Привет, вече нямам нерви да търся повредата и реших да споделя със вас моят проблем. Имам мерцедес бордови 207д 2.4 мотор, 4 цилиндъра машинка, коя на студено грам не иска да върти, ревизирах 2 пъти стартера, смених масло с хубаво 15в40 рапсол, направил съм двойни клеми, за да го паля с 2 акумулатора в студа и пак не иска да върти. Подрявам няколко пъти и мотора едвам едвам завърта дори му подавам стартов ток от колата. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ?
Бус - бордови мерцедес 207dТрудно върти на студено.
Started by farafero, 08 Jan 2017 - 22:02:54
22 replies to this topic
#1
Posted 08 January 2017 - 22:02
#2
Posted 09 January 2017 - 00:17
Колега защо 15в40 при -13 градуса ... Това масло става гъсто като маджун зимата
#3
Posted 09 January 2017 - 00:29
Колега защо 15в40 при -13 градуса ... Това масло става гъсто като маджун зимата
Ами това ми го дадоха за модела, казаха че 10ка ще бъде много редко, иначе интересното е, че дори със старо дори с ново веднъж запали ли после цял ден пали от половин уборот, но преседили една нощ няма въртене, само на дърпане пали .
#4
Posted 09 January 2017 - 08:26
На мен също ми звучи ,като твърде гъсто масло ,но пък с тези приуми които му прилагаш ,би трябвало да завърти.... Иначе аз имах такъв случай преди години с един ситроен ,но там маслото не се знае дали беше сменявано и на голям студ ,ставаше на грес и мотора неможе да превърти , дръпна го две преки ,та го разбие и си пали. Но за твоя дядо ,хубав репсол 15w40 също мисля ,че е ОК и би трябвало да го превърта ,странна работа.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Posted 09 January 2017 - 20:46
Интересно ми стана и видях че вдигателя е свалян и когато е саден новуия двигател има само една маса тази която е от клемата на - ходи директно на корпуса на скоростите до кардата, и е доста мръсна и захабена, а плетената обвивка която трябва да я има също от купето към скоросстите я няма, дали може и това да е проблем >
#6
Posted 09 January 2017 - 20:54
Имам 308Д и той е с 15W40 репсол масло,а пали на четвърт в този студ.Не е проблема от маслото.
#7
Posted 09 January 2017 - 21:54
Дайте някаква насока ?
#8
Posted 10 January 2017 - 10:11
Това с масата изглежда много логично, стартера от новия мотор ли е, или от стария?!
Явно е, че стартера няма сила да завърти...дали е подходящ за мотора?
#9
Posted 10 January 2017 - 14:46
С тия токове дето го палиш и грес да имаше в двигателя,пак щеше да върти.Въпреки че пишеш че стартера е ревизиран два пъти,на мен ми се струва че там е проблема или че тока се губи някъде,лоша маса.
#10
Posted 11 January 2017 - 15:34
мисля като затопли след няколко дни времето ще свала стартера и ще си направя 2 кабела силови дълги и директно ще ги вържа на стартера и ще завъртя без ток да минава през купето да видя как върти
#11
Posted 12 January 2017 - 10:36
Така може и нищо нередно да не видиш - стартера няма да е натоварен механично и по всяка вероятност ще изглежда като да върти нормално. По скоро си го остави закачен за двигателя и тогава му подай захранване със силови кабели, като не прекалявай и с тяхната дължина...
#12
Posted 13 January 2017 - 05:42
Точно така ще направя ще сваля стартера ще вържа силови кабели и ще го сложа пак обратно, защото е на много лошо място и просто няма как да се подаде ток
#13
Posted 14 January 2017 - 20:58
направих процедурата със 2 силови кабела на стартера + и - и пак едвам върти, явно всичко ще дойде че е от стартера .
#14
Posted 14 January 2017 - 23:50
Ами май натам вървят нещата... особено ако днес си пробвал... в София беше сравнително "топло" за сезона към +4 по обяд...
#15
Posted 15 January 2017 - 13:53
да вчера пробвха и беше не 4 а 5 градуса, обаче интересното е, че тоя вика всичко е добре втулки сменил четките ми били здрави, небило възможно да е стартера, лошото е че не мога да намеря един за проба само.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users