Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Няколко проблема C180 2000 куб.


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Jorko__82

Jorko__82

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Goce Delchev

Публикувано 05 януари 2017 - 22:34

Здравейте,вчера закупих W203 C180 2000 куб газ /бензин.Докато пробвах колата всичко ок но 100 км след това започна да си показва номерата.Както си карах  и изведнъж колата почна да прекъсва се едно е на три цилиндъра това го прави и на газ и на бензин,гася паля 200 метра и пак същото.В най близкия голям град влезнах в сервиз за диагностика човека ми каза че имам прекъсване на трети цилиндър премести бобината с този на първа изтри грешката и ми каза да покарам така и пак  да е закача.Както и да е прибрах се и на следващия ден пак е закачих и показа че има прекъсване на 1-ви цилиндър,казах на другия майстор какво сме правели и категорично бобина.Поръчахме бобина и нови свещи сменяме и хоп същата работа закачаме на компа и показва недобро запалване неуточнен цилиндър и сега съм шах не знам какво да правя.Колата си върви не гасне понякога се случва след гасене палене да карам и 10км без проблем и после пак почва.Моля за съвет от къде да започна в този случай . 


  • 0

#2 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 06 януари 2017 - 21:00

Този мотор + газ,мас и оцет НЕ става пък кой каквото и да ми говори...това прекъсване ще ти е до живот не харчи пари на празно по бобини и тн. не е в тях дерта.
  • 0

#3 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 06 януари 2017 - 21:29

Става си на газ без проблем но си иска специалист,така и с диагностиката,така че гледахте ли дебитомера дали дава коректни стойности че по симптомите на това ми прилича.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 Jorko__82

Jorko__82

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Goce Delchev

Публикувано 06 януари 2017 - 22:19

Днес открихме проблема не добре работеща чисто нова свещ след смяната и всичко е наред.Обеснявам как откриха проблема,Първо изваждахме кабел по кабел за да разберем кой цилиндър не работи  и установихме 4-ти .Първо разменихме бобините и пак кабел по кабел и пак четвърти .След това разменихме свещите и проблема се премести в 3 ти.Другото което правеше човека беше да проверява и инжекторите на газта и там първо 4ти не работеше после след смяна на свеща 4-ти работи спря трети и каза 100% свещ.Свеща която сменихме беше на Дензо на 10 дни на външен вид нямаше нищо нередно нито омасляване нищо което да прави впечатление за дефект.За сега е това дано няма проблеми за напред.Лека вечер на всички !!!


  • 0

#5 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 06 януари 2017 - 23:38

Колата трябва да ти е с свещи Bosh F7 DPP 332 (фабрично) или NGK IFR 6D-10  ако са сменяни .Препоръчвам ти NGK иридиум.Ще караш и ще пееш . Всички други са ден до пладне.

Има вероятност и бубините да ти изгорят с ментак свещи .


  • 1

#6 GOTZEV

GOTZEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C180-W203-12.12.2000

Публикувано 18 януари 2017 - 11:49

Подкрепям на 100% горното за свещите.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни