Здравейте колеги. Имам един пробле който не знам как да отстраня. Проблема е следния: колата явно има някъде отечка и губи ток защото всеки път щом се опитам да я запаля т.е за първи път за деня върти много слабо и ха да падне нацяло пали. Но вчера нещо сдаде багажа. Запалих я покарах я около 10минутки спрях я и след 30мин се опитах да я запаля и нямаше ток. Бензиновата помпа дори не се чуваше.
Дадох му ток позареди се и пак помпата не се чува. Сложих друг зареден акумулатор и помпата отново няма звуци и тока продължава да се губи.
От какво може да е всичко това и как да си оправя проблема колеги?
Проблeм с палeнeто
Започната от Elusive, 02 яну 2017 - 12:01:43
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 януари 2017 - 12:01
#2
Публикувано 03 юни 2017 - 15:28
Колега и аз имам подобен броблем. Вече втори път ми пада акомулатора. Когато вляза и пробвам да запаля нищо даже виждам как таблото спира молека да свети. Но когато заредя акумулатора си пали без проблем. Отечка ли имам незнам. Не е от оставени включени фарове или нещо подобно. Незнам какво да правя дайте съвет.
#3
Публикувано 03 юни 2017 - 16:08
Купи си нов. Те акумулаторите не са вечни.
#4
Публикувано 04 юни 2017 - 10:04
Да ама този е още в гаранция.
#5
Публикувано 04 юни 2017 - 10:19
Да ама този е още в гаранция.
Рекламирай го и те да ти замерят каквото трябва.
#6
Публикувано 22 декември 2021 - 10:27
Така колеги,и аз имам следния проблем.От няколко дена колата сутрин не иска да запали.Подавам ток от друга кола и после все си пали без проблем.Акумолатора е нов на една година марка БАНЕР 100 Ah.такъв беше стария.Заредих го два-три дена пали и после старата песен.В гаранция е,носех им го мереха струваха казаха не е от акумолатора,колата нормално зарежда 14.1-14.3V.Три вечери меря ток за отечка 60-100mA. Толкова е и друг път когато съм го мерил.Свлих стартера пълна профилактика,същото,алтернатор също пълна профилактика също.Вярно колата се кара на къси разтояния,но със оригиналния нямаше никакви проблеми. Дайте някакъв съвет.
А колата е МБ спорт купе W203 122k.с CDI.
#7
Публикувано 22 декември 2021 - 11:38
Много нисък ми се струва токът на покой за да причини непалене за една вечер.
Банерът също е AGM, нали?
#8
Публикувано 22 декември 2021 - 11:42
Не нее.Стария небеше AGM.Грешка акумолатора е БЕРГА.14.1 на празен хот при включени светлини и работещ вентилатор на парното /климатроника/
Този пост е редактиран от plam+: 22 декември 2021 - 11:48
#9
Публикувано 22 декември 2021 - 12:20
Аз като сменях на 211, много се чудих дали трябва да е АГМ или не, четох, търсих, по ЕПЦ изкарах оригналния номер и видях, че е АГМ.
За твоята кола без ВИН не мога проверя точно, но дават 3 варианта, в зависимост от оборудването.
Единият е 95 Аh, 850 A стартов ток, АГМ.
Вторият е 100 Ah, 760 А стартов ток.
Третият е 74 Ah, 680 A стартов ток.
#10
Публикувано 22 декември 2021 - 12:35
WDB2037071A614448 това е вина.
#11
Публикувано 22 декември 2021 - 19:56
A0009823308 - 100 Ah (760 A стартов ток)
Изглежда проблемът не е в акумулатора.
Можеш ли да провериш климатичната система със Стар?
#12
Публикувано 24 декември 2021 - 13:50
това ,че в момента утечката е малка
не значи ,че вечер по някое време някой модул не се събужда
мерцовете ги обичат тези работи
#13
Публикувано 25 декември 2021 - 15:34
Като пишеш че не иска да запали имаш предвид че върти слабо,няма сила и за това не пали или че върти нормално,но не иска да запали?
Защото,ако върти слабо явно че акум.пада или не се зарежда,но ако си върти нормално причината е другаде,като въздух при горивото,пукната сонда в резервоара,помпа и пр.
Защото,ако върти слабо явно че акум.пада или не се зарежда,но ако си върти нормално причината е другаде,като въздух при горивото,пукната сонда в резервоара,помпа и пр.
#14
Публикувано 25 декември 2021 - 18:34
Преди да свалям и ремотирам каквото и да било... Бих провал да дам маса директно от акумулатора към двигателя( на ухото прмерно) с кабел.
Ако запали ...
Откачи кабел масата на двигателя която е закачена е и прави връзка между скоростите и купето.Вижда се без проблем като си под колата.
Почисти клемите(ушите на кабела) и местата на които ляга при затягането й.
Но акумулатора трябва да ти е читав все пак дори и за тази процедура.
#15
Публикувано 25 декември 2021 - 23:50
Колата има ли Heater Booster?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни