Отговорих на един колега в предишна тема, но е доста стара, затова отварям нова (ако някой има подобен проблем).
Когато колата е в движение, всичко е наред няма пушеци, видимо. Когато остане да работи на място за около 10 - 30 минути, започва да пуши и смърди на не изгоряла нафта (пикаещи инжектори). Не се усеща никаква промяна по време на движение и при работа на място, единствено пушек. След автомивка, при навъртане на 200+ км извънградско, се появяват черните нагари над ауспусите.
Имах същия проблем. Оказаха се инжектори.... много скъп ремонт. Самите инжектори не могат да се ремонтират, а се рециклират (ПОНЕЖЕ СА BOSCH).... връщаш старите и срещу 500+ лв на инжектор, получаваш нови (рециклирани).Оставяш депозит от по 100 лв на инжектор и след като ги проверят в BOSCH дали са оригинални, ти връщат депозита. Ако са китайци, не връщат пари. След като ги смениш задължително трябва да им вкараш кодовете, които ги пише върху тях, със стар диагноза или подобен софтуер (има го в официалните сервизи на инжектори) в компютъра срещу скромната сума от 60 лв (за 2 минути работа). Ако не вкараш кодовете, пушенето продължава и бронята пак остава черна.