Проблема е ,, мистичен ,,приемам всякакви съвети
Започната от Машева Гергана, 19 яну 2017 - 21:31:37
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 20 януари 2017 - 00:14
Малко ми е мътна вашата работа. Наистина можете да се свържете с продавачът и да говорите. Тази кола как я купихте без да я пробвате? От автокъща ли е? При кого я оставяте за ремонт? Предполагам някой турчин/грък/арабин. Оставете колата в някой реномиран сервиз и там ако ви кажат, че еди си какво е проблемът и ще струва хххх евро, значи това ще ви струва. Дори и диагнозата да им е грешна, това вече ще си е за тяхна сметка и всичко останало до отстраняването на дефекта си е за тяхна сметка, вие вече сте се разбрали за сума. Така в момента хвърляте чанти с пари за части и най-вече труд и насреща нищо.
Успех и дано скоро да си я подкарате по живо по здраво.
П.с.
В кой град живеете, чисто информативно питам?
Успех и дано скоро да си я подкарате по живо по здраво.
П.с.
В кой град живеете, чисто информативно питам?
#17
Публикувано 20 януари 2017 - 00:18
Тук цените в реномиран сервиз ...са космически ...тоест ако реално е за гарнитура ще ми коства още една кола ... по евтино ще ми е платформа и ремонт в България ...а информативно съм в Драмщат .. но да ..мисля да сменя водна помпа ..и ако и това не помогне ..ще я закарам на диагностика в мерцедес ... благодаря за отделеното време ..
#18
Публикувано 20 януари 2017 - 07:30
Закарай я първо за диагностика в мерцедес -не е кой знае колко пари.Поне ще е може би правилно диагностициран проблема.
С водната помпа няма да оправиш проблема и също така при издухана гарнитура не е задължително да вкарва газове в антифриза.Щом при загасяне на колата и палене отново се оправя прекъсването значи имаш и проблем с някой датчик.
С водната помпа няма да оправиш проблема и също така при издухана гарнитура не е задължително да вкарва газове в антифриза.Щом при загасяне на колата и палене отново се оправя прекъсването значи имаш и проблем с някой датчик.
#19
Публикувано 20 януари 2017 - 09:52
http://www.dunevmoto...21.com/co-test/
Това е теста. Колбичката се слага в казанчето и души за изгорели газове
С такъв разбраха че е спукана главата на стария ми МЛ
#20
Публикувано 20 януари 2017 - 10:47
Черният пластмасов електровакуумен клапан до дросела здрав ли е.... До него стига ли вакум - ако не, маркучето е откачено или напукано.
Металният клапан до него - който се управлява от пластмасовият здрав ли е...
Всички вакумни връзки трябва да са супер!
Извадете и запушете с болт 10мм дебелият вакум на дросела - оставете черната му тръбичка да виси - не е проблем.
Демонтаж и оглед на свещите биха дали яснота .Сменете ги ако не сте сигурни в тях!
Пробвайте да размените лулите и бобините и следете със СТАР.
Гарнитурата се разбира много лесно - погледнете главата от задната страна от страната на изпускателя, ако е скапана, там ще има зелени, розови или сини следи от антифриз. Първо протича навън и макар и губейки го може да си върви безпроблемно и без колебания.
Ако мотора прекъсва от гарнитура, симптома е по различен от като при свещ,кабел, лула или бобина.
Преди всички тези проби, затворете изходящият кран на газовата бутилка за да не постъпва газ към системата и се уверете че газовите връзки не са повредени.
Покажете написаното в темата на "майстора" ви и току виж би се подсетил за избавлението.
Успех!
Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 януари 2017 - 11:29
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 20 януари 2017 - 13:28
Много благодаря .. това инфо ми дава ...надежда от една седмица насам слушам само ,,гарнитура брат,, дано сега му просветне ... че може да е и друго
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
#22
Публикувано 22 януари 2017 - 14:01
Предполагам майстора ти е Българин, което значи ,че работи по Български. Последното не важи за всички. Щом колата е с газ виж си документите там трябва да имаш документ за Тюф на газовата уредба , поне ще ти стане ясно ког е минала този преглед и дали всичко е било наред по газта.
И като правите проби по мотора първо го накарайте да работи както трябва на бензин за което минете от копчето на бензин и затворете клапана от газовата бутилка, така поне ще изключите варианта да меши газ и бензин. И стар диагноза при местния дилър и ако не стане на платформата и в Стара Загора в сервиза при Ники там правят само Мерцедеси и съм почти сигурен ,че ще ти решат проблема.
#23
Публикувано 22 януари 2017 - 15:01
На два пъти ми се случи моята на газ като я изцедя да започне да се дави,минава на бензин и да не иска да обърне на газ (работи на 3 цилиндъра). Случи се след сваляне на акумулатора. После я качих на диагностика и показа нещо от сорта, че се губи ток. Свалих си свещите, почистих ги, почистих бобините и сглобих всичко. След това не съм я карал много, но определено я натисках след ремонта и нямаше проблеми.
Таван на SLK ми е в багажника.
#24
Публикувано 11 февруари 2017 - 21:15
Loshooooo o prodavaii gooo ili remontche ama ne se znae kvi pari i da ne e spukan nqkoi markuch kym radiatora za parnoto trq se vidi shto kolatata varvi pishi na LS . facebook
mod: ще те помоля това да ти е първи и последен пост на латиница!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни