Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въпрос за НИТРО NOS на SLK


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 30 January 2017 - 02:15

Пичовете дето правите тунинг на мотори (Пепи и др.)

 

Ще си взема едно SLK r170 да се понакефя.

Ама искам да му сложа NOS.

не ми се инвестира в турбиниране.

 

Въпросът е кой мотор е по-подходящ за целта ?

230 компресор

или 320 атмосфера ?

 

и от кой мотор може да се извади повече ефект?

 

Някой слагал ли е НИТРО ?


  • 0

#2 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 30 January 2017 - 07:30

Нитро не съм слагал засега...
Ня въпроса кой мотор : разбира се че компресорния. Но проблема идва от това че когато пръскаш нос колата трябва да започне да работи по други горивни и запалителни таблици, което нещо не може да стане със стоковата електроника. Тоест ако се минава на афтърмаркет компютър ще си е една инвестициика. Другото което е че читав нитро кит излиза около 1500-2000лв... Тоест с електрониката, системата и настройката и която ще отнеме 30-40 кила бензин и поне 2 бутилки с газ-а ще прескочиш 3000 в чатериали и то в случай че ти си монтираш всичко. Накрая колата ще е с около 100 коня по-силна и то за по 8-10 секунди в интервал от наколко минути защото ако го правиш постоянно нещо в мотора ще се втечни от температурата. Да не говорим затова че тук в България няма място на което да ти напълнят бутилката с газ с еднакво съдържание, което означава че поемаш някакъв риск т.к. колата е настроена за 1 състав на газ-а а той утре може да е малко различен.
Като цяло е доста измекярска работата, преди време се бях интересувал и стигнах до извода че бая голяма е инвестицията и риска за да скоча и да разбера какво става и струва ли си аджеба :)
  • 3

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 30 January 2017 - 11:11

eeee баси...

разкандардиса ме... :)

ама е и за добре.

Аз си мислих, че давам 800лв за системата. + 300 за "други" разходи и сме 293 коня....


  • 0

#4 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Posted 30 January 2017 - 12:06

Аз от мойто съм доволен и без нитро :drift  Не съм го пробвал колко прави и не мисля, но за над 200км/ч имам пистарка :D


  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 30 January 2017 - 23:55

абе карах 230 компресор... слабо ми се видя.

 

Има ли тънки варианти да вдигнеме пауърът ? примерно да сменим шайбите на копресора  и коляно вала с по-малка и по-голяма??

Ще се налага ли да сменяме елетрониката ?

Аз си мисля не, защото дебитомера ще засече повече въздух и компа ще пусне повече гориво.


  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 31 January 2017 - 00:06

Ако си карал една синя, за която си мисля, няма нищо общо с вървенето на SLK.
Моята беше... без да преувеличавам: "трудна за каране" на моменти, при това с пуснато ESP. С други думи: една от най-нервните коли, които съм имал.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 31 January 2017 - 02:31

абе карах 230 компресор... слабо ми се видя.

 

Има ли тънки варианти да вдигнеме пауърът ? примерно да сменим шайбите на копресора  и коляно вала с по-малка и по-голяма??

Ще се налага ли да сменяме елетрониката ?

Аз си мисля не, защото дебитомера ще засече повече въздух и компа ще пусне повече гориво.

 

Хоп: http://www.ebay.de/i...rcAAOSwPCVYAThX

 

Карах М111.955 3 години с такава шайба на коляновия вал и беше много доволно. Нямаше нужда от пипане на софтуера на колата. Шайбата се слага и сваля за 10ина минути.

 

В допълнение може да се сложи и по-малка шайба на компресора, което е доста тегаво и май е необратим процес. Тогава вече ще трябва софтуерна пренастройка.


  • 0

#8 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 31 January 2017 - 12:54

Друг вариант е директно SLK32 AMG, ама си държат доста високи цени все още...

Там лесно се вдигат коне, пак по метода, шайба, софтуер, отделен кръг на охладителя на компресора, спийд шифта също търпи смяна на софтуера, има и куп други заигравки за повишаване на конете.

 

http://suchen.mobile...ber=1&fnai=prev


Edited by gelevp, 31 January 2017 - 12:54 .

  • 0


#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 31 January 2017 - 13:08

То на цената на SLK32 - по-добре да се вземе SLK55.

 

http://suchen.mobile...ml?id=230202717


  • 0

#10 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 31 January 2017 - 14:34

По принцип си прав, но компресора ще върви доста повече ако колата ще се ползва за извращения, а и много повече ще ги боли собствениците на нови "бързи" коли които ще ги накаже старото SLK. 

 

За съжаление малко хора могат да си позволят такъв бюджет за "фън кар" :D :D :D


  • 0


#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 02 February 2017 - 13:14

мога да взема едно 32 AMG R170, но ме притеснява че е на 200-300хил км. и автоматикът да не се окаже че е уникален за 32 амг...


  • 0

#12 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 02 February 2017 - 16:23

Автомата си е 722.6XX. AMG-тата имат май само повече пакети съединители от не AMG-тата.


  • 0

#13 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Posted 02 February 2017 - 18:07

Ако си карал една синя, за която си мисля, няма нищо общо с вървенето на SLK.
Моята беше... без да преувеличавам: "трудна за каране" на моменти, при това с пуснато ESP. С други думи: една от най-нервните коли, които съм имал.

Като изключа ASR и трудно я държа в пътя (без да преувеличавам). Те и задните му гуми не са цвете де ама...
Един приятел не вярваше и след 1 кръгче, вече не се качва при мен. Абе доволен съм от вървенето.


  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#14 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 02 February 2017 - 18:26

На АМГ-то освен пакетите и малко по-бързи клапани 722.6 си е най-обикновена.


  • 1

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 02 February 2017 - 18:35

Намерил си SLK 320AMG на приемлива цена?

Ако не ти се рискува, я замери малко детайли насам, че ми стана интересно.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users