Бензин в дизела
Започната от GeorgiPetkov, 04 яну 2017 - 08:17:13
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 януари 2017 - 08:17
Добър ден. Колата ми е Mercedes c220 Sportcupe 2.2 143 к.с Cdi имам следния проблем на Lukoil вместо дизел ми наляли бензин но късно го разбрах минах около 20 км и след като я угасих пред нас на другия ден тръгнах да я паля и изненада почнах да търся отворих горивния филтър и усеъих че мирише на бензин по мои сметки съотношението е 50/50 бензин към дизел ще ви помоля за съвети и мнения как да подходя нещата които аз установих (като малко разбиращ човек) подкачващата помпа не подава гориво на контакт до горивния филтър -според вас заминала ли си е или колата трябва да е запалена да подкачи и ако не си е отишла какъв може да е проблема второто ми питане е дюзите задалжително ли са си отишли и ако може да ми споделите за други проблеми които ми предстоят. Благодаря ви предварително
#2
Публикувано 04 януари 2017 - 08:46
Като за начало тези можеш да ги съдиш....
#3
Публикувано 04 януари 2017 - 09:16
Първото е че не видях калво ми е сиоал тоя иначе изобщо нямаше да тръгна другото е че непазя касовия бон и за това аз съм си виновен и неповдигам тази тема .Просто искам да знам какво е здало багажа и да си направя някаква сметка какво правя
#4
Публикувано 04 януари 2017 - 09:37
Колко бензин са ти сипали? Колко дизел е имало в резервоара?Колко дизел можеш да дозаредиш до пълен резервоар?
#5
Публикувано 04 януари 2017 - 09:43
Според мен източи резервоара до колкото може, ако трябва плати на някой циганин да ти помогне(без майтап, знаят как се прави). После донеси няколко туби авио дизел от Еко и пробвай да покараш колата. Може би трябва да се смени и горивния филтър.
#6
Публикувано 04 януари 2017 - 10:05
Ами съотношеноето е горе долу 10 л бенз. И 10 л нафта така или иначе ще източа резервоара и ще сменя горивния филтър но това ми е питано че помпата не подава гориво до горивния филтъркато дам на контакт и се надявам някои по запознат да ми каже дали трябва да подаде или какво може да се е случило
#7
Публикувано 04 януари 2017 - 10:37
Преди време баща ми беше направил същия номер на пежото /Партнер-1,9 д/.Объркал се и на 4-5 л дизел сложил още 10л бензин.Колата учудващо вървеше,като само не искаше от време на време да запали.До като разбере какво е направил минаха 2-3 дена.След това отиде и напълни резервоара до горе с нафта и това беше.Не е сменял никакви филтри след това,но за твоята кола не знам дали ще мине по този начин.
#8
Публикувано 04 януари 2017 - 10:50
Нищо не се е случило на дюзите. Трябва да се източи сместа от резервоара, задължително да се смени горивния филтър и продължаваш да си караш. Източването на горивото става най-добре от маркуча подаващ гориво към филтъра и естествено колата е сложена на контакт. Аз не зная дали помпата при теб трябва да работи на контакт и това е първото, което трябва да уточниш. Ако е дефектирала помпата и не работи, то това едва ли е от смесването с бензина и в такъв случай ще трябва да се точи горивото по тривиалния начин. След това се налива с туби чиста нафта и дори да е останало в резервоара 5-6 литра смес, няма как да не се оправят нещата. Въпроса към момента е, дали помпата работи?
#9
Публикувано 04 януари 2017 - 11:12
Ами съотношеноето е горе долу 10 л бенз. И 10 л нафта така или иначе ще източа резервоара и ще сменя горивния филтър но това ми е питано че помпата не подава гориво до горивния филтъркато дам на контакт и се надявам някои по запознат да ми каже дали трябва да подаде или какво може да се е случило
Резервоара ти е около 60 л. Това означава, че имаш още около 40 л. които можеш да долееш. Аз бих долял до горе нафта и около 2 туби масло за резачка, от това, което се смесва с бензина. След това ще сменя филтъра и яко газ. По този начин все едно ще си с добавка. След като понамалее горивото доливаш само нафта и си караш.
#10
Публикувано 04 януари 2017 - 11:16
На приятел същото се случи и той покара 20 км и помпата сдаде багажа. Успя да се пребори с бензиностанцията, те имат записи от камерите, ти имаш маркировка на капачката, бензанджията това му е работата да гледа, и МУ ЗАПЛАТИХА ВСИЧКИ РЕМОНТИ.
Този пост е редактиран от aalexieff: 04 януари 2017 - 11:17
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#11
Публикувано 04 януари 2017 - 11:40
При мен макар на друг двигател при подаване на контакт, помпата от резервоара покачва гориво.
#12
Публикувано 04 януари 2017 - 14:58
На приятел същото се случи и той покара 20 км и помпата сдаде багажа. Успя да се пребори с бензиностанцията, те имат записи от камерите, ти имаш маркировка на капачката, бензанджията това му е работата да гледа, и МУ ЗАПЛАТИХА ВСИЧКИ РЕМОНТИ.
Търси си правата до дупка! Щях да ги съдя до дупка на твое място. Не само за парите и за морални щети и за загубено време. Кой може да каже колко време си загубил да се занимаваш с глупости заради тях?
#13
Публикувано 04 януари 2017 - 17:23
Колата и няма нищо,долей до горе нафта и смени горивния филтър (за твое успокоение) и запали ,ако трябва и подай ток,ако ти е вече слаб акумулатора.Таман сега както го дават сибирски студ няма да ти замръзне горивото.
#14
Публикувано 04 януари 2017 - 22:22
И аз мисля, че няма да имаш проблем с помпата ако преди да загасиш си е работила нормално.
Долей нафта догоре, както посъветваха колегите и би трябвало да няма проблем.
Виж ако на бензин налееш дизел - тогава може да стане много по-лошо.
#15
Публикувано 04 януари 2017 - 22:38
Ако правиш номера с доливането на нафта, задължително сложи двутактово масло полусинтетика, изгаря хубаво. На мойта печка (Вектра Б с великата ВП44) съм слагал 2-3 литра бензин, 1 литър масло и останалото нафта без да има проблеми. казвам ти го от личен опит. Лошото е че колата не ти пали и ако го направиш това нещо, разкачи входа на помпата, изкарай 1-2 литра от там след като напълниш с нафта резервоара и тогава я пробвай дали ще запали. Ако не ти се занимава - точиш всичко и пак сложи повечко нафта, като пак е най добре до входа на помпата да изчистиш гориво проводите. Упех !
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни