трайно не могат да съществуват в едно зиречение
И вече Боян да си преценя, бих бил щастлив някой да вземе кит за 1к долара, да го монтира, да постне резултати различни от усета му, и да каже как е колата след 3 години... Бих се радвал да греша ама за жалост когато преценя че нещо ще се строши то се често се троши в рамките на няколко месеца...
Този пост е редактиран от siriospepi: 04 февруари 2017 - 08:31
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни