Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ML W164


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 ja.

ja.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 24 януари 2017 - 13:13

Здравейте.

 

Колата е ML W164. От 4 години го имам и до сега никакви проблеми, но ето дойде време и за това. Проблема е следния. Преди 2 дни както карах и започна да излиза грешка за ESP-то, че не работи. След това започна да излиза грешка за DRS и изведнъж стана страшно. Започна да изкарва грешки за всичко, което се сетите. Спрях и я оставих малко да почине и да поизстине. На другия ден не искаше да запали. Опитах около 20 пъти но нищо, нито светваше таблото нито нищо, все едно няма ток. Накрая, почти бях се отказал и колата се събуди. Светна таблото и запали, но продължаваше да плюе грешки. И изписваше "display faulty, visit workshop!". Другото, което изписваше е "lock malfunction visit workshop". Спряха да работят чистачките, парното, мигачите, централното заключване и кой знае още какво... И за капак отидох в сервиза и там колата не искаше да угасне. Вадя ключа но двигателя не гасне, работи си...  Угасихме я като махнахме плюса и започна филма.

 

В сервиза диагнозата беше заден САМ модул. Ок смених го и с новия (втора употреба) пак проблеми. Вече пали и гасне, но пак излизат една кошница грешки и новото е, че не иска да включва скоростите. Пищи и пише с червено нещо от сорта НЕ СМЕНАЙ ПРЕДАВКА И КАРАЙ КЪМ СЕРВИЗА... Другото е, че не може да се свърже с диагностиката. Показва единствено волтовете на акумулатора. Няма връзка с нито един модул или компютър или там каквото и да е.

 

Идея нямам какво да правя. Ако някой е минал през това или има идея, или предположение какво се случва да казва.

 

 


  • 0

#2 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2017 - 13:58

Баси мамата... Толкова много и разнородни грешки за първи път чувам... След като са толкова много единственото, което ми идва на ум е изгоряло ЕКУ. Предполагам диагнозата с която го четете е Стар?


  • 0

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 24 януари 2017 - 14:08

На моята 211 когато изгоря ECU-то палеше когато си иска, отчиташе разход 3.6-3.7, светеше червено на дисплей-а, забиваше на предавки, перката работеше постоянно на макс и твърдеше че е прегряла, в общи линии отказваше каквото й хрумне на момента. За късмет в сервиза успяха да свалят информацията от моя компютър и да го запишат на друг (втора употреба).


  • 0


#4 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2017 - 14:10

Новата джипка го направи преди седмица същото. Над задния САМ имало окислен щекер и правило късо. Но не разбрах кой точно.  Явно от мокрене преди се е получило това.

От къде си колега?


  • 0

#5 ja.

ja.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 24 януари 2017 - 17:36

Така, с много разглабяне, махане на седалки и т.н. се установи причината. Оказа се, че под шофьорската седалка има два модула, които са се наводнили. Имало е две тапи там за да пазят от наводняване но по някаква причина не си бяха на мястото и двата модула плуваха... Добре, че понеже е станало скоро това и нямаха много увреждания, и майстора успя да ги поправи. Така че съм назад с малко под 1000 лева включвам в цената и смяната на задния САМ, който тотално си беше отишъл пак от наводняване.

Благодаря на всички за мненията. Радвам се че всичко мина по този начин, иначе знаете какви са цените в оторизиран сервиз :)

 


Този пост е редактиран от ja.: 24 януари 2017 - 17:36

  • 0

#6 ja.

ja.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 24 януари 2017 - 17:37

Новата джипка го направи преди седмица същото. Над задния САМ имало окислен щекер и правило късо. Но не разбрах кой точно.  Явно от мокрене преди се е получило това.

От къде си колега?

От София.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни