Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

От отворен към шпер диференциал


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 zeemax

zeemax

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 E220
    Mercedes-Benz W220 S500 sold
    Mercedes-Benz W220 S320 sold

Публикувано 29 декември 2016 - 22:37

Колеги някой правил я е тая работа? С т.нар. отворен диф. съм. Искам да сложа шперов, но в същото време да е възможно най-простия механичен шпер. Доколкото разбрах днес в кратък разговор по телефона от приятел, има и някакъв хидравличен, там нещата ми отиват на сложно и не ми се разправя.
Мотора е 2.2 ръчни скорости.
Благодаря.


  • 0

#2 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Публикувано 06 януари 2017 - 15:18

От 190 търсиш - има със същите предавателни числа.


  • 0

#3 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 06 януари 2017 - 15:52

Ако намериш хидравличен - става и с такъв. Затапваш с болтове дупките на хидравликата и пак имаш 15-20% лок.


  • 0

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2017 - 10:53

Ако намериш хидравличен - става и с такъв. Затапваш с болтове дупките на хидравликата и пак имаш 15-20% лок.

А кое ще го заключи?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 07 януари 2017 - 18:39

А кое ще го заключи?

Хари,без хидравликата също има някакъв процент триене във фрикционните дискове на дифа-стига да не са износени де.....


Този пост е редактиран от chochone: 07 януари 2017 - 18:40

  • 0

#6 zeemax

zeemax

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 E220
    Mercedes-Benz W220 S500 sold
    Mercedes-Benz W220 S320 sold

Публикувано 08 януари 2017 - 21:43

От 190-ка добре. Да речем, че намеря и от 190 и от 124 и в двата случая ли сменям полуоски и кардан или в нито един от случаите не сменям нищо освен диф?


  • 0

#7 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 09 януари 2017 - 15:39

Aко намериш ASD диф от 124-ка твоя мотор ръчни скорости или от W201 2.5 16V сменяш само полуоските.

Ако намериш LSD диф от W201 2.3 16V сменяш само капака и чашките на дифа с тези от 124-ката.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни