Колеги някой правил я е тая работа? С т.нар. отворен диф. съм. Искам да сложа шперов, но в същото време да е възможно най-простия механичен шпер. Доколкото разбрах днес в кратък разговор по телефона от приятел, има и някакъв хидравличен, там нещата ми отиват на сложно и не ми се разправя.
Мотора е 2.2 ръчни скорости.
Благодаря.
От отворен към шпер диференциал
Started by zeemax, 29 Dec 2016 - 22:37:24
6 replies to this topic
#1
Posted 29 December 2016 - 22:37
#2
Posted 06 January 2017 - 15:18
От 190 търсиш - има със същите предавателни числа.
#3
Posted 06 January 2017 - 15:52
Ако намериш хидравличен - става и с такъв. Затапваш с болтове дупките на хидравликата и пак имаш 15-20% лок.
#4
Posted 07 January 2017 - 10:53
Ако намериш хидравличен - става и с такъв. Затапваш с болтове дупките на хидравликата и пак имаш 15-20% лок.
А кое ще го заключи?
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Posted 07 January 2017 - 18:39
А кое ще го заключи?
Хари,без хидравликата също има някакъв процент триене във фрикционните дискове на дифа-стига да не са износени де.....
Edited by chochone, 07 January 2017 - 18:40 .
#6
Posted 08 January 2017 - 21:43
От 190-ка добре. Да речем, че намеря и от 190 и от 124 и в двата случая ли сменям полуоски и кардан или в нито един от случаите не сменям нищо освен диф?
#7
Posted 09 January 2017 - 15:39
Aко намериш ASD диф от 124-ка твоя мотор ръчни скорости или от W201 2.5 16V сменяш само полуоските.
Ако намериш LSD диф от W201 2.3 16V сменяш само капака и чашките на дифа с тези от 124-ката.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users