Здравейте,вчера закупих W203 C180 2000 куб газ /бензин.Докато пробвах колата всичко ок но 100 км след това започна да си показва номерата.Както си карах и изведнъж колата почна да прекъсва се едно е на три цилиндъра това го прави и на газ и на бензин,гася паля 200 метра и пак същото.В най близкия голям град влезнах в сервиз за диагностика човека ми каза че имам прекъсване на трети цилиндър премести бобината с този на първа изтри грешката и ми каза да покарам така и пак да е закача.Както и да е прибрах се и на следващия ден пак е закачих и показа че има прекъсване на 1-ви цилиндър,казах на другия майстор какво сме правели и категорично бобина.Поръчахме бобина и нови свещи сменяме и хоп същата работа закачаме на компа и показва недобро запалване неуточнен цилиндър и сега съм шах не знам какво да правя.Колата си върви не гасне понякога се случва след гасене палене да карам и 10км без проблем и после пак почва.Моля за съвет от къде да започна в този случай .

Няколко проблема C180 2000 куб.
Започната от Jorko__82, 05 яну 2017 - 22:34:41
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 януари 2017 - 22:34
#2
Публикувано 06 януари 2017 - 21:00
Този мотор + газ,мас и оцет НЕ става пък кой каквото и да ми говори...това прекъсване ще ти е до живот не харчи пари на празно по бобини и тн. не е в тях дерта.
#3
Публикувано 06 януари 2017 - 21:29
Става си на газ без проблем но си иска специалист,така и с диагностиката,така че гледахте ли дебитомера дали дава коректни стойности че по симптомите на това ми прилича.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Публикувано 06 януари 2017 - 22:19
Днес открихме проблема не добре работеща чисто нова свещ след смяната и всичко е наред.Обеснявам как откриха проблема,Първо изваждахме кабел по кабел за да разберем кой цилиндър не работи и установихме 4-ти .Първо разменихме бобините и пак кабел по кабел и пак четвърти .След това разменихме свещите и проблема се премести в 3 ти.Другото което правеше човека беше да проверява и инжекторите на газта и там първо 4ти не работеше после след смяна на свеща 4-ти работи спря трети и каза 100% свещ.Свеща която сменихме беше на Дензо на 10 дни на външен вид нямаше нищо нередно нито омасляване нищо което да прави впечатление за дефект.За сега е това дано няма проблеми за напред.Лека вечер на всички !!!
#5
Публикувано 06 януари 2017 - 23:38
Колата трябва да ти е с свещи Bosh F7 DPP 332 (фабрично) или NGK IFR 6D-10 ако са сменяни .Препоръчвам ти NGK иридиум.Ще караш и ще пееш . Всички други са ден до пладне.
Има вероятност и бубините да ти изгорят с ментак свещи .
#6
Публикувано 18 януари 2017 - 11:49
Подкрепям на 100% горното за свещите.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни