Здравейте,
От известно време следя немските сайтове за обяви и постоянно има подобни обяви на Е-класи, бивши таксита: http://suchen.mobile...47&pageNumber=1
Въпроса ми е струва ли си да взема по-нова кола, но на 300к + километри или по-стара, но с незнайна бройка на РЕАЛНИТЕ километри ?
Според мен щом е била ползвана за такси в Германия, предвид техните закони колата трябва да е поддържана качествено и да е в идеално състояние (въпреки сериозния си преход за малко време).
Очаквам вашите мнения..

Mercedes E200 CDI такси - мнения
Започната от ivang, 27 яну 2017 - 17:52:21
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 януари 2017 - 17:52
#2
Публикувано 27 януари 2017 - 22:19
Божа работа. Поне ти е ясен пробега. Двигателя като цяло е здрав, но задължително би трябвало да смениш верига, водна помпа, евентуално дюзи. Окачването е здраво и по тюв би трябвало да са го поддържали редовно.
И тази кола не е 7г троник, обикновен пет-степенен автомат, което при този пробег е по-добре ( по-евтини ремонти)
Това ако караш малко км. Ако въртиш много не си заслужава кола на половин милион
Сега видях, че пише веригата е сменена 10.2016. Ако е вярно...
И все пак е доста базов автомобил. Според мен, за да се хвърлиш в такъв филм трябва да свалиш още цената.
И тази кола не е 7г троник, обикновен пет-степенен автомат, което при този пробег е по-добре ( по-евтини ремонти)
Това ако караш малко км. Ако въртиш много не си заслужава кола на половин милион
Сега видях, че пише веригата е сменена 10.2016. Ако е вярно...
И все пак е доста базов автомобил. Според мен, за да се хвърлиш в такъв филм трябва да свалиш още цената.
Този пост е редактиран от drjivago: 27 януари 2017 - 22:27
#3
Публикувано 27 януари 2017 - 23:22
Без да се обиждаш, това е за хора тип "кара ми се хубава нова кола, ама нямам пари". Какво очакваш от такава кола карана предимно градско? Всеки си знае парите, но за 7к евро можеш да си купиш много сносен Бенц, но не и Е класа 2011 г. Разберете го, че никой не е тъп, дори и немците. За да струва тази кола толкова, има причина и не е само 500к километра.
#4
Публикувано 28 януари 2017 - 00:06
Моето виждане е че немските таксита са много добре поддържани.
Въпреки че колата е евтина за модела и годината,трябва да имаш предвид че после ще трябва да поддържаш 212-ка.Трябва да имаш ресурси.Във всеки момент може да ти се счупи нещо за 2-3000лв.
Въпреки че колата е евтина за модела и годината,трябва да имаш предвид че после ще трябва да поддържаш 212-ка.Трябва да имаш ресурси.Във всеки момент може да ти се счупи нещо за 2-3000лв.
#5
Публикувано 28 януари 2017 - 03:17
За тази пише, че кутията е "обновена". Тя е точно 7Г троник.
Иначе този двигател в началото страда и от верига и от дюзи. Дали за 500 хил. км не им е дошло пак времето.
Немският е с граматични грешки. Т.е. не му е майчин език на автора. И като му гледам мърлявите снимки ми се отщява да си говоря с него.
Цветът не те ли дразни? Отдалеч ще си личи, че караш немско такси.
Въпроса ми е струва ли си да взема по-нова кола, но на 300к + километри или по-стара, но с незнайна бройка на РЕАЛНИТЕ километри ?
Иначе въпросът ти така поставен е по-скоро философски - има много отговори и всичките са правилни. Сравнявай конкретни автомобили и така прецени. Аз бих предпочел една запазена 211ка с екстри пред осмукана и амортизирана 212ка. (Във Варна в момента има една невероятна 212ка (включително и със система за нощно виждане), но последно беше на двойни и отгоре пари на тази.)
Още нещо се сетих/забелязах - колата е дерегистрирана, което не е хубав признак.
Този пост е редактиран от Praetorian: 28 януари 2017 - 03:22
#6
Публикувано 28 януари 2017 - 03:23
Това с обновена кутия значи нещо е тип "побългарявано".
Оригинално лоста на 7г при 212 е горе.
Което за малките дизели ( от 5 към 7 степенна кутия) става след 06.2011г.
Оригинално лоста на 7г при 212 е горе.
Което за малките дизели ( от 5 към 7 степенна кутия) става след 06.2011г.
Този пост е редактиран от drjivago: 28 януари 2017 - 03:25
#7
Публикувано 28 януари 2017 - 08:29
Аз бих се спрял на нещо подобно....
http://suchen.mobile...11&pageNumber=6
#8
Публикувано 28 януари 2017 - 09:17
Според мен кола на 600к километра е доста уморена, независимо от цената. Божа работа е този двигател дали ще изкара и 100к километра повече.
Иначе цената е наистина ниска, но ще трябва да се набият доста пари за ремонти. Моя майстор си е взел подобна 211-ка, като й е направил основен ремонт на двигателя, но все пак това му е работата и е знаел в какво се вкарва
Този пост е редактиран от vonko1988: 28 януари 2017 - 09:18
#9
Публикувано 28 януари 2017 - 09:47
В Англия такъв двигател на малко км може да се намери за 2-3к £. Колко си струва докарването и монтажа е друг въпрос.
Този пост е редактиран от drjivago: 28 януари 2017 - 09:47
#10
Публикувано 28 януари 2017 - 13:24
В Англия такъв двигател на малко км може да се намери за 2-3к £. Колко си струва докарването и монтажа е друг въпрос.
Интересен въпрос е кое е по-изгодно - да се купи двигател или да се направи основен ремонт на твоя. За моя мотор например ако недай си боже се наложи знам че основен ремонт е около 6 бона.
#11
Публикувано 28 януари 2017 - 13:42
Сложен въпрос, но има хора които пътуват и могат да си го докарат сами. Сега има предложение интересно за om651 250cdi със турбо и всякакви чаркалъци, свален от GLE на 800 мили за 3500£
#12
Публикувано 28 януари 2017 - 13:45
ако се замислите реално да знаеш че колата ти е над 300к км е просто истина
колите на горубляне и по автокъщите, нов внос в 99.9% от случайте са над 300 000км, просто на таблото пише 160к...
един поглед над мобиле.де за 2007-2010г. показва че почти няма кола под 250-300к или ако има то цената не съвпада.... особено дизел...
#13
Публикувано 28 януари 2017 - 14:40
Един познат си купи наскоро е350 cdi (да, не е е200) 2012 г. за 34к евро от представителство на Даймлер. Ами колата е уникат с всички екстри и глезотии и година гаранция на 50 000 километра. Уникат, кеф, друга планета. Та реално няма как w212 да е читава за 7к. А това с двигатели, смени, носене от Англия и т.н. просто са нерви излишни за един клозет, които вече е тотално амортизиран.
Иначе обявата е написана наистина неграмотно, но и аз до сега не съм виждал бакшиш различен от кюрд или арабеско.
Една w211 преди фейса с добър мотор и малко километри ще ти легне на парите. И знаеш, че караш добър поддържан автомобил. Да, няма да си баровеца с "новият" бенц, но пък ще си караш колицата с кеф.
Иначе обявата е написана наистина неграмотно, но и аз до сега не съм виждал бакшиш различен от кюрд или арабеско.
Една w211 преди фейса с добър мотор и малко километри ще ти легне на парите. И знаеш, че караш добър поддържан автомобил. Да, няма да си баровеца с "новият" бенц, но пък ще си караш колицата с кеф.
#14
Публикувано 28 януари 2017 - 16:21
Моята 212 е на 300к, подържана само в Мерцедес до последно. Не мисля, че е проблем да е на 300к даден автомобил, ако е подържан като хората, но вече на 600-700 е много по-вероятно да започнат да се развалят някакви неща... И аз исках кола на 150к за 30 бона, ама никой не предлага, всички лъжат, според мен под 40к не може да се намери хубава 212, която да е под 200к., да не говорим за 15000лв...
#15
Публикувано 28 януари 2017 - 20:40
Аз с голям късмет взех една от най хубавите 212 балканстарка с всичко без нощно виждане на 160хил за 35... с ддс
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни